מאת שרית שץdivider blue
פורסם לראשונה בפייסבוק 21.5.2021

אמר יוהן גתה "אין זה די לעשות צעדים שיובילו אותנו יום אחד אל המטרה. כל צעד חייב להיות מטרה כשלעצמה המובילה אותנו קדימה". על כך הוסיף ואמר ניטשה "מי שיש לו 'למה' למענו יחיה, הוא יוכל לשאת כמעט כל 'איך'."

child deathלאור דברי חוכמה אלו, ברצוני להכריז על כך שאני מורידה את כובעי בפני החמאס, מגוון ארגוני הטרור, בפני תנועת החרם על ישראל, בפני ערביי ישראל שהזדהו עם הטרור, ובפני אינספור הארגונים "למען פלשתין".
לא בגלל שהם חדלו לפתע להיות אויביי המרים. הם יישארו כאלה עד היום בו יחליטו שהם חפצי חיים ולא מוות. עד אשר יגדלו ילדים שוחרי שלום ולא שוחרי אינתיפאדה, שהאדה ופיגועי התאבדות. עד שהם יאהבו את ילדיהם יותר משהם שונאים אותנו. עד היום בו הם יפסיקו להקריב אותם על מזבח עקדת ישמעאל.
לצערי הרב, הם יישארו אויביי המרים, לא כי אני שונאת, אלא כי אני חפצת חיים. אינני שונאת אף אחד. זה לא נגדם, אלא זה בעדי, בעד ילדיי ונכדיי, בעד חבריי ובעד החברה הישראלית בכללותה. זה רק הגיוני וזה לבטח מוסרי. ועד כמה בלתי מוסרי הצד השני ותומכיו בארץ ובעולם? פרסום ידיעה על ידי צה"ל על מותו של ילד ישראלי בן 6, גרפה צחוקים כמעט באותה מידה של הבעת צער. ושוב מותו של ילד יהודי, הוא נושא לבדיחה.

אין בכוונתי להתנצל בפני אף אחד על שנולדתי יהודייה. אין בכוונתי להתנצל בפני אף אחד על שנולדתי ישראלית. אין בכוונתי להתנצל בפני אף אחד על שאני אוהבת את המקום הזה שהוא ביתי ומכורתי. קוראים לזה "ציונות", מונח שהוכנס בכפייה למרכאות. אין בכוונתי להתנצל בפני אף אחד על שאני ציונית במובן העמוק ביותר.
למרות היותי אדם חילוני לחלוטין, המורשת היהודית ושורשיה העתיקים, החתירה שלנו לשלום גם אם אין לה כל מענה, המדינה הזאת ומה שהיא מייצגת על פי תפיסת האבות המיסדים, האתוס שלה, ההיסטוריה המפוארת שלה בתרומתה לאנושות החל מהילל הזקן, דרך הרמב"ם ועד שפינוזה ואלבר קאמי. כל אלה ועוד הם חלק מהזהות שלי, חלק מהזיכרון הקולקטיבי המפואר והצורב גם יחד, הנטוע בדי אן איי שלי. אין שום דבר נעלה או נשגב בביטול עצמי, בעקירת שורשים, בהלקאה ושנאה עצמית, במשאלות אובדניות ובהנחת הראש מרצון, מתחת למערפת הגיליוטינה.

רבים בתוכנו אומרים את המשפט "אני מבין את הצד השני", אך ורק כדי להרגיש טוב יותר עם עצמם. אחרים אף מרחיקים לכת ואומרים שהם "מזדהים" עם הצד השני, ועורכים השוואה מופרכת מיסודה בין המיעוט היהודי שנרדף לאורך כל ההיסטוריה לבין המיעוט הערבי. אך הם אינם ערים לדיסוננס הקוגניטיבי אתו הם חיים.hamas12
"הבנת" הצד השני איננה הופכת אף אדם למוסרי יותר, אלא בעיני עצמו בלבד. מי שאיננו "מבין" את עצמו, אין בו יכולת אמפתיה אמיתית ויכולת הבנת האחר, אלא כסיסמה בלבד. רעיון האיוולת שהוחדר בנו על "צדדים" ו"נרטיבים" אין בו אף לא קמצוץ של היגיון. ברגע שרעיון זה הוחדר לשיח הישראלי, אנו עדים לתופעות בלתי נתפסות, כמו התאמת האתוס הישראלי, לרגשות של אלה שאינם מזדהים עם מדינת ישראל ואף קוראים בגלוי להשמדתה. בשפה שלי תופעה נפסדת זו מכונה "התאבדות". היא סתירה מוחלטת, שאין לה כל התרה. הדבר דומה לתרנגולת שמזדהה עם צולה הקבבים ומבינה את "הנרטיב" שלו.
כן תתכן הלימה מלאה בין צער אנושי על כל ילד או אדם חף מפשע שמשלם בחייו וראוי שכך ננהג כדי שלא נהפוך חלילה לצמאי דם ונקם, אך אין כל! הלימה בין "הבנת" הצד התוקפן, לבין הבנת הקורבן את זכותו לחיים והתעקשותו לחיות אותם בשקט, בשלווה מבלי לחוש אשמה בכך, עד כדי הסגת האמת מפני הנרטיב. די והותר יהודים סבלו מאשמת הניצולים לאחר השואה. אסור לנו לחזור על כך. שכן, בנסיבות ובתנאים בהם אנו חיים היום, הבנת הצד האחר על משנתו, היא כמו "הבנת" יהודים את הרייך השלישי.

hamas iranכל עוד אירן ושלוחותיה, החמאס והטרור הפלשתיני, ימשיכו להטיף לרצח יהודים בכל רחבי העולם - מלוס אנג'לס ועד לונדון, מברלין ועד בריסל. הם אויביי. כל עוד הם דוחים בשְׁאָט נֶפֶשׁ את השלום במשך 100 שנה ויותר, כל עוד הם דוחפים להשמדתה של מדינת ישראל כביתו הלאומי היחידי של העם היהודי שהפך להיות שוב נרדף, כל עוד הם מנסים בניגוד! לחוק הבינלאומי שנרדם בשמירה, לפגוע באוכלוסייה אזרחית חפה מפשע, בכל מקום ובכל שעה, הם אויביי. הם אויב נכלולי וחסר עכבות כל עוד הם משתמשים בבני עמם כבמגן חי והופכים בתי חולים, מרכזים קהילתיים, בתי ספר וגנים, בתי מגורים ומרכזים אזרחיים כמוקדים לשיגור טילים ומחסני נשק, הם אוייביי. ה"מוסר" שלהם איננו המוסר שלי.

ובכל זאת, כובעי מורד בפניהם כי הסוד שלהם הוא מטרה ותחושת שליחות ושייכות. כלל לא משנה עד כמה אלה מזוויעות ורצחניות. זה כלל לא העניין.
הצד המנצח הוא לעולם הצד היודע בדיוק! מהי מטרתו, ומה הכיוון אליו הוא חותר. הוא דבק בהם ללא פשרות, ומתלכד כגוף אחד מתוך תחושת סולידריות ואחדות בכל העולם: מניו יורק ועד פריז, מטהרן ועד עזה, מבירות ועד אנקרה. ובכך אני מתקנאה באויבים שלי.

הנשק הסודי של הצד שמנגד, שנופל לידיו כפרי בשל ללא כל מאמץ ובחינם, הוא משבר זהות חמור ושסע הולך וגדל בקרב האוכלוסייה היהודית במדינת ישראל ובקרב היהודים בכל העולם. לא בין ימין לשמאל, גם לא בין חילונים לחרדים. אלא בין ציונים לפוסט ציונים ואף אנטי ציוניים שאינם מגיעים הפעם מנטורי קרתא. מי היה מאמין?google
באין מטרה, משמעות, ייעוד, דרך ובעיקר תחושת שייכות, מחפשים את כל אלה במחוזות אחרים, ואחד מהם הוא השמאל המערבי. איך אני יודעת? פשוט מאוד. מה שבלט לי מאז החלה המלחמה, היא התפשטותה של שפה חדשה שהחליפה את העברית: שפתה של כנסיית הנעורות. "סימטריה", "ספירת גופות", "טרור של שני הצדדים", "הפרדנו בין הניצים", "הכלה", "נרטיב", "לא לפגוע ברגשות של הצד השני", "אלימות משטרתית נגד ערבים", "חיי הפלשתינים חשובים". כל אלה ומונחים רבים אחרים, לקוחים ישירות מהמילון של כנסיית הנעורות. אך לא ראיתי באף מקום במדינת ישראל או במנשרי השנאה כלפי מדינת ישראל מבית ומחוץ, את המשפט "חיי היהודים חשובים".

את הרעיון כאילו עלינו לומר תודה בכניעות מתרפסת ומתחנחנת לרופאים ולאחיות הערבים על שהם מואילים בטובם "לטפל בנו" עוד קשקוש מבית מדרש של "צדק חברתי" ופוליטיקת הזהויות, לקחו מפיציו מבריטניה של תחילת הקורונה. אם ברצונו של הציבור הישראלי להודות לכל צוותים הרפואיים על הטיפול בו, ללא הבדלי דת, מין וגזע, אדרבא, שיעשה זאת. אני לגמרי תומכת ברעיון כזה. יוזמה מקורית מעין זו יכולה להיות נפלאה ולהרבות בחברה שלנו קצת יותר אסירות תודה שתחליף את תרבות המסכנות והאומללות.  אך אין כל סיבה בעולם להודות לצוותי רפואה ערבים בלבד. זאת "הודייה פוליטית" שלא רק שאין לבצע אחריה, אסור! לנו אפילו להעלותה על הדעת. אחרת יפול עוד מעוז מקודש, הרפואה, בפני תותחי הפוליטיזציה.

למרבה הצער, עם הקצנת השמאל במערב וחתירתו לכוח ולשליטה, נפלה הציונות קורבן לאידאולוגיה קנאית נאו-מרקסיסטית שהיא אנטי-תזה לסיבה בגינה אנו חיים כאן. היא אנטי-תזה לדמוקרטיה וערכיה, לחירות האדם, לחופש המחשבה ולערכים אנושיים מוסריים בסיסיים.
אם אבדנו את לב לבו של הרעיון העומד מאחורי הקמת המדינה, איזו זכות קיום יש לנו כאן? מדוע אנחנו חיים כאן בכלל? מה נלמד את נכדינו? כיצד זה הפכנו את עצם קיומנו לכאן ל"נרטיב"?
jerusalemלהלן כמה דוגמאות מדוע החמאס כלל לא זקוק לטילים משוכללים מאירן:
אוניברסיטת ירושלים! החליטה במקרה לגמרי, בימים אלה, להפריד את יום ירושלים מיום הסטודנט, כדי לא לפגוע ברגשות של התלמידים הפלשתינים. האם מחר יוחלט להחליף את שמה ל"אוניברסיטת ביר זית" כדי לא לפגוע ברגשות של הפלשתינים? והחמאס ממלא פיו צחוק פרוע.
נשיא אוניברסיטת תל אביב אמר שפגיעה בערבי "חמורה שבעתיים מפגיעה ביהודי". זה לא מה שחלם עליו הרייך השלישי? והחמאס ממלא פיו בצחוק פרוע.
ד"ר יעלה רענן ממכללת ספיר הצטרפה להפגנות למען החמאס ולמאבק הפלשתיני נגד צה"ל כי "המאבק הוא של כולנו". מי הם בדיוק "כולנו"? סתמה ולא פרשה. וארגוני הטרור לא יודעים נפשם מרוב נחת.
45 מרצים בבצלאל מזדהים הזדהות מוחלטת עם תלמידיהם ה"כבושים" כשהם שוכחים את כל שאר הסטודנטים המאוימים על ידי רקטות ואלימות ברחובות, והחמאס ממלא פיו בצחוק פרוע.
ישראלים החיים בהולנד שולחים מכתב בהול לראש ממשלת הולנד לגנות בדחיפות את מדינת ישראל, והחמאס ממלא את פיו בצחוק פרוע.
התקשורת הישראלית מביאה לנו את שפת פוליטיקת הזהויות, ושל רעיונות הזויים כמו "סימטריה", "תמיכה בזכותם של הרופאים הערבים לשבות לאות הזדהות" בלה בלה בלה, והחמאס ממלא פיו בצחוק פרוע.
מפכ"ל המשטרה וכל מיני אחרים מדברים על "טרור משני הצדדים" ועל "הכלת" אלימות נגד יהודים. והחמאס ממלא פיו צחוק פרוע.
נשיא מדינת ישראל במשפטו הידוע "בני עמי בחרו בטרור" גרם לחמאס להתפרץ בצחוק פרוע עד עצם היום הזה.
ביקורת בלתי פוסקת ושנאה כלפי נתניהו וייחוס כל מיני מניעים פוליטיים לכך שהוא ממלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר, והחמאס ממלא פיו בצחוק פרוע.
פתיחת כל מהדורות החדשות בידיעה מרעישה מהולה בשמחה לאיד על "שריפת ילד ערבי על ידי יהודים" ללא הוכחות, ללא ראיות, ללא חקירה, ללא עובדות, וקול דממה כבדה לאחר שהתברר שידיו של ערבי היו במעל הזה, והחמאס ממלא פיו בצחוק פרוע.
פרסום כתבה שלמה בעיתון על אשמת היהודים בסבלם של הערבים כי הם ""עיוורים" והחמאס ממלא פיו בצחוק פרוע.
ודוגמה אחת מארצות הברית, כי בלעדי היהדות החותרת תחת קיומה של מדינת ישראל, אי אפשר. היהודים לא למדו מאומה מההיסטוריה שלהם, כי לא מלמדים!!! אותם את ההיסטוריה שלהם אלא של הפלשתינים. אתמול יצאו 250 עובדי גוגל יהודיים בקריאה למנכ"ל גוגל לחסל חוזים עם ישראלים כי "אין כל זהות בין מדינת ישראל לעם היהודי"!!.
תופעות של אוטו-אנטישמיות רק מחזקות את עמדותיי, אלפי מונים יותר מתופעות של אנטישמיות כללית. אך החמאס מתפוצצים מצחוק. יש להם את נשק יום הדין: "השנאה העצמית היהודית".

בניגוד אלינו, המקשקשים עצמנו לדעת מתוך יהירות והתנשאות, מבלי להקשיב ולו למילה אחת אותה אומר הצד השני, הוא מכיר ככף ידו את האויב הציוני, את חולשותיו עד האחרונה שבהן ואת מנטליות השנאה העצמית, הווכחנות לשמה והפלגנות. והוא יודע לנצל זאת לטובתו, במיומנות של טרור.
מדוע בכל פעם שהחמאס רוצה ללחוץ על ממשלת ישראל למען השגת מטרותיו, הוא מאיים לשגר טילים לכיוונה של תל אביב? למה לא לבאר שבע, נתיבות, חבל לכיש, אשקלון וגדרה? כי הם ערמומיים ומכירים אותנו. הם יודעים שקצת יותר מידי טילים על מדינת תל אביב בתוספת הרבה מאוד שנאה כלפי נתניהו, ומלאכתם תעשה בידי אחרים.

לאור המציאות הישראלית והיהודית בכללותה, האויב השיג מטרה מרכזית וחשובה בבנק המטרות שלו והיא: הוצאתה של הציונות אל מחוץ לשיח של מעצבי תודעה יהודים במדינת ישראל וביהדות העולם, החל מנשיא אוניברסיטת תל אביב, דרך מרצים בבצלאל, התקשורת, ארגוני הקרן החדשה, אזרחים ישראלים בחו"ל, ארגון ג'יי סטריט שבוחש בריבונות והמשילות הישראלית ללא בושה וללא הפסקה ועד לאמנון אמברמוביץ', שאמר "לומר שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, זה לא אינטליגנטי". עוד אמירה אווילית של מי שחושב את עצמו לאינטליגנטי.
השלב הבא בבנק המטרות שלבטח יגיע אם נמשיך בדרך זו, הוא לרצוח את רעיון הבית הלאומי של העם היהודי. "מדינת כל אזרחיה" הוא הנשק.
אין דבר הנתפס כבזוי ומביש יותר על ידי הצד השני, כהלקאה עצמית ושנאה עצמית. אין דבר בזוי ומביש יותר מרפיסות, כניעות, התרפסות וחולשה. שוב היהודי מלקק את מגפי הפריץ שבעט באחוריו.
אם הציונות שמשמעותה "ייסודה של מדינת ישראל כביתו הלאומי של העם היהודי" איננה מהווה יותר המכנה המשותף לכולנו, אז מה אם כך, כן? מדוע אנו מסכנים את ילדינו וחושפים אותם כבר שנים ארוכות לטילים ורקטות? מה היתרון המוסרי והרעיוני שלנו על זה של הצרפתי, הבריטי או הקנדי?

לסיכום: מה למדתי ממבצע "שומר חומות".

  1. כפי שניתן לראות בסרטון הזה, חייל צה"ל יכול להתחנן ולקרוא לפלשתיני "אחי" עד מחרתיים, להזהיר אותו מפני עקדת בנו והלה ישיב לו: "זה יותר טוב. יראו בעולם כמה אתם אכזריים". לא ברור לבעלי קמצוץ שכל ישר מי האכזרי כאן??? כמו בכל המבצעים הקודמים, הפלשתינים לא חסים על ילדים רכים ולמעשה, כמו במקרה הזה, רוצחים אותם במו ידיהם. הם זקוקים לתמונות. בצוק איתן לא היו להם מספיק תמונות, לכן גנבו מילדי סוריה הטבוחים וניכסו אותם לעצמם. "תסמונת ג'סי סמולט".
  2. הכיבוש של כנסיית הנעורות, תיאורית הגזע הביקורתית ופוליטיקת הזהויות את השיח הישראלי, מפחיד ומטריד אותי אלפי מונים יותר מכל טיל של החמאס. שמעתי את השפה, את הרעיונות, את המשנה עד לפרטיה הקטנים במהלך כל! המבצע והתפלצתי. כמו בארצות הברית, כך גם כאן. שחורים הם פלשתינים ואנחנו לבנים הלוקים ב"גזענות ממוסדת" ולכן עלינו לחוש לעומק את "האשמה הלבנה". כל מתנגד לרעיונותיה של הכנסייה הוא "ימין קיצוני" ולכן יש לפעול כנגדו במלוא חומרת הפשיזם.
  3. המסכה נפלה מעל פניהם של אזרחים ערבים רבים במדינת ישראל שאמצו את משנת ארגוני הטרור. וזה בעיקר מעציב אותי. המרקם העדין והשברירי של החברה הישראלית מלכתחילה, ספג מהלומה עזה שספק אם נתאושש ממנה.
  4. המשטר האמריקאי של אוביידן, עוין! למדינת ישראל והוא מחויב באופן מוחלט לפלשתינים. הוא מחזק את אירן כדי שזו תפנה נגדנו.
  5. פעולות החמאס ועוזריהם מכל הכיוונים, אינם נגד הכיבוש. מדובר במשנה אנטישמית טהורה עתיקת יומין שהתלהטה שוב בימי חסאן אל באנה מייסד האחים המוסלמים, המופתי הגדול ועז א-דין אל קאסם שכל יהודי, בכל העולם, הוא קורבן לה ולכן מהווה מטרה לגיטימית. ולא משנה כמה אנשי גוגל היהודים יחריגו אותנו מהעם היהודי כי אנחנו חיים בישראל.
  6. התקשורת הישראלית שהתגלתה במלוא כיעורה המוסרי במהלך הימים האחרונים, נאמנה יותר לסוכנות AP, לשמאל המערבי ולכנסיית הנעורות  מאשר למדינת ישראל, לצבאה ולאזרחיה היהודים. נקודה.
  7. כנ"ל לגבי האקדמיה שבכסילותה ובנבערותה, הפכה את היוצרות והיא כיום מהווה תעשייה קדחתנית לאינדוקטרינציה ולא לחירות המחשבה האנושית. אפלטון ואריסטו מתהפכים בקברם.
  8. מערכת המשפט שאף היא התגלתה במלוא כיעורה אימצה את העקרונות החדשים של המשפט האמריקאי שמשחרר או מקל בעונשים של עבריינים שחורים אך ורק בגלל צבע עורם. צבע עור הפך להיות טיעון הגנה לגיטימי בארצות הברית של משטר אוביידן. אצלנו מקלים בעונשים של פושעים וטרוריסטים הפוגעים באוכלוסייה חפה מפשע אך ורק בגלל מוצאם ומחמירים בעונשים לאחרים, גם כן אך ורק בגלל מוצאם. זה איננו חוק ולבטח לא צדק. זאת פוליטיקה שמכרסמת במערכת המשפט הישראלית.
  9. אני רק יכולה לקוות ולהתפלל שלא נתחיל לראות תופעות של ניפוץ וחילול אנדרטאות של הרצל, אלכסנדר זייד טרומפלדור ובהמשך - שריפתה של מגילת העצמאות. לא על ידי ערבים, אלא על ידי חסידים שוטים וקנאים של כנסיית הנעורות והם נמצאים בעמדות מפתח מעצבי תודעה. זה עלול להיות השלב הבא.
  10. תקוותי היחידה היא שאזרחיה היהודים של מדינת ישראל יתחילו להפעיל את המחשבה, ההגיון, השכל הישר. יצאו מהבורות המחפירה ויתחילו להתעורר. אחרת עלול להיות מאוחר מידי.
  11. באופן לגמרי בלתי מפתיע, הפוסטים שלי ששותפו במספר השיתופים הגדול ביותר - מאות שיתופים - במהלך "שומר חומות", היו פוסטים שעסקו באורות הזעירים המבליחים פה ושם בקרב מוסלמים בארץ ומחוצה לה. מה שמעיד על כך שלא השנאה מדברת מתוכנו. מי שמסרב להיות אויב, נסרב להיות אויביו.
  12. ולסיום - בוחן מציאות: "ישראל קיימת ותמשיך להתקיים עד שהאסלאם! ישמיד אותה, כפי שעשה לאחרים לפניה". מתוך אמנת החמאס.

0b255042c59e