מאחורי ארגון ההסתה המכונה "קריים מיניסטר", שהיה מעורב באופן פעיל בהפיכה שלטוניתdivider blue
אנטי דמוקרטית תוך הפעלת המערכות כולן, עומד אחד מראשי הממשלה הכושלים ביותר אותם ידעה מדינת ישראל.

crime monsterלפני מספר ימים, פורסם הפוסט המוצג כאן, על ידי ארגון "קריים מיניסטר". שימו לב לשפה - "מחלה", "חי ונוכח ורעיל", להקשרים האסוציאטיבים של הודעת הארגון המהלך לדעתי על חבל דק מאוד בין ארגון לגיטימי לארגון של "חיסול חשבונות" או במילים אחרות "קריים מונסטר". 
מאחורי ארגון קריים מיניסטר שנולד כארגון הסתה כנגד אדם אחד בלבד, ושהיה מעורב באופן פעיל בהפיכה שלטונית אנטי דמוקרטית תוך הפעלת המערכות כולן, עומד אחד מראשי הממשלה הכושלים והאפלים ביותר אותם ידעה מדינת ישראל לדורותיה. אהוד ברק. "קריים אקס-מיניסטר" נראה לי הרבה יותר הולם את ברק, כמו צעיף לצוואר.
אהוד ברק צבר במהלך השנים ממון, שליטה וכוח בלתי מוגבל בארץ אך בעיקר מחוצה לה, באמצעות עסקיו שטיב חלקם לא ידוע עד עצם היום הזה.
המחשבה שהייתי פעילה נמרצת למען בחירתו לראש ממשלה מעוררת בי חלחלה, בושה ומבוכה. אני צריכה ללמוד לסלוח לעצמי בעניין הזה.

קריים מיניסטר איננו איזה ארגון קיקיוני קטן וזניח שהוקם על ידי אנשי שוליים הזויים. מאחוריו עומדים כסף גדול ואנשים בעלי השפעה וכוח רב. הם היד המנענעת את הריסתה של מדינת ישראל, במסווה של סיסמאות יפות ודאגה לניקיון כפיה של הדמוקרטיה. אך בפועל לא ניקיון כפיים ולבטח לא דמוקרטיה. 
אם הודעת השחץ המשיחית המוצגת כאן מטעם אנשיו של הארגון, איננה הסתה לרצח, קרי: "דורכים עליה טוב טוב עד שמכבים אותה", אז אינני יודעת מהי הסתה לרצח.
ההיבט הגרוטסקי ביחס לאותו מיעוט של אידיוטים שימושיים, התומך בארגון הוא שהם אינם מבינים למשל מדוע ערוץ 14 הוא "ערוץ לגיטימי". מרוב שהם נלחמים על הדמוקרטיה.crime barak

מפקד הארגון שאיננו אלא "חוליית הביצוע" של ברק, חיים שדמי, לא היסס לומר בין כותלי בית הנבחרים שלנו קבל עם ועדה "תנו לנו נשק ואנחנו כבר נטפל בהם" בהתייחסו לתושבי יהודה ושומרון, או מה שהוא מכנה "מתנחלים" המתנכלים לאחיו הפלשתינים, לטענתו.
מי שמבקש להשתמש בנשק למטרה אחת, לא ימצמץ לפני שיעשה שימוש בנשק למטרה אחרת, כי עצם השימוש בנשק, לגיטימי מבחינתו.

בינואר, 2019 נאם בנימין נתניהו בטקס חלוקת "פרס בראשית". גם אהוד ברק נכח באותו טקס. באותה תקופה הייתה ההפיכה השלטונית בעיצומה.
לאחר שנתניהו נאם את נאומו, עמד הקהל על רגליו והריע לו. אהוד ברק שלו חשבון אישי ארוך ובלתי סגור עם נתניהו, נשאר לשבת ועיין בפלפון שלו בחוסר עניין גלוי לנעשה באולם.
ארגון קריים מיניסטר שיתף אז ציוץ של דפנה ליאל, אחת מנשות התקשורת הרדיקליות ביותר במדינת ישראל.
ליאל שאיננה חשודה באהבה יתרה לנתניהו ואף לקחה חלק פעיל בהפיכה השלטונית עליה פיקד ברק בעצמו, לכאורה, לא ציינה בפני קהל עוקביה מאומה על הנאום עצמו. היא השתמשה בנאום בכדי להדגיש את העובדה שאהוד ברק ישב כשהקהל נעמד על רגליו לכבודו של נתניהו. נאומו של נתניהו היה רקע בלבד עליו הוקרנה "ההירואיות" של ברק.

ואכן, אנשי קריים מיניסטר הדוברים את שפתה של דפנה ליאל, קלטו את המסר, צייצו מחדש את דבריה של ליאל אך עלו עליה אלפי מונים. Be This Man, או "היו האיש הזה" נכתב למעלה תוך תיוג שמו של אהוד ברק. אלא מה? מה שלקיסר - לקיסר.
August Landmesser
האיש המסומן בתמונה בעיגול, הפך לסמל המייצג את אומץ לבו וגבורתו של הפרט מול ההמון, את היחיד מול האספסוף, את האדם הבודד הנאמן לערכיו והולך כנגד זרם הרוע, הפשיזם והדיקטטורה, למרות הסיכון הכרוך בנאמנותו חסרת הפשרות לרוח האנושית.
לאיש קראו אוגוסט לנדמסר August Landmesser. הוא היה פועל נמל פשוט בנמל האמבורג, בשנות עליית השלטון הנאצי בגרמניה.
לנדמסר סרב לעמוד ולהצדיע במועל יד, בעת אסיפה של המפלגה הנאצית בנמל האמבורג. התמונה צולמה ב-1939. ללנדמסר הייתה באותה עת מערכת יחסים עם אירמה אקלר, בחורה יהודיה. בהמשך הוא הושלך לכלא, ולאחר ששוחרר הוא נשלח לחזית שם נהרג בקרב ב-1944.barak ehud


לאיש הזה תובעים אנשי קריים מיניסטר, שנשווה את אהוד ברק. לא פחות ולא יותר. כבר למדנו שעבור ברק חיי אדם שווים כקליפת השום והוא לא יבחל בשום אמצעי כדי להשיג את מטרותיו, כולל איומים בוטים אלימי ותוקפניים כלפי יריביו, לאו דווקא הפוליטיים, אלא כל! יריב.
כך פעולת הנדסת התודעה. ברק הוא לנדמסר אך ורק בגלל שהוא ישב בעת שאנשים קמו על רגליהם לאחר נאומו של נתניהו והריעו לכבודו.
לשיטתם של הקריים מונסטרים, ברק הוא האיש האמיץ, התגלמות הטוב שנאבק ברוע. במילים אחרות: נתניהו הוא היטלר וברק הוא אוגוסט לנדמסר. זה מה שהם רוצים שנחשוב כשהאמת היא הפוכה לחלוטין ב-180 מעלות. אין יותר "הוצאת דבר מהקשרו" מהציוץ העלוב הזה. דוגמה מובהקת ברמה של הגדרה מילונית.
אם אנו שומעים היום את "קולות שנות ה-30" הם אינם מגיעים מכיוונם של תומכי נתניהו, אלא מכיוון אותם אנשים שעשו שימוש בדמוקרטיה וערכיה, כדי לבצע הפיכה שלטונית כדי להשתלט על ממשלתה של מדינה. מעניין מדוע קריים מונסטר והפטרונים שלהם, מזכירים לי קולות רחוקים של הפיכה שלטונית אחרת שאף היא עשתה שימוש נואל בערכי הדמוקרטיה וכל השאר היסטוריה אפלה?
haaretzבימים האחרונים חברי הארגון שוב מעלים מהלך, כי המשפט פשוט לא עושה להם את העבודה. הוא שומט מתחת להצהרת הכוונות של הארגון את קרקע "השחיתות" שזאת כמובן גרוטסקה. כי אם המאבק הנעלה והאלטרואיסטי בשחיתות השלטונית עומד לנגד עיניהם של חיים שדמי וחבריו, מדוע אנו לא שומעים מהם ולו הגה, על שחיתות חברי הממשלה הנוכחית, שהפכו את הנפוטיזם למשל, לנוהל מקובל? או גניבת בחירות באמצעות מצג שווא, כלגיטימית במדינה דמוקרטית? את תפירת תיקים הס מלהזכיר.
אז לפחות שיהיו הקריים מונסטרים כנים עם עצמם ועם תומכיהם ויגידו: לא דמוקרטיה וגם לא שחיתות.  הפיכה שלטונית היא דגלנו, ראשו של נתניהו היא מטרתנו.
מדוע דווקא את ראשו של נתניהו הם מבקשים ולא את של ליברמן או לפיד? כי נתניהו זוכה לתמיכה נרחבת מידי בציבור ולכן מסכן את שלטון השמאל, את מעלליו אנו רואים היום. עד כדי כך עומדת הדמוקרטיה הקדושה אל מול עיניהם של החותרים לכוח, שליטה וממון.

לקחתי כדור Pramin, נשמתי עמוק ונכנסתי לרגע קט לדף הפייסבוק שלהם. נאלצתי לברוח כל עוד נפשי בי מהזוהמה המוסרית והאלימה! בדף הפייסבוק שלהם.crime hadas
"הוא חי ונוכח ורעיל(!!!) ברשתות החברתיות". אני כלל לא אתפלא אם מתפעלי הארגון אינם דוחפים ואולי אך יזמו, את החוק הפשיסטי לצנזורה ברשתות.
מאיזו "שריפה" חוששים כל כך מפעילי הארגון, החרדים כל כך לדמוקרטיה?
יתכן מאוד שהם חוששים מכך שהקנוניה להפלת ראש ממשלה מכהן נבחר, נחשפת אט אט באמצעות הנעשה באולם בית המשפט? מכך שיותר ויותר אנשים הגונים וישרים החרדים באמת לדמוקרטיה, מתעוררים לאמת שהוסתרה מהם במשך שנים!?

לישי הדס, שאיננו  בוחל באלימות כנגד מתנגדי קריים מונסטר, עלול להיגרם נזק חמור, אם חלילה תדעך השנאה לנתניהו.  היא זו המניעה אותו ואת חבריו לארגון. היא מטרת העל המקודשת. היא כנראה גם מסדרת אותו כלכלית.
ב-2018 ייסד הדס יחד עם אלדד יניב, חיים שדמי, אורלי זינגר וגונן בן יצחק את עמותת "חוזה חדש", שאיננו אלא  שם שנוסף לקריים מיניסטר. אותה גברת באותה אדרת. עבור אנשים אלה אלימות פיזית, לא רק מילולית, היא אמצעי במסגרת "הסובלנות הדכאנית" של השמאל הרדיקלי, כשר בהפלת נתניהו. לא בכדי הצהיר חברו של הדס, חיים שדמי בתוך אולם הכנסת "תנו לנו נשק. אנחנו כבר נטפל בהם". 
התאווה לכוח, שליטה וממון, בוערת בעצמות אנשי קריים מיניסטר ומפעיליהם. חלקם גם אידאולוגים. ואין שילוב מסוכן יותר משנאה בלתי רציונלית ואידאולוגיה אנרכיסטית רדיקלית.
crime shadmi1
לא את נתניהו הם רוצים "לכבות כמו סיגריה". אלא את הדמוקרטיה הם חותרים לכבות כמו סיגריה, את כל מי שחולק על דעותיהם יש לכבות, כדי שחלילה "לא תפרוץ שריפה". כל מתנגד משטר הוא סיגריה מהלכת מבחינתם, שיש לכבות אותו ואת קולו, לנצח.
היכן כל אלה שצרחו שהם שומעים את "שנות ה-30"? האם לפתע הם לוקים בחרשות סלקטיבית? היש דיסוננס קוגניטיבי גדול מזה? מאבק על הדמוקרטיה באמצעים פשיסטים אלימים ואנטי דמוקרטיים בעליל?riklin1

פעילותו של ארגון הסתה מהסוג של קריים מיניסטר או "חוזה חדש" בשמו האחר, מכניסה כדור לאקדח המצוי בידיו של איזה מטורף המסתובב לו אי שם. והוא מסתובב. כי לכל חברה יש את המטורפים שלה. זאת הקרקע הדוחפת אותם מעבר לקצה ולכן היא תצמיח את הרוצח המטורף הבא.
לא למען הדמוקרטיה הם נלחמים, אלא למען מה שהם! רואים כדמוקרטיה, קרי: טיהור כל אדם או כל קבוצה ותנועה, שהאידאולוגיה שלהם או תפיסת עולמם, אינן עולות בקנה אחד עם זו של השמאל הרדיקלי אותו הם מייצגים. 
ואין כמו הנחתום חיים שדמי המעיד בעצמו על עיסתו "זו איננה מחאה. זו מלחמת אזרחים ואנחנו חייבים! לנצח בה". הכל לגיטימי למען המטרה המקודשת. גם שפיכות דמים.
בעידן הגלובלי, יש להתייחס גם לארגון קריים מיניסטר בהקשר גלובלי רחב של מהפכת התרבות מצויה היום בעיצומה. רבים מידי בתוכנו עיוורים לאותה מהפכה. שלא בידיעתם, הם משתפים עמה פעולה בשל הבורות המחפירה אותה מגלים מרביתם. הם אינם  מכירים את התשתית האידאולוגית הפוסט מודרניסטית, נאו מרקסיסטית המניעה אותה והיא פושטת ברחבי המערב מוושינגטון ועד לונדון, מונקובר ועד לירושלים.
בשורת מהפכת התרבות, מקורה באקדמיה האמריקאית הנשלטת על ידי השמאל הפרוגרסיבי. זו לא נותרה בגבולות מגדל השן האקדמי. במהלך שני העשורים האחרונים התפשטה המהפכה והשתלטה על כל מוקדי הכוח בחברה האמריקאית. ב-2020 הם הצליחו להשתלט על  שלושת זרועות הממשל: הנשיאות, הקונגרס והסנאט. האמצעים להשתלטותה של המהפכה על הממשל, שנויים עד היום במחלוקת.

אם קריים מיניסטר/חוזה חדש איננו ארגון טרור מבית, אז מהו אם כן ארגון טרור מבית, אדוני השר לאין-ביטחון פנים? קומץ מתנחלים שאין בידיהם ולו קמצוץ מהכסף, השליטה והכוח העומדים מאחורי הארגון סותם הקלפיות והפיות, במסווה שקוף של חרדה לדמוקרטיה?
אין  צורך להתחבט יותר מידי בתשובה. אנשי קריים  מיניסטר מעידים בדבריהם ובמעשיהם, על עצמם.


diider123