מאת שרית שץdivider blue
פורסם לראשונה בפייסבוק, 3.6.2021

הגדרתה של אוטוסוגסטיה היא: תהליך פסיכולוגי שבו בני אדם יכולים לשנות את דעתם, עמדותיהם, רגשותיהם, ואמונותיהם על ידי שכנוע עצמי והשפעה תת-מודעת על מרכיבים אלה.

Autossugestão 4את המנגנון העוצמתי הזה ניתן לגייס באופן חיובי לריפוי עצמי ומאידך, אין כמו השכנוע העצמי כדי לנתק אדם באופן מוחלט מהמציאות עד כדי דחייתה והמצאתן של כל מיני "רציונליזציות", בסגנון הק.ג.ב מצלם אותי דרך הטלוויזיה, שיעניקו תוקף לעולם הדימיוני אותו בונה האדם במוחו. במקרה זה מנגנון ההשאה העצמית עלול להביא לחורבן, להרס עד כדי השמדה עצמית.

מנגנון זה עובד ברמת ההמון, באותה מידה שהוא עובד ברמת הפרט. כשגורם חיצוני עושה זאת, נגיד כמו תקשורת המונים למשל, קרי: סוגסטיה בלי אוטו, קוראים לזה: שטיפת מוח. תשאלו את אזרחי סין וצפון קוריאה. הם ישמחו לספר לכם בדיוק!! איך זה עובד.
אלא שאצלנו המתהדרים לשווא בנוצותיה של הדמוקרטיה, די שנטפטף ללא הרף "לך! לך! לך! לך!" - "מושחת! מושחת! מושחת", נקבל בדיוק את אותה התוצאה.
LGBT
הבה נבדוק כיצד העולצים על הקמתה של הממשלה החדשה מוכרים לעצמם ולציבור הישראלי, שקרים של שכנוע עצמי שבשפת הרחוב נכנה אותם "ספינים" ברמה של חבר דימיוני.

אומרים לנו שהממשלה הזאת ציונית ואוהבת ישראל. נו, אז אומרים.
אומרים גם שהממשלה הזאת תקדם את מעמד האישה. נו, אז אומרים.
אומרים שהממשלה הזאת תקדם זכויות אדם. נו, אז אומרים.
עוד אומרים שהממשלה הזאת תשמור על זכויות הלהבטי"ם. עובדה. גל אוחובסקי מאוד שמח. נו, אז אומרים.
אגב, רע"מ לא יחלמו אפילו לקרוא לאימא פאטמה "הורה 2" ובאופן יוצא דופן, אני הפעם מסכימה אתם.
אומרים גם שממשלה זאת תשמור על האינטרסים של מדינת ישראל. נו, אז אומרים. היא תשמור בעיקר על האינטרסים של החמאס ושל אירן.
מספרים לנו שהממשלה הזאת תחזק את ביטחונה של מדינת ישראל. נו טוב, אז אומרים.
עוד אומרים שממשלה זו תחזק את עצמאותה של מדינת ישראל כמדינה ריבונית ועצמאית. נו, אז אומרים.
יש האומרים שהיא תשפר את מצבנו הכלכלי. נו, אז אומרים.

לא אלאה אתכם ברשימה ארוכה ואינסופית שתציג את הפער הבלתי ניתן לגישור בין השקרים שאנחנו מספרים לעצמנו ולאחרים, לבין המנצחים היחידים! בבחירות הללו והם "ג'מאעת אַלְאִחְ'וָאן אַלְמֻסְלִמִין" או האחים המוסלמים ומועצת השורא. מה שמעיד על כך שההתמדה, הנחישות ובעיקר הת'קייה, משתלמות.
ממשלה זו היא ממשלת חיסול לאומי עד לאחרון פרטיה.

האנשים המתעבים את בנימין נתניהו צריכים להיות כנים עם עצמם ויש לי דרך להציע להם כיצד לעשות זאת באמצעות תרגיל קטן בדימיון מודרך: נסו רק לרגע אחד, גם אם זה קשה מנשוא עד בלתי אפשרי, להוציא את בנימין נתניהו מהמשוואה. הוא יהיה לרגע אחד בלתי!! קיים. ואז שאלו את עצמכם האם עדיין הייתם תומכים בממשלת האסון הלאומי במתכונתה הנוכחית: אנטי ציונית, אנטי דמוקרטית, נוגדת זכויות אדם, המפלגה המנהלת אותה (רע"מ) מכנה להטבי"ם "סוטים", ממשלה תומכת האחים המוסלמים, ממשלה התומכת בפלשתין במקומה!!!! של מדינת ישראל, ממשלה התומכת בביטולה המוחלט של מגילת העצמאות, ממשלה הממנה מאפיונר כשר אוצר, ממשלה שתרוקן את קופת המדינה, ממשלה שתמנה מנויים על פי מיטב מסורת הנפוטיזם, אתם יודעים, דברים בלתי נחשבים מהסוג הזה.
raam2
רק דעו לכם דבר אחד: אם מפלגת רע"מ הצליחה, והיא אכן הצליחה מעבר למשוער, להחזיר את הציונות ומגילת העצמאות לארון, את הביטחון לארון, את ערכי הדמוקרטיה לארון, את זכויות האדם לארון, את הנאורות לארון ואת גל אוחובסקי וניצן הורוביץ לארון, היא בבחינת הזנב המכשכש בכלב. אבל שוב השמאל הישראלי, החי בעולם דימיוני משלו, לא מקשיב לרעמים של רע"ם. הם הרי אומרים את הדברים במפורש "אין הבדל בין ימין לשמאל"!. אבל מי מקשיב להם כשאפשר לעסוק בהשלכות כפייתיות על האחר מבלי להקשיב למה שהוא אומר?
אני מניחה שחלק מכם לפחות, ישיב באופן נחרץ! שהוא איננו תומך בממשלה כזאת ממנה הוצאנו את נתניהו לצורך התרגיל. כלומר: אם הוא אדם מוסרי בעל ערכים, אוהב הארץ, ומכנה עצמו "ציוני". מה שאומר מבחינה הגיונית, שנשארתם עם השנאה בלבד. השנאה לצד האחים המוסלמים, שזה למעשה אותה גברת ללא אדרת, ניצחה ניצחון מפוקפק מאוד, שימחוץ אותנו תחתיו.
יופי. כעת חזרה למציאות העגומה. לנשום עמוק, לפקוח עיניים - אתם יכולים להחזיר לעצמכם חזרה את העז (זאת מהסיפור), כלומר: את השנאה הבלתי רציונלית כלפי נתניהו לצד השנאה העצמית והולכת השולל ובעיקר את המוסר הכפול.

 

לפוסט המקורי בפייסבוק

 

0b255042