אני תוהה האם כלבי האשמורת של המשטר הנוכחי, יצאו כנגד יאיר גולן,divider blue הרוטווילר של אהוד ברק, כפי שהם עושים כנגד כל האחרים "הלא נורמליים", "המגעילים האלה", "הביביסטים החמוצים והבבונים" שאינם באים "מהמקום הנכון".

yair golanבנוסף לתפיסת העולם הפרוגרסיבית של גולן על פי משנת מר"צ שאיבדה את דרכה, על פי התנהלותו הציבורית הוא מצטייר כאדם אלים, תוקפני, עם פה מלוכלך, מתנשא, יהיר, אליטיסטי, מיזנטרופ, איש שלא שם מחסום לפיו וגם איננו מציב גבולות לעצמו אותם היינו מצפים לראות בקרב ילדים בכיתה א'. עוד מתקבל הרושם, שגולן מרגיש שהוא "טוב ונעלה יותר מכולם". הוא זה שקובע מי ראוי להיקרא בן אנוש ולהיכלל במשפחת האדם ומי ראוי להיקרא "תתי אדם". (ראוי לציין שהמונח "תתי אדם" אותו היפנה גולן למתיישבי ישוב חומש, הוא מושג טעון, במיוחד במדינת הלאום של העם היהודי. המונח נטבע במשמעותו הפוליטית על ידי הסופר האמריקני לות'ורפ סטודרד, חבר תנועת הקו קלוקס קלאן שהחזיק בדעות גזעניות על עליונות הגזע הלבן ושנאה יוקדת כלפי יהודים. סטודרד טבע את השימוש במונח בספרו "המרד נגד הציוויליזציה – האיום של תתי האדם"). יאיר גולן הוא גם זה שקובע "מהו יהודי" ומה איננו יהודי. לשיטתו של גולן, הדרך היחידה להתבונן על העולם, היא דרכו של יאיר גולן. מתוקף כך הוא מרגיש שהוא בעל זכויות יתר ולכן הוא יכול לעשות ולומר מה שבא לו, מבלי להתייחס להשלכות המרחיקות לכת של דבריו. אלה פניו של סגן שרה במוקד השלטון הישראלי של היום. 

אך חשובה מכל היא העובדה שלגולן יש ספונסר אומניפוטנטי כל יכול שעומד בראש משמרות המהפכה שביצעו במדינת ישראל הפיכה שלטונית צבאית למחצה, כנגד ראש ממשלה מכהן נבחר.

פיו של גולן מפיק "מרגליות" שאם היו יוצאות מפיו של דודי אמסלם למשל, היה הלפיד יוצא מיד! לתקשורת המדבררת את המשטר, בהצהרות זועמות כנגדו. התקשורת מצדה, הייתה ממלאה את תפקידה ופותחת מהדורות חדשות בדרמטיות מעושה. דנה וייס הייתה צורחת בחמת זעם בלתי נשלטת "אני לא אוהבת שמדברים אתי עם הידיים", אברמוביץ' היה מנתח בקליפת אגוז ובסבר פנים חמור ורציני, את המצב, גליקמן היה מנתח אף הוא בסבר פנים "פרקליטותי" את המצב המשפטי, וכן הלאה.
אין דבר שהוא איננו כשר, כדי לשמור על שלמותה של ממשלת החידלון והחיסלון ההורסת את מדינת ישראל שעל אחר שעל, מזה 10 חודשים. כולל לכנות מחוקק הנאמן למצביעיו ולמצע שמפלגתו פרשה בפני ציבור הבוחרים לפני הבחירות "איש אשפתות". לשמוע זאת מאיש שפיו הוא "אשפתות" זה כמעט על גבול הסאטירה הגרוטסקית.
ומדוע שיקלי ראוי לכל "הטוב" הזה שהורעף עליו? כי הוא עוד פוליטיקאי שקצה נפשו בסיאוב ובשחיתות המוסרית של ממשלת בובות הנאמנה יותר מכל, לפריץ האמריקאי. הוא החליט שמבחינה מוסרית! הוא איננו מוכן להיות חלק מממשלה אנטי ציונית, פרו פלשתינית הנסמכת על כוחם של התנועה האיסלמית והאחים המוסלמים.
לכן לשיטתו הביריונית של גולן, יש להעניש את שיקלי, לבזות אותו, ליטול ממנו את האנושיות, לגלגל אותו בזפת ובנוצות ולפגוע בו כמה שיותר נמוך מתחת לחגורה.
כך נוהגים ביריונים חסרי מוסר. אז הוא כינה אותו "בא מאשפתות" וטוען ללא בושה!! ששיקלי ב ו ג ד בבנט.
למיטב ידיעתי בנט הוא זה ששיקר עצמו ואת הציבור בלי דעת, את דרכו לצמרת.
היה זה בנט שבגד במאות אלפי בוחריו והגיע לעיסקה עם כל אלה שנשבע לבוחריו שלא ישב אתם באותה ממשלה.
בנט זה שעושק את הקופה הציבורית בעשרות מיליונים ולכן בוגד באמון הציבור ובכל ערך מוסרי בסיסי,
בנט הוא זה שמכר 6 מנדטים תמורת אתנן שמן מאוד לו ולגילת הצנועה, העצמאית, החטובה, הצעירה, זו הנחבאת אל החומות.
אפילו המונח "בוגד" נחטף למען המהפכה.