היום, 1.12.2021, התקיים יומה השני של החקירה הנגדית של עד המדינה ניר חפץ. divider blue
עם כל יום חולף במשפט הראווה הזה, הוא מתברר יותר ויותר כמשפט ה"לא היה כלום".

trail2יתרה מזו, חפץ בדבריו מהיום, למעשה זיכה את נתניהו מכל אשמה! בתיק 4000, תיק השוחד והסיקור האוהד.
השופטים לעומת זאת, מקבלים אצלי היום ציון "נכשל", כי שעתיים וחצי מהמשפט, נערכו בדלתיים סגורות. לא טוב. למעשה, רע מאוד לאור הפרטים הנחשפים מעדותו של חפץ. לא על צינעת הפרט ועל זכויותיו היא מגנה. אלא על עצמה, על היועמ"ש, על המשטרה ועל כל המעורבים בבישול משפט נתניהו.
במשך קרוב ל-3 שנים עבר הציבור תהליך שיטתי של אינדוקטרינציה והנדסת תודעה מבית מדרשם של הק.ג.ב והסקוריטטה. היום אפשר להוסיף על ארגונים אלה גם את הסי אי איי האמריקאי. ומה לגבי השב"כ? הלוואי ואתבדה.
התקשורת שאמורה לשמש כשומרת סף במדינה דמוקרטית, הינדסה את התודעה הציבורית. רק "בזכותה" הוטמעה בציבור "שחיתותו" של נתניהו כאילו מדובר באל קאפונה.
המשפט התפור מתחילתו ועד סופו, הוציא אנשים, חלקם מפגינים מקצועיים שגויסו לצבא המהפכה, אחרים סתם גדושי שנאה לאחר, ואחרים ששימשו כאידיוטים שימושיים וכלי שרת, לרחובות במשך חודשים רבים. גם כאן היה לתקשורת תפקיד מרכזי.
אני כבר לא מדברת על פוליטיקאים כדוגמת החליף של "ה-יש עתיד" שאף הוא ליבה את השנאה לנתניהו והסית באופן שיטתי נגדו ונגד תומכיו, כ"מצע בחירות".
trail3
"בזכותה" של ההפיכה הוא מנהל היום את הממשלה ובקרוב אף יזכה לשבת על הכיסא הנכסף אליו לטש עיניים במשך שנים.
אותם אנשים שיצאו אל הרחובות, אחדים מתוך תום לב, אינם מודעים כלל לכך שהם נוצלו(!!) ונרתמו בלא ידיעתם, לשורות ההפיכה שאיננה שונה במאומה! מהפיכה צבאית. את הרובה היורה החליף העט החותם. שניהם יש בכוחם להרוג. המהות היא אותה מהות.
הפלת ראש ממשלה מכהן שנבחר כחוק במדינה דמוקרטית, באמצעים אפלים ומנוגדים לחוק יסוד זכויות האדם וחירותו, היא נוהל הנקוט במדינות טוטליטריות. זאת עובדה. לא דעה. זה עיקרון מוסרי, לא דעה פוליטית.
לא יתכן מצב במדינה דמוקרטית שבו ישות מקבלת כוח בלתי מוגבל ואין עליה שום! בקרה, כמו הפרקליטות ומחלקות החקירה במשטרה.
כך בדיוק מתנהלת מדינת משטרה. לא דמוקרטיה.
trail4
הערכתי לנתניהו גדלה מיום ליום על שלא ויתר, לא נכנע, לא הרים ידיים, לא הגיע לעיסקות טיעון שהורעפו על ראשו מצד הגורמים המשפטיים, העיקר שיעוף לכולם מהעיניים. כי הוא מכשול בדרך למדינת כל אזרחיה וחיסול הציונות, כפי שאנו למדים היום תחת ממשלה זו.
לא רק נתניהו יושב על ספסל הנאשמים, אלא המון תומכיו. כל אחד ואחת מתומכיו שהם הרוב היום במדינת ישראל.
הרי מהי מילת הגנאי המהונדסת אף היא, "ביביסט/ית", אם לא שיפוטיות, דעה קדומה, פסק דין וגזר דין ללא משפט? או לרשע ואוי לתומכיו.
נתניהו במוכנותו לעמוד למשפט ולהיאבק על חפותו, למרות מציאות אותה הפרקליטות כנראה לא הביאה בחשבון, איננו נאבק רק! על חפותו ברמה האישית. הוא נאבק על צביונה של מדינת ישראל, על מוסד ראש הממשלה, על המשילות ועל סדרי השלטון. כי באמצעות המשפט, צפה כל הזוהמה למעלה. השלדים אותם מנסה הפרקליטות להסתיר מאחורי הדלתיים הסגורות, מתחילים להגיח אחד אחד מן הארון.
מה שנחשף באמצעות משפט נתניהו, הוא שמדינת ישראל כבר איננה יכולה יותר להתהדר בהיותה הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.

למרבה האירוניה, את תואר הכבוד הזה, גזלו רשויות החוק, הצדק והמשפט, מאזרחי מדינת ישראל. מצב בלתי נסבל זה אמור להדיר שינה מעיניו של כל! אזרח ישראלי. ללא הבדלי דעות פוליטיות.
אנו כבר לא עוסקים ב"כן נתניהו, לא נתניהו". אנחנו מזמן כבר איננו עוסקים בפוליטיקה, אלא בצביונה המוסרי, האתי, הערכי, הלאומי והדמוקרטי, של מדינת ישראל.trail5

מי שעוקב אחר המשפט שלא דרך מדבררי הפרקליטות, וזאת חייב לעשות כל אזרח בעלי אמות מוסר בסיסיות, מגלה שהמשפט חורג הרחק מעבר לנתניהו האדם.
ניר חפץ נעצר לא! כי עבר על החוק. ניר חפץ נעצר ונחקר בעינויים גופניים ונפשיים, כולל שימוש בבני משפחתו כאמצעי סחיטה ומניעת תרופות ליתר לחץ דם, דבר שעלול היה לגרום אף למותו! לא כי הוא עומד בראש ארגון פשע. הוא נעצר ונחקר באמצעים נפשעים, כי הוא סומן מלכתחילה, כנשק יום הדין להפלת נתניהו. להפלת ראש ממשלה מכהן.
חפץ נחקר כאילו הוא טרוריסט מסוכן שנעצר בעת שישב במרתפו והכין חגורת נפץ שתזרע הרס ותרצח המונים. אך לחפץ לא הייתה שום חגורת נפץ.
מי שהכין אותה והלביש אותה על גופו ונפשו, הן המשטרה והפרקליטות בעצמן.
לכן, אני ממליצה בחום! לכל אדם הרואה עצמו כאדם מוסרי התומך בדמוקרטיה וערכיה, בזכויות אדם בסיסיות, בטוהר שלטון החוק והצדק, לעקוב באופן ישיר אחר המשפט ולהיווכח באופן בלתי אמצעי בדברים, ללא מתווכים הממשיכים באינדוקטרינציה של הציבור ויוצרים מציאות כוזבת.

שמחתי מאוד לגלות היום את כמות התורמים למיזם שאיננו נופל בחשיבותו מפרויקט 315, עליו כבר כתבתי.trail1
מיזם שידור המשפט ופרויקט 315, הם אורות קטנים של תקווה ושפיות באפלה הכבדה השוררת היום בישראל כמדינה, כחברה וכתרבות.
אנא פתחו את הלב ואת הכיס ותרמו לשני המיזמים. כל אחד הוא הוא שקל קטן, אך כל תורם מאפשר בתרומתו באופן פעיל להציל את הדמוקרטיה הישראלית.

הפוסט הזה מוקדש באהבה רבה המהולה בדאגה, לארבל, גולן וירדן, נכדיי האהובים. משוש חיי.

 


 

 

divider28