מאת שרית שץ
פורסם לראשונה בפייסבוק
, 9.1.2021geopolitics

בכל נאומיו הרבים שנדמה כאילו נכתבו לו על ידי יועציו הסינים, אמר ג'ו ביידן כי "חורף אפל יבוא לאחר בחירותו, על ארצות הברית.", כשמאחוריו כתובת מאירת עיניים "משרדו של הנשיא הנבחר". משרד כזה מעולם  היה קיים קודם לכן, אלא בעידן ג'ו ביידן. ביידן סתם ולא פרש את מהותו של האופל אותו הבטיח הנשיא שנכפה על האמריקאים.

biden electננסי אנטואנט פלוסי, בין הכותבים המרכזיים של מחזה האימה שנפרש לנגד עינינו, הכריזה הערב שדונלד טראמפ "קטלני עבור הדמוקרטיה ועבור אמריקה".
היא תעתיק מתסריט הסרט "אור הגז" ותשכנע את אזרחי ארצות הברית ואת העולם כולו שטראמפ מטורף וחולה בנפשו. לכן יש להפעיל את סעיף 25 בחוקה ולהדיחו בשל מחלת נפש וחוסר יכולת תפקודית. או לחילופין להדיח אותו על קריאה למרד, בגלל "הפלישה" לגבעת הקפיטול, שהוכנה מראש כדי שיהיה אפשר להטיל את האשמה כולה על טראמפ ולנסות להדיחו ואולי אף להעמידו למשפט על כך.

הדמוקרטים מומחים ביכולתם לשכנע את העולם כולו בשקר ובכך ליצור מציאות.
ביידן הגדיל לעשות וציטט השבוע את גבלס, ממנו כנראה למד שאם חוזרים מספיק פעמים על שקר, הוא הופך לאמת. מי כמוהו יודע. בחסות השקר הוא פרזידנט אלקט. אנשי התקשורת שראיינו אותו היו צפיחית בדבש ונופת צופים והוא קרא חלק מהתשובות לשאלות שרק אותן מותר לשאול, מהטלפרומפטר.

הילארי קלינטון, ברק אובמה וסוזן רייס, שכנעו את העולם ששגריר ארצות הברית בלוב ו-5 אנשי היחידה ששמרה על השגרירות, נרצחו בגלל הפגנות ספונטניות שהתפרצו על רקע סרט יו טיוב על הנביא מוחמד. וכך קבר ממשלו של אובמה לעד, את שערוריית בנגאזי, שערורייה אחת מיני רבות שנקברו לעד בעת היה אובמה נשיא.obama hillary knew

"טראמפ מטורף ומסוכן לדמוקרטיה ולכן יש להדיח אותו בדחיפות", זאת השורה מדף המסרים אותה נשמע ברמקולים ללא הרף, בימים הקרובים בהם ינסו "הדמוקרטים" בפעם המי יודע כמה, להדיח את נשיא ארצות הברית ה-45. מעולם לא הכרנו סיטואציה בה מנסים להדיח נשיא בתחבולות, 11 ימים בלבד לפני שמסתיימת כהונתו. זה קיים רק בסרטים או בסדרות כמו "בית הקלפים".
אלא אם כן טראמפ אכן מסוכן. לא לארצות הברית, גם לא לאזרחיה ולאזרחי העולם, לבטח לא למדינת ישראל. הוא מסוכן מאוד לדמוקרטים ולכל בעלי בריתם ולכן הוא איננו נשיא המסיים את כהונתו. הוא אויב. הוא אויב האנושות. הוא הדמון. הדמוקרטים מעולם לא ראו בטראמפ נשיא לגיטימי, לכן הם מנסים למחוק את עצם קיומו.
הילארי קלינטון עדיין לא התאוששה מהתסמונת הפוסט טראומטית בה לקתה לאחר שהפסידה לג'ינג'י הרע שאמר שאם היה נשיא היה שם אותה בכלא. אולי היה צריך לעשות זאת.


הדמוקרטים לא הכירו בסמכותו של טראמפ, אלא חתרו תחתיו, הסיתו כנגדו את כל מנהיגי העולם, הכפישו אותו, לעגו לו ולבני משפחתו, זלזלו בו ובזו לו. הם קיימו הלכה למעשה ממשל מקביל בלתי לגיטימי, לממשלו הלגיטימי של נשיא שנבחר כחוק על פי ערכי הליבה של הדמוקרטיה. מסתבר שמדינת העומק, או הדיפ סטייט, איננה איזו אגדה אורבנית מופרכת.
דונלד טראמפ היה תקלה חמורה בתכניתם של השואפים לשלטון ולכוח. הוא היה באג במערכת ולתדהמתם, בניגוד לתכנית שלא עבדה, ההמונים התאהבו בו והם יישארו נאמנים לו, יהיה אשר יהיה. 
תומכי טראמפ אוהבים אותו. זאת עובדה, לא דעה. יחסם אליו הוא חסר תקדים בפוליטיקה האמריקאית ואולי בפוליטיקה העכשווית בכלל. וזאת, כי טראמפ איננו מורם מעם. הוא יורד אליו. הוא אחד משלהם. הם סומכים עליו ובוטחים בו. שופטים אותו על פי מעשיו ולא על פי הבטחותיו. הם נוכחו לדעת כי לא הייתה הבטחה אחת אותה הבטיח טראמפ לציבור בוחריו, ולא קיים. הבוחרים אינם רגילים לנשיא המקיים את הבטחותיו. בוחריו הצליחו לבנות אתו דבר יוצא דופן במערכת יחסים בין מנהיג לבין תומכיו והוא: אמון. אמון במנהיג הוא תופעה שהיא בבחינת זן נכחד בנוף הפוליטי.

Deep stateאובמה למשל, הפר כל הבטחה אותה הבטיח, למעט הבטחה אחת: לשנות את אמריקה מן הקצה אל הקצה, באופן רדיקלי.
לעומתו, דונלד טראמפ שקיים את כל הבטחותיו, כן הפר הבטחה אחת והיא: לייבש את הביצה הוושינגטונית. הוא לא שער בדעתו עד כמה היא עמוקה, רחבת ידיים וטובענית.
הפרת הבטחה זו לא רק אכזבה את ההמונים, היא עלולה לעלות לדמוקרטיה בחייה, להביא חורף אפל על ארצות הברית, כפי שהבטיח ג'ו ביידן ואולי אף לעלות לטראמפ עצמו, בחייו.

דברים מאוד קשים מתרחשים בארצות הברית. אינני יודעת כיצד הם יסתיימו. אינני יודעת לאן הם יובילו. חוסר ודאות וערפל קרב, שוררים בכל.
טקס השבעת הנשיא הבא של ארצות הברית מתקרב והוא אמור להתקיים בעוד 11 ימים בלבד. לגמרי לא ברור מה יהיה אופיו של אותו אירוע, אם אכן יתקיים במועדו.
מה שכן ניתן לדעת הוא שעם כל רגע חולף, המציאות הקיימת ברגעים אלה ממש, בערש הדמוקרטיה המודרנית, נעשית אפלה יותר ויותר.
לא ניתן יותר להתחמק מלומר את האמת הקשה יותר מכל: מה שמתרחש בארצות הברית בחודשים האחרונים והסלים לאחר הבחירות, מזכיר יותר מידי את סדר האירועים שהתרחשו עם עלייתו של הרייך השלישי.

כעת ארצות הברית מצויה בעיצומו של שלב הטיהורים.

הלילה נערך בליץ' חסר מעצורים מצדם של עריצי הטכנולוגיה שאינם אלא הרשות המבצעת של הדמוקרטים. הם מתכוונים להשמיד כל דבר המעיד על עצם קיום נשיאותו של טראמפ, מתוך כוונה לשכתב את ההיסטוריה. אולי יש משהו בכך שההיסטוריה נכתבת על ידי המנצחים.
כל מי שקשור לטראמפ באופן ישיר או עקיף - אנשי ממשל, עורכי דין, אנשי ציבור, פלטפורמות מתחרות שאין בהן צנזורה ובוחרים! נמחק ונעלם על ידי ברוני הטכנולוגיה - מפקדי חוליות המחץ של הדמוקרטים. מדובר על עשרות מיליוני בני אדם ואולי אף יותר, המוצאים עצמם בעל כורחם יוצאים לגלות מאונס.
הדמוקרטים יוצאים למסע נקמה עם דם בעיניים בכל מי שבגד בהם. יש להם רשימת חיסול והיא ארוכה כאורך נהר המיסיסיפי. הם הולכים לחסל חיים של אינספור בני אדם: עיתונאים, סופרים, אקדמאיים, פוליטיקאים, משפטנים, אנשי ממשל, עובדי דואר, נהגי משאיות אשפה, בעלי עסקים, עשרות אלפי עדים לתרמית הבחירות הגדולה בהיסטוריה. בקיצור: כל מי שתמך בטראמפ, הוא בוגד במפלגה. כל מי שדעתו שונה, כל מי שלא תמך בהם ולא נכנע למרותם. כמו בכל ארגון פשע, הם לא אוהבים "בוגדים".
היום מתבהר אט אט שהתקינות הפוליטית הייתה משחק מקדים בלבד לסתימת הפיות המוחלטת.
הדמוקרטים ובעלי בריתם יראו לנו מי הוא בעל הבית. הם יראו לנו מי באמת שולט על הכפתור האדום, הם יראו לנו בידיו של מי הכוח והשליטה.

PC

היום אפשר להכריז על מותה הסופי של הדמוקרטיה. לא ברור כלל אם היא תוכל לעמוד בהחייאה ואם יש בכלל מישהו שבידיו הכוח להחיות אותה. בכל מקרה, ארצות הברית ברגעים אלה ממש, מזכירה יותר את סין וצפון קוריאה, מאשר את חלומם של האבות המייסדים שניסחו את החוקה.
הקושי הגדול שלי בכל הכאוס הבלתי נתפס המתרחש אל מול עינינו הוא שגורמים רבים במדינת ישראל היהודית שהוקמה לאחר השואה ורבים בתוכנו חוו אותה דרך הוריהם, מצדדים בגורמים שלא היו מביישים את הרייך השלישי.
אני חוזרת על כך: התקשורת הישראלית, פוליטיקאים ישראלים, אנשי ציבור ישראלים וכאלה החיים במציאות חלופית, תומכים ואף מקדמים את אלה שלא היו מביישים את החולצות החומות והשחורות גם יחד.
איך אמר אחד המצדדים בפשיזם העולה בארצות הברית לגבי אזרחי ישראל? כוכב השביט המזנק של השמאל הישראלי, יאיר גולן, אמר בעת שלבש מדי צבא ונאם כסגן רמטכ"ל, לרגל יום הזיכרון שהוא "שומע קולות של שנות ה-30". היו לו הלוצינציות שמיעה כנראה. אבל כעת זה לא קולות ענות חלושה, אלא רעמים שהתגלגלו משנות ה-30 ישירות אל ארצה של גברת חירות שלפידה כבה.

ולכל אלה שצקצקו בלשונם בטהרנות צדקנית וכפולת מוסר: הפלישה לגבעת הקפיטול לא התרחשה ולבטח לא הייתה יוזמה, של תומכי טראמפ שבאו לחגוג את הדמוקרטיה וגנבו להם אותה מבין האצבעות. היא התרחשה 20 דקות לפני!!! שטראמפ נאם את נאומו

היכן הייתם לכל הרוחות כאשר ארצות הברית עלתה בלהבות במשך 150 יום???
כמו לפני מספר חודשים בלבד בהם נדמו ונאלמו צקצוקי הלשון מצד הצבועים והטהרנים, כך גם שלשום, בשר התותחים של הדמוקרטים, קרי: בי אל אם ואנטיפה היו אלה שהובאו באוטובוסים כדי להתסיס את ההמונים. יש אינספור עדויות לכך שהפלישה הייתה מתוכננת ויזומה. אך התקשורת לא תדווח על כך. נהפוך הוא. היא תיצור "נרטיב" שיתחרה במציאות ובעובדות. ומכיוון שבידה הכוח ליצור תודעת עדר, היא תנצח אלא אם כן תקום אופוזיציה לוחמת.
בדרך מזימתית זו אותה למדו הדמוקרטים מהסינים בהונג קונג, ניתן יהיה להאשים את טראמפ ואת עשרות מיליוני תומכיו, במרד כנגד השלטון ולהוביל אותו בנחושתיים למשפט שדה על "בגידה" בראש משפחת הפשע ובמולדת שאיננה. לעתים השלכה היא מנגנון הגנה מסוכן ביותר. יחי הנרטיב!
תרמית הבחירות הייתה רק שלב אחד בתוכנית הכוללת. הדמוקרטים לא יסתכנו בכך שלטראמפ תהיה הסמכות לסכן את הביצה הוושינגטונית הסרוחה, בעוד 4 שנים. 4 שנים מיוסרות גדושות חרדה, הספיקו להם.

ואנחנו? כיצד נלמד? כיצד נגיע לחקר האמת? כיצד נעביר מידע בלתי מהונדס כדוגמת "פרויקט 1619" של הניו יורק טיימס, תכנית לימודים שמהנדסת את הילדים מהגיל הרך? אנחנו נצטרך אולי לחזור לקרוא ספרים, להדפיסם במחתרת, ולקרוא אותם עם פנס מתחת לשמיכה, לאחר שנוציא אותם ממקום המסתור.

היכן תסתיים הסאגה הזאת? אין לי מושג. זה לא הזמן לשאלות, אלא לציפייה דרוכה. כי הפשיזם מחלחל גם אל תוכנו.trump tweet police

כולנו זקוקים לנחמה ברגעים אלה. תארו לכם מה עובר על קרוב ל-100 מיליון אזרחי ארצות הברית שחשבו שהם חיים בדמוקרטיה ולפתע הם מוצאים עצמם חיים בשלוחה של סין הקומוניסטית. אני תוהה אם כך הרגישו הגרמנים שלא תמכו בהיטלר, בשנת 1933.

מצורף הציוץ של טראמפ שנמחק ובגינו הושעה מן הטוויטר ל-12 שעות. בציוץ הוא מבקש מתומכיו לשמור על חוק וסדר ולסייע לכוחות הביטחון ולשוטרים.
מדוע קריאה להמונים לשמור על חוק וסדר מצדו של טראמפ נמחקה? הרי זה צריך להיות האינטרס של כולם, לא? ההסבר פשוט מאוד. אחרת לא יוכלו להאשימו בהסתה למרד. כי הדמוקרטים ובני בריתם לא!!! רוצים שטראמפ ירגיע את ההמונים הם רוצים דם. הם מוכנים לביים הפיכה שתכלול מלחמת אזרחים, כדי לביים עילה להדיח אותו ואולי אף להעמידו למשפט על בגידה. באורח פלא, בית המשפט העליון ישמח לראות את "העדויות" לאחר שבגד בציבור האמריקאי וסרב לעיין בהררי ההוכחות לתרמית בחירות.

כפי שאמרתי, הם שועטים קדימה עם דם בעיניים ואם הם יגיעו לשלטון, הם עלולים לקבל את רצונם והרבה מאוד ממנו. כשכתבתי אינספור פעמים שהמגן היחידי על הדמוקרטיה הוא הנשיא ה-45 דונלד טראמפ, לא קשרתי לו כתרים שהוא לא ראוי להם. מעולם לא הלכתי כעיוורת אחרי אף אדם בשר ודם. כמו שהספקתם אולי קצת להכיר אותי, זה לא בדיוק ממאפייני האישיות שלי
השמאל מאז ומתמיד היה יותר אלים מהימין (גרמניה הנאצית הייתה סוציאל-נציונליסטית). הוא גם זה שתמיד חבר לדיקטטורים ועריצים, החל מסטלין וכלה במאו טסה דונג, פידל קסטרו וכעת שיי ג'ינפינג.
אין מה לומר, השמאל האמריקאי העכשווי של התיאוריה הביקורתית, איננו מבייש את המורשת.

טראמפ כתב היום בטוויטר את המשפט הסתום הבא "לכל השואלים, אני לא אהיה נוכח בטקס ההשבעה ב-20.1".
גם הוא, כמו ג'ו ביידן, סתם ולא פרש.
למרות הלך הרוח הפסימי והאפרורי משהו של הפוסט הזה, לא אבדתי לגמרי את התקווה. כולנו זקוקים במצב כה קיצוני של אי ודאות, לניצוץ של נחמה.
אז אולי נתנחם מעט בקלישאה שנשחקה עד דק:
מאומה לא נגמר עד שהוא לא נגמר.

 0b255042c59e