מאת שרית שץgeopolitics
פורסם לראשונה בפייסבוק 9.4.2021

גזרות כנסיית הנעורות ומשנתה הקנאית המגיעות למחוזות האבסורד מתפשטות ופולשות לכל תחום אפשרי בארצות הברית החל מחברות תעופה ועד לליגת העל בבייסבול.

ומה יהא על המחיר? הוא זניח ולא חשוב. אין דבר כזה בעיני השמאל "מחיר יקר מידי" לשלם אותו על מזבח הכס הקדוש, כולל ריסוק סופי של בעלי עסקים קטנים ומאות אלפי מקומות עבודה, ללא תקומה. כי "שיוויון הזדמנויות" כבר איננו מסימניה של חברה נאורה כפי שהיה בעבר. עברנו ל"שיוויון בתוצאות" שאין דבר פסול ממנו, אבל הוא מאושיות המשנה של השמאל האמריקאי. אני לעומת זאת, מכנה את השיוויון הנכפה המדומה "מיטת סדום". לזה קוצצים את הרגליים, להוא עורפים את הראש, כדי שכולם! יוכללו ויכנסו לאותה מיטה.

כעת ברור למביני דבר מדוע מדירים לחלוטין את משנתם של מרתין לותר קינג ושל המשורר ואיש הרוח רוברט היידן, מהשיח הציבורי? שניהם לבטח מתהפכים היום בקברם.
united airlinsכפי שניתן לראות בחשבון הטוויטר של חברת התעופה האמריקאית, יונטייד איירלינס,  מנהליה הודיעו השבוע שבכוונתם להביא בשורה חדשה לקהל הקדוש והיא בחירת טיסים לשורותיהם על בסיס "הכללה, מגוון ושונות", מונחי מפתח במשנת הכנסייה. כלומר: 2.500 טייסים.ות יבחרו לתפקיד רק בגלל מגדרם ו/או צבע עורם.יש לקוות ש-2,500 הטייסים הנוספים, יבחרו על פי כישוריהם והתאמתם לתפקיד.
מטוס הוא "אוטובוס מעופף". לכן ייעודה היחידי של כל חברת תעופה כל שהיא הוא אחד בלבד: להעביר אנשים ממקום למקום בביטחה, במקצועיות וללא סיכונים מיותרים. לאור דברים אלה, האם הודיעה החברה בחגיגיות שהיא מתכוונת למשל לשפר את תנאי הטיסה, או את המכשור שיבטיח טיסה בטוחה ככל האפשר, או לשפר את האיכות המקצועית של הטייסים שאחראיים על חייהם של אלפי בני אדם? לא ולא. בעידן בו הכל פוליטי, ברור כי זו שאלה רטורית בלבד.
החברה עברה הטבלה רישמית והצטרפה לשורות כנסיית הנעורות. לכן הודיעה שהיא מתכוונת לדאוג מעתה והלאה לכך שהצוותים על סיפון המטוס "ישקפו" את המגוון החברתי, קרי: פוליטיקת הזהויות על סטרואידים. לכן 50% מכלל הטייסים בחברה יהיו מעתה שחורים ונשים. כלומר: אדם יתקבל לחברה לא בגלל איכותו הן כאדם והן כבעל מקצוע, מאפיינים רלוונטים במיוחד עבור הנוסעים, אלא על פי רמת המלנין בעור ועל פי מה שיש לטייס או לטייסת, בין הרגליים. איזה עלבון למוכשרים ולמרובי המלנין גם יחד. מישהו באמת מאמין שאדם שחור ישמח לדעת  שנבחר בגלל צבע עורו ולא בגלל כישוריו הייחודיים להטיס מטוס?
מה אם תגיע מועמדת שהיא אישה שחורה ולסבית? זה אומר שיש לה קדימות בעלייה לסיפון המטוס המגוון? או מה יקרה לאישה שהיא רק שחורה ולא לסבית? האם היא תידחף אל סוף התור המכליל? או מועמד שהוא שחור וטרנסג'נדר, האם גם לו תהיה עדיפות, כי הוא גם אישה וגם שחור? ואם תגיע אישה עם מטען גנטי של XX ומולה תגיע אישה עם מטען גנטי של XY, מי קודם.ת למי, זה שעולה או זה שיורד? ומה עם העיוורים, אם המטרה היא לשקף את פני החברה וליצור "הכללה", מדוע להפלות אותם? במה חטאו?
האם זה אומר שאין אנשים מוכשרים להטיס מטוס בקרב 50% המוכללים? בוודאי שיש, אז תקבלו אותם לחברה מבלי לבדוק בציציותיהם, אלא מהסיבה שהם טייסים טובים. זה מצב העניינים ההיגיוני וכך הציבור מצפה מחברה אחראית לפעול.
ועוד אני מקשה ושואלת: האם זה אומר למשל שבעבר לא קבלה החברה לשורותיה אנשים  שלא על פי איכותם, ללא כל קשר לצבע עורם ומיניותם? אם התשובה לכך שלילית, אז ראוי שכל המשתמשים בשירותי החברה ידעו על כך, לפני שהם מחליטים החלטה הרת גורל כמו להיות תלויים בין שמיים וארץ. ואם התשובה לכך חיובית, נהדר. אז מה אם כך השתנה? כלום. אז מדוע לצאת בהכרזות שעניינן פוליטי? את האוזניים של מי על מחליטי ההחלטות בחברה, לסבר?
על חברת תעופה להעסיק את הטובים ביותר, נקודה! זה החוזה המקודש בין כל חברה לבין לקוחותיה. בין אם הטייסים ירוקים, צהובים או ורודים עם נקודות כחולות. אלא אם כן ברצונה של החברה להוריד את הסטנדרטים המקצועיים, כדי להכניס את כולם לאותה מיטת סדום אותה הם יוצרים. אך ראוי שהבעלים יודיעו על כוונותיהם  לציבור הרחב כדי לא להניח מכשול בפני עיוורים. כי הציבור הוא זה שעלול לשלם מחיר יקר מאוד.
שאלה נוספת: מה עם אותם אלה שהם באמת המוכשרים ביותר, המבריקים ביותר, אך אינם!! נכללים באחת או יותר מהקבוצות המוגדרות על ידי פוליטיקת הזהויות? האם אלה לא יתקבלו כי רמת המלנין שלהם נמוכה או כי הם לגמרי במקרה חמושים בסמלים פאליים? האם החברה איננה יוצרת בכך אפליה גסה ומכוונת כלפי 50% ויותר מכלל האוכלוסייה, תלוי את מה בוחנים?
ואנא, חיסכו ממני את המונח המתחסד והטהרני "אפליה מתקנת" - מונח זה הוא אוקסימורון, כמו הרבה מאוד מונחים פוסט מודרניסטים, למשל "סובלנות בלתי סובלנית" מבית מדרשה של אסכולת פרנקפורט.
אפליה היא אפליה, היא אפליה, כמו שוורד הוא ורד הוא ורד. חוץ מזה, המחקרים מורים על כך שאין כל יתרון ב"אפליה מתקנת" נהפוך הוא. היא רק מזיקה.
מעניין מה יעשו קברניטי החברה עם כל שאר הבלתי מוכללים, כמו הקסנוג'נדרים, מגדר חדש שנטבע ב-2014 ומשמעותו אדם המנוכר למיניותו האנושית והוא יכול למשל לחשוב שהוא בעל מיניות של צמח, ספסל או של חתול.

זה מהלך העניינים המטורף ב-3 החודשים האחרונים באמריקה שהופכת לבדיחה מקברית בעיני כל העולם ובעיקר בעיני אויבי המערב, בשל השתלטותה של כנסיית הנעורות על השלטון, הכוח, הכסף, ועל השיח התרבותי-חברתי-פוליטי. האבסורד רק יחמיר ויגדל בקצב מסחרר של טור חשבוני מזנק, כמו מתן החלטה לילד בן 10 האם לעבור סירוס כימי לכל חייו, כי הוא מרגיש שהוא בת, בשעה שהילד איננו יכול להחליט אם לקום בבוקר, אם לאכול שוקולד או במבה והאם להשתתף בשיעור ספורט או לא. אבל יש לו את הכישורים המנטליים, הרגשיים והנפשיים להחליט האם לעבור סירוס קבוע לכל חייו שיחבל בגופו ללא כל תקנה בחסות המבוגרים שמזמן הפסיקו לשמור על הילדים. הרי כוהני הדת הם אלה שמכתיבים מה נכון ומה לא נכון, מה מוסרי ומה איננו מוסרי. לכרות את שדיה ורחמה של נערה בת 14, כי היא מרגישה שהיא בן, זה מוסרי! ומה אם תתחרט על כך בעוד 10 שנים ותחליט שעברה ניתוח רק בגלל לחץ חברתי ואין דבר אותו היא יותר רוצה לחוות מאשר אימהות, מה אז? ילדים ומתבגרים אינם! מסוגלים להבין מבחינה התפתחותית השלכות מרחיקות לכת, כי המוח שלהם טרם סיים את התפתחותו. 
נו טוב, אף ארכיבישוף נעור לא הבטיח לעדת החסידים גן עדן עלי אדמות. כלומר: כן הבטיח, אבל מי אמר שצריך גם לקיים? העיקר להקריב ילדים על מזבח האג'נדה. כבר עשו זאת בעבר עם המולך.
האבסורד אכן מגיע לפיק הראשון של השיאים הרבים שעוד יהיו בדרך לאוטופיה השיוויונית.biden crow
מעתה יש נשיא חדש לארצות הברית והוא לוחץ על חברות לנטוש את ג'ורג'יה כי המדינה שכל מי שיש לו מה לומר, מפר את ריבונותה, החליטה לקבל חוק שיבטיח את טוהר הבחירות. וכמו בהתנייה פבלובית, מזדעקת שורת המקהלה של הכנסייה, וקוראת "גזענות!!!".
מכולם הגדיל לעשות הנשיא אוביידן שקרא לחוק הזה "חוק ג'ים קרו" הגזען הידוע. ומהו החוק הנורא והמזעזע? החלה מחודשת של הסגרגציה, לא עלינו? אוטובוסים נפרדים חלילה? איסור כניסה לכלבים ולשחורים?
לא מינה ולא מקצתיה. החוק החדש מחייב רחמנא ליצלן, להציג תעודה מזהה תקפה בקלפי ולהגביל הצבעה בדואר. ומדוע החוק גזעני, לשיטת הכנסייה? כי לא לכל השחורים, יש תעודות מזהות. ומדוע אין לכולם תעודות מזהות כיאה לכל אזרח בכל מדינה? כי לא כולם בקרב השחורים יודעים!! כיצד לעשות זאת.
הרי ברור לכל מי שעיניו בראשו מדוע נתלה השמאל בטיעון הגזעני המוזיל ומבזה את הגזענות האמיתית. עם תעודה מזהה והגבלת הצבעה באמצעות מעטפות, הרבה יותר קשה לרמות בבחירות. זה כל הסיפור. איך אוביידן ניצח כביכול בבחירות אם לא באמצעות הצבעה המונית של שוכני בתי הקברות? הם באמת!! לא יכולים לסדר לעצמם תעודה מזהה. זו שלהם חקוקה בסלע המצבה.

כך עובד אי-גיון האבסורד. זה רק ילך ויחמיר ותחת חסות כנסיית הנעורות של השמאל האמריקאי, אכן תהפוך ארצות הברית למדינה שיש בה "גזענות ממוסדת" שלא כצעקתה עד היום. כי מי שאיננו סומך על כל! אזרח ללא כל קשר לצבע עורו, שיש ביכולתו לבצע מטלות פשוטות, כמו סידור תעודת זהות או כל תעודה מזהה אחרת שתהיה תקפה ביום הבוחר, הוא גזען. חד וחלק. איך אמר ג'ו ביידן לפני הבחירות למראיין שחור? "אם אינך בוחר בי, אינך שחור". במחיר יד אחת הנחית ביידן את המלנין בגופו של מי שחושב אחרת וכל פעולה נגדו כשרה, כולל גילויי גזענות בוטים. הצבע נקבע על ידי המתבונן והאג'נדה.
בעקבות החוק שיבטיח את טוהר הבחירות ואת הדמוקרטיה בג'ורג'יה, התערבו תאגידים בעלי כסף וכוח וקראו למחוקקים במדינה "גזענים", "ק. ק. ק." ומה לא.
מכולם הגדילה לעשות ליגת העל של הבייסבול שמקום מושבה הוא באטלנטה, בהחליטה לעזוב את המדינה "הגזענית".  בכך תיווצר אבטלה קשה ביותר בעיר, כי רבים מאוד מתפרנסים מליגת העל. ומי יהיו הנפגעים הראשונים? נכון, האזרחים השחורים והאזרחים דלי ההכנסה.

ראוי לשים לב, כמה העיסוק בגזע תופס יותר ויותר נפח. זאת משמעותה של חברה גזענית - לגזע יש משמעות מרכזית. לא כך היה ברייך השלישי? מי אמר שצורתה של "תורת הגזע" היא אחת? יש וריאציות על נושא.
כשמנסים ליצור אוטופיה, זה לעולם מסתיים בדיסטופיה, בעוולות חברתיות חמורות, בכאוס חברתי, באפליה וכמובן בגזענות. הכרוניקה ידועה מראש, כי שלב האלימות ואובדן החיים, מחכה בקוצר רוח מעבר לפינה. זאת ההתפתחות הטבעית של מהלך האירועים.
לכן, זאת איננה שאלה של "האם" ישלמו בני אדם בחייהם, אלא שאלה של "מתי". וה"מתי" מתקרב אלינו במהירות על-קולית יחד עם הבום!

 0d5fb4c5

לפוסט המקורי בפייסבוק