אהוד ברק חדור משימה. שאלת היעד הסופי עדין לוטה בערפל, אך אין זה סוד שבראשdivider blue
מעיניו עומדת ההפיכה השלטונית המתרחשת במדינת ישראל והיא טרם הגיעה לסיומה.

לרגל יום השנה לאירועים המהונדסים בגבעת הקפיטול שהתרחשו ב-6.1.2020, נשא נשיא ארצות הברית נאום בפני האומה. באופן בלתי מפתיע המוטיב העיקרי של הנאום היה "טראמפ מסוכן לדמוקרטיה האמריקאית ולעתידה של ארצות הברית". האימפריה מתפרקת תחת המשטר הדמו-פשיסטי, אבל טראמפ אשם כמובן.FBI capitol

למרות שתעשיית הנדסת התודעה בארצות הברית "מסמנת" את אירועי ה-6.1, כסכנה החמורה ביותר לדמוקרטיה האמריקאית וכאסון שלא היה כמוהו מאז אסון התאומים ואף עד לימי העבדות הרחיקו, ידיעה שהתפרסמה בסוכנות הידיעות רויטרס ב-21.8.21 נאמר שהאף בי איי לא מצא ראיות והוכחות לכך שמדובר ב"מרד מאורגן" על ידי טראמפ ותומכיו. אם קיימות כאלה, הן קלושות ביותר.

barak capitolאהוד ברק מיהר להתייחס לנאום, כעט על שלל רב. הוא העלה בחשבון הפייסבוק שלו את הכתבה על הנאום והוסיף פרשנות מאיימת משלו.
מדוע התייחסותו של ברק לנאום אותו דיקלם ביידן, חשובה? מכיוון שדבריו של ברק על אותו נאום, הם חיזוק נוסף לכך שמה שקורה שם, קורה פה. ראיה נוספת לכך שכנפי הפרפר בוושינגטון, יוצרים צונאמי קטלני בירושלים. ומי כברק מקושר בקשרים עבותים למשטר השולט היום בארה"ב?.

מי שעוקב באופן קפדני אחר מהלך האירועים במדינת ישראל בשנים האחרונות, איננו יכול שלא להגיע למסקנה שאהוד ברק עומד מאחורי ההתנקשות הפוליטית בנתניהו. לכאורה. הוא ניסה לצייר את נתניהו בכל דרך אפשרית, כדיקטטור המהווה "סכנה חמורה לדמוקרטיה הישראלית". עד כדי כך מרחיקים לכת האבסורד והנדסת התודעה.

ראוי שנזכיר לעצמנו נשכחות בקשר למר ברק שכבר מילדותו גילה סימנים מטרידים של עבריין ופורץ מנעולים מיומן.
בינואר 2013 פרסם ארגון השקיפות הבינלאומי שמרכזו בבריטניה, כי מערכת הביטחון של ישראל וצה"ל נמצאים בסיכון גבוה לשחיתות לצידן של כווית ולבנון. באותו חודש הורה היועץ המשפטי לממשלה, עורך הדין יהודה וינשטיין, לפתוח בחקירה פלילית נגד הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף במיל. גבי אשכנזי וקצינים נוספים. אשכנזי הגיב בקריאה לפתוח בחקירה פלילית נגד שר הביטחון, רב אלוף בדימוס ורמטכ"ל לשעבר, על "שימוש פסול בסמכויות למטרות זרות תוך פגיעה בצה"ל ועל הרס הקלטות מלשכת שר הביטחון".barak hungary
ולמרות כל אלה, ברק היה רוצה שנזכור אותו כמין גירסה זולה של צ'ה גאוורה הישראלי. מוטיב "הדיקטטור" כלפי נתניהו, הוא המוטיב החוזר בכל הופעותיו הפומביות במהלך השנים האחרונות. הוא "הטיף בשער" בכל הזדמנות ומעל לכל במה ופורום, שמדינת ישראל תחת נתניהו הופכת למדינה פשיסטית. לא בכדי יאיר גולן הנאצופילי ששמע את קולות שנות ה-30 עוד כשלבש את מדי צה"ל, הוא "האיש שלו" בפוליטיקה הישראלית. ואין רדיקל חופשי בפוליטיקה הישראלית של היום כחבר הכנסת יאיר גולן. מצא מין את מינו.

הסימנים לכך שברק עומד בראש ההפיכה השלטונית כנגד נתניהו ובוחריו וכנגד סדר היום הציוני, רק הולכים ומתרבים. לברק יש הרבה מאוד חברים עוד מימי המסטינג והתהילה במדים. רבים מהם מסייעים לו כמו לוחמים ביחידה מובחרת, לתהליך הדמוניזציה של נתניהו, להדחתו, הפללתו והפלתו. ברק לא ינוח ולא ישקוט עד שלא יקבל את ראשו של נתניהו על מגש הכסף.
לפיכך, לדעתי אין כל הבדל בין הפיכה צבאית להפיכה השלטונית שהתרחשה כאן בתמיכה של אזרחים רבים שהותנו לשנוא. בכך הם משמשים אידיוטים שימושיים, בידי אלה המבקשים "לחטוף" את השלטון מעל ראשו של הריבון.

barak geileinדבר נוסף בו טרם עסקתי בהקשר לאהוד ברק, הוא משפטה של גיילין מאקסוול שהתקיים בארצות הברית. מקסוול שמרה על זכות השתיקה והורשעה ב-5 סעיפים מתוך 6 סעיפי כתב האישום..

במהלך משפטה של מאקסוול התברר שבעת חיפוש של האף בי איי באחוזתו של ג'פרי אפשטיין, הם הגיעו לאחת הכספות שלו בה היו אינספור תקליטורים ובהם סרטונים מעשנים המציגים הרבה מאוד אנשים מחוג הסילון, במערומיהם, תרתי משמע. הם אלה שהשתמשו "בסחורה" אותה מכר אפשטיין לכל דורש, קרי: קטינות, קטינים, נשים צעירות. הם צולמו בעת פעולה! הן בוידאו והן צילומי סטליס שכן אחוזתו של אפשטיין הייתה מרושתת במצלמות. עוד היו בכספת פנקסים, דוחות, יהלומים, כמות עצומה של כסף וכל מיני דברים שאינם אלא אוצר בלום עבור סוכנויות המודיעין, אם הם היו מעוניינים להביא לדין שועי עולם.

אלא מה? כמו שאפשטיין לא תלה את עצמו, כך לפתע נעלמה הכבודה, קרי: התמונות והתקליטורים שהם בבחינת אינספור אקדחי מעשנים. בכל זאת, לשועי עולם יש כוח בלתי מוגבל, כפי שכבר למדנו גם ממשפטה של מקסוול שלא אמרה דבר וחצי דבר על תרבות חוג הסילון, למעט לצייר את עצמה כקורבן בסגנון "הוא עשה לי, הוא שתה לי".
וכיצד הם נעלמו? האף בי איי אכן מצא אותם. אבל לטענתם לא היה לסוכנים צו חיפוש! לגבי תכולת הכספות. הסוכנים הגיעו לאחר 4 ימים! יקרים ביותר עם צו חיפוש והפלא ופלא, הכל "נעלם" מתחת לידיהם. על כך נאמר "אשרי המאמין".

כאמור, ברק התייחס לנאומו של ג'ו ביידן לרגל יום השנה לאירועי הקפיטול וזה מה שכתב בהתייחס לאותו נאום:barak facebook


שנה לאחר אירועי 6 ינואר 21 בגבעת הקפיטול, תוקף סוף סוף ביידן את קודמו בין העיניים. ייתכן מאוד שמבחינתו זה כבר מאוחר מדי. חומר (לא רק) למחשבה לבנט ולפיד: בעולם שבו צד אחד פועל בלי למצמץ להרס האמת, האמון ויסודות הדמוקרטיה - יש לפעול מולו בכוח ומייד. לפני שמאוחר מדי.

עד כאן דבריו של ברק. אם אין בדבריו הסתה בוטה לפגיעה בנתניהו, אינני יודעת הסתה מהי. אני רואה בהם קריאה למרד, האשמה בה מואשם טראמפ ביחס לאירועי הקפיטול. 

זה מה שכתבתי לברק בתגובה לדבריו שצריכים להדיר שינה מעיניו של כל מי שחרד לדמוקרטיה הישראלית. אני ממליצה לכל אחד לקרוא ולהפנים. אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני יכולה לזהות איום מוחשי כשאני פוגשת בו.
ברק בעיני הוא האיש המסוכן ביותר היום במדינת ישראל. ראוי לשים לב למסר הגלוי אותו הוא מעביר לבנט ולפיד שאיננו "רק חומר למחשבה":

נו טוב. לא להאמין למראה עיניים. המושג "השלכה" נכתב על הפוסט שלך, מר ברק. דוגמה מובהקת בה הייתי משתמשת בחוגים לפסיכולוגיה בפרק על מנגנוני הגנה.
ולחשוב שפעם, בעבר הרחוק, לא רק שהצבעתי עבורך, הייתי פעילה נמרצת במסע הבחירות שלך ונתתי יד לבחירתו של ראש הממשלה הגרוע ביותר, והכי פחות מוסרי וערכי, בתולדות מדינת ישראל בחורבנה יש לך תפקיד מרכזי. אינך שונה מנירון קיסר המנגן בלירה מול רומא הבוערת. אתה גרוע ממנו כי אתה בכל פעם מוסיף עוד ועוד שמן לבערה, שמא תדעך חלילה.
עד שכמובן עמדתי על טיבך. לצערי זה לקח הרבה מאוד שנים.
אני סתם תוהה, הכל לכאורה כמובן, כי יש אנשים מספיק מתוחכמים שלא להשאיר בשטח אקדחים מעשנים - מתי יחשפו את מעלליך על אירועי הקפיטול שלנו? מתי יחשפו מי עמד מאחורי הדגלים השחורים, קריים מיניסטר ומי יודע מה עוד, כדי לבצע כאן הפיכה צבאית ללא נשק, לכאורה? הרי אתה מאלה שיודעים בדיוק מה קרה בוושינגטון. עם הקשרים שיש לך, אתה הרי יודע כמו הציבור שעדיין חושב באופן עצמאי, שביידן בקושי קובע מתי הוא לוקח תרופות או הולך לישון. אפילו על הנפיחות שלו הוא איננו שולט.

ביידן לא "נשא" שום נאום. הוא רק דיקלם ודיברר את מי שכתבו לו את הנאום, אחרי שמלאו אותו בתרופות, החליפו לו טיטול, נתנו לו כמה גלולות של קל-בטן והעמידו אותו מול המצלמה. אני כלל לא אתפלא שמי שכתב את הנאום הוא אותו אדם היושב במרתף ארמונו המפואר עם טרנינג ואוזנייה ומכתיב למשטר הדמו-נאו-מרקסיסטי את מהלכיו. הוא עצמו אמר שזה החלום שלו. אובמה נמצא היום בעמדת כוח עד כי הוא יכול להגשים לעצמו כל חלום בו יחפוץ.
אתה מוליך שולל, כהרגלך בקודש, את הציבור ומסובב אותו בכחש, בידיעה ברורה! מה בדיוק התרחש שם. הבעיה היא שאתה חושב שכולם, חוץ ממך כמובן, מטומטמים ודלי אי קיו. צר לי לאכזב אותך מר ברק. הם לא.
אגב, שמעתי שלשום שכל! הקלטות והתמונות מאחוזת של ג'פרי אפשטיין הועלמו באורח פלא, על ידי יד נעלמה מתחת לאפו של האף בי איי. וואי תראה, בדיוק כמו אפשטיין ש"תלה את עצמו" רגע לפני שהחליט לזמר.
אתה יכול אולי להשכיל את הציבור ולהאיר את עינינו איך זה קרה, למה זה קרה ועל ידי מי זה קרה? רק אם אתה במקרה יודע כמובן.
זה לא אתה שצוטטת בספר חדש שיצא בארצות הברית כמי שאמר "אני לא מודאג. הסודות שלי ושל אפשטיין בטוחים"? אני תוהה אם יש לזה קשר כלשהו לכך שאפשטיין "תלה את עצמו".
barak pedo
"אדם מת לא מזמר", אומרים במאפיה. ועוד אומרים במאפיה ש"סוד בין שניים עלול להפוך במהרה לסודו של האחד". לכן לנוכח המצב, אי אפשר שלא לתהות ולשאול הרבה מאוד שאלות. האנשים החושבים שואלים ועוד איך.
אגב, טראמפ הוא איום על ארצות הברית, כמו ששוחרי החופש היוו איום על מוסוליני.
מה השלב הבא? נתניהו הוא איום על קיומה הדמוקרטיה הישראלית? כי זה מה שאתה רומז ברמז עבה כפיל. אלה שעדיין נשארו להם כמה נוירונים פעילים במוחם יודעים היטב שמה שקורה שם קורה פה.

אם יש אדם אחד! עליו הייתי יכולה להצביע על כך שהוא מהווה סכנה קיומית! לא רק על הדמוקרטיה, אלא על מדינת ישראל כישות ריבונית, זה אתה!. ואם כל אלה שעשו לך לייקים לא יתעוררו מהכישוף המעוור שהטלת עליהם, הם ימצאו בעוד זמן לא רב שמדינת ישראל הפכה למדינה פשיסטית. בהנהגתך כמובן. אתה כל כך מאוהב בכוח שיש לך ביד כמו גבר המשתוקק אל אישה. אתה נהנה לשחק בבני אדם כאילו הם פיונים על לוח שחמט. עובדה שלפחות לגבי חלקם זה מצליח, אבל לא לגבי כולם. אפשר להוליך שולל חלק מהאנשים, חלק מהזמן, אך לא את כל! האנשים, כל הזמן.
אין כמוך מסוכן לגורל ילדינו, נכדינו והדורות הבאים. שוב, המחשבה שבעבר ראיתי בך מנהיג פוטנציאלי מעוררת בי חלחלה היום.
כל האמור לעיל הוא בגדר "לכאורה" בלבד. אבל אתה יודע מר ברק, למרות שאתה מאלה החוטאים בחטא ההיבריס וחושבים שאין חכמים מהם בתבל, עוד נותרו לפליטה כמה אנשים חושבים שאינם הולכים אחר העדר.
שכן "לתקוף סוף סוף בין העיניים בכל הכוח ומיד!!" זאת הסתה לרצח!!
ולחשוב על כך שקיבלת 54 לבבות, 26 חיבוקים ו-2,369 לייקים, ממש לא יאמן. כמה הנדסת השנאה הצליחה. כי אנשים הפסיקו לחשוב ולהעמיק במה שאתה בעצם אומר.blokc

אגב, גם אם ידווח על הפוסט, אינני מצפה שמישהו ייתייחס לכך שאתה משתמש בפלטפורמה חברתית כדי לקרוא למרד כוחני ותוקפני כלפי שנוא נפשך. כי הוא אולי האדם היחידי שעולה עליך מבחינה מנטלית ואיננו מתכופף בפניך. וזה מוציא אותך מדעתך. כי אצלך מר ברק, הכל!! אישי.

עד כאן תגובתי. אני ממליצה לכל מי שחרד לגורלה של מדינת ישראל ולגורלנו אנו, שילך ויגיב תחת הפוסט. לא באלימות, לא בתוקפנות, אלא בשכל ישר והגיון. אנשים רבים נמצאים שם. שימו בפניהם מראה. כי בנפשנו הדבר.
להלן הקישור לפוסט.
אני מאוד ממליצה לדווח על הפוסט כהסתה לאלימות. אני דיווחתי. אם מספיק אנשים יעשו זאת, אולי יורידו, אם כי אני לגמרי מסופקת בכך.
אבל עשו זאת בכל זאת.

 
למותר לציין שלמרות עשרות ואול אף מאות דיווחים על הפוסט המסית, הוא נותר על כנו. כי מָה שֶׁמֻּתָּר לַפָּרִיץ, אָסוּר לַוָּסָל. על הערעור אותו טרם התקבלה תשובה עד עצם היום הזה.


  • * למתקשים לקרוא בגלל גודל הכתב: נא ללחוץ מקש Ctrl והקשה על מקש ה+ ולהגדיל על פי הגודל הרצוי. באותו אופן ניתן להקטין על ידי הקשה על מקש ה -.

 0b255042