מאת שרית שץdivider blue
פורסם לראשונה בפייסבוק 24.3.2021

אין בכוונתי עדיין להגיב לתוצאות הבחירות בארץ עד שלא יסתיימו צחצוחי החרבות, הפרת האמונים וההבטחות, נעיצות הסכינים בגב, השמחה לאיד.

גם אין בכוונתי לרדת בשלב זה לעומקה של מערכת בחירות מכוערת, רווית יצרים ואנטי דמוקרטית,  עד שלא נקבל בדחיפות, טיפול כנגד התקף חריף של תסמונת דו-קוטבית בשעה שכולנו נעים משמחה לדיכאון, מדיכאון לשמחה וחוזר חלילה.

fake news cמזה קרוב ל-5 שנים גם אינני מקשיבה ממילא לאף אחד מהפעילים הפוליטיים המכונים "עיתונאים" שהתערבו באופן בוטה, יהיר, לא מוסרי ואנטי דמוקרטי בתהליך הבחירות לאורך חודשים ארוכים. בשפה שלי קוראים לזה "תרמית בחירות".
לתשומת לב הקובלים על ה"ביביסטים" בעודם מספידים את הדמוקרטיה ומפנים כלפי כל!! מי שאיננו חושב כמותם, כינויי גנאי, קיתונות של זעם מהול בבוז ועשר אצבעות מאשימות.
אגב "ביביסטים" - פתוח סוגריים - אף פעם לא באמת הבנתי את המונח המומצא הזה. קראתי היטב את הגדרתו בעיני ממציאיו שהצליחו להכניס את פרי שנאתם אפילו לבלופיפדיה בבחינת "אתה בויקיפדיה - משמע אתה קיים".
גם חוקרים מלומדים מהאקדמיה, מהחוג למגדר למשל, טורחים לכתוב מאמרים על הנפיחה הזאת, כמו אותה דוקטורית מלומדת, אורית יעל, שכתבה מסה שלמה על מהות בלתי קיימת אלא בדמיון הכותבת בלבד.
לא הצלחתי להבין את הבסיס למונח, או את הטיעונים הנישאים בקרב ממציאיו ומשתמשיו במטרה להעניק לו תוקף וקיום.
לבטח לא מצאתי את עצמי מתאימה לגיבוב ההבלים תחת המונח "ביביזם".
אלא אם כן הביביזם הומצא אך ורק כדי שהעושים בו שימוש יהיו משוחררים לחלוטין מהצורך האלמנטרי לחשוב ולנהל שיח מעמיק של שקלא וטריא. זאת התגלמותה של פוליטיקת הזהויות וכך היא פועלת. אם אין "זהות" אז פשוט יוצרים אותה. שכן ה"לא-ביביסטים" זקוקים לקבוצת ייחוס אותה יוכלו לשנוא ולהשליך עליה את זהותם שלהם. אחרת אין כל תוקף לאג'נדה מבית מדרשה של קימברלי קרנשאו, הפמיניסטית השחורה שהגתה את תיאורית הגזע הביקורתית.
פלא שהתודעה הציבורית והשיח הציבורי רדודים כמו פנקייק? סגור סוגריים.

דעתם של הפעילים הפוליטיים בקופסא, המקשקשים עצמם לדעת, חשובה בעיני כקליפת השום ואלי אף פחות מכך. אני אמתין שגם הדעתונים למיניהם, הבוחשים ביד גסה בפתקי הבוחרים, יניחו אף הם סוף סוף את ארשת החשיבות העצמית, את הטון הפומפוזי, את ההיבריס ואת נשקם שמעלה עשן סמיך יותר מעשן ארובת הוותיקן בעת בחירת אפיפיור. דעותיו הפוליטיות של כל עובר אורח חשובות בעיני אלפי מונים יותר מאלה הבוגדים בקוד האתי אותו נשבעו לקיים בעת שקיבלו את עט הכבוד. "שומרי סף" עאלק.
אולי אומר את שעל ליבי לכשיושלם מעשה המרכבה המקרטעת, אם אכן יושלם או ששוב תהיה לנו ממשלת צללים חתרנית שתעשה הכל, כדי לפעול בניגוד לרצון הבוחר.

מאומה לא השתנה מהבחירות הקודמות ומהבחירות הקודמות קודמות והקודמות קודמות קודמות, מה שהיה הוא שהווה והוא שיהיה. ככה נראית תרבות שהייתה פעם דמוקרטית, בהתרסקות.
ימים ספורים לפני הבחירות ביקשתי שני דברים בלבד מקוראיי ועוקביי והם כרוכים זה בזה:

  1. פניתי לשכל הישר ולא לרגש וביקשתי: בחרו בחוכמה, באופן רציונלי ולא על רקע רגשות וסערת יצרים. בדקו היטב את המידע בו מאכילים אתכם לפני יום דין הבוחר.
  2. עוד ביקשתי להביט לכיוונה של ארצות הברית וללמוד מהמתרחש שם. נדרשת קריאה של כמה מאמרים לא מוטים ולא מטעם הפוליטבירו בלבד, על מנת להבין מה עלול לקרות כאשר בוחרים באופן לעומתי שלא בחוכמה ועל רקע סערת יצרים ושנאה.dr jeckson

באחד מהפוסטים אותם כתבתי בעבר על מצבו של ביידן התקשיתי מאוד להבין כיצד זה לא קם בכל אמריקה הגדולה רופא מוסרי אחד שעדיין זוכר את שבועת היפוקרטס, שיאמר את האמת לציבור האמריקאי שניכפה עליו נשיא דמנטי כשלמעשה אין!! מנהיג לארצות הברית וגם לא מנהיגות.
אז הנה קם אותו רופא מוסרי סוף סוף, אחריו חיפשתי לשווא לאור פנסה של פלורנס נייטינגיל.
יתכן שלא לגמרי אפסה התקווה למין האנושי.
אני מביאה את דבריו של דוקטור רוני ג'קסון שהיה רופא בחיל הים ורופאם של 3 נשיאים.
וכך הוא כותב בטוויטר:
הייתי רופא של הבית הלבן ושירתתי תחת 3 נשיאים. אני יודע מקרוב מה נדרש מנשיא מבחינה גופנית ומנטלית (בהדגשה), כדי למלא את התפקיד.
ואני יכול לומר לכם כאן ועכשיו: הדרך שבה ביידן מסתתר (מוסתר) מפני הציבור היא דגל אדום ענק!!! (בהדגשה).
משהו כאן לא בסדר!!

לא מדובר באיזה חובב תיאוריות קונספירציה הזוי אלא ברופא המכיר היטב את המערכת מקרוב. אם שירת 3 נשיאים, סביר גם להניח שהיה מקצועי וטוב מאוד בתפקידו.
לבטח תשאלו מדוע אם כן היה צריך רופא מכובד כמוהו לכתוב את הדברים בפומבי ברשת החברתית, דרך בלתי מקובלת לחלוטין?
אני רק יכולה לשער כמובן, אך אקשיב להיגיון האומר לי שהוא אכן פנה בצינורות המקובלים או באמצעות הקשרים שיש לו. אני יכולה להניח שהוא גם התריע ואמר את דעתו. עוד אני יכולה להניח לפי הדברים אותם כתב, שהוא בהלם מהמצב. הוא לא נשמע פוליטי, הוא לא נשמע מתחסד וצדקני, לא נשמע שיש לו אג'נדה כלשהי מעבר לגישה מקצועית-מוסרית בלבד.
אני גם יכולה להניח בסבירות גבוהה עד גבוהה מאוד שניפנפו אותו הרחק עד לטוויטר, כפי שעושה ג'ין סאקי המחפה על מופע האימים של משטר ביידן ערב ערב למעט העיתונאים שבכל זאת מאתגרים אותה ושואלים שאלות לא מוכנות מראש.
ולגבי הנעשה בבית שלנו, אני בינתיים גוזרת על עצמי שתיקה. די לי לראות את מה קורה בארצות הברית, כדי להבין בדיוק!!! מה עלול לקרות פה. ולהזכיר לכולנו, אנחנו לא ארצות הברית, אנחנו המדינה היחידה! של העם היהודי בתבל כולה. לנו יש הרבה יותר מה להפסיד. לנו יש בעצם הכל! להפסיד.

הרהור: אנשים בוחרים בחוכמה ובקפדנות רבה יותר עגבניות ומלפפונים בשוק, מאשר הם בוחרים להם מנהיג מדינה.

 

2eab