מאת שרית שץgeopolitics
על פרשת ג'ייסלן מקסוול
פורסם לראשונה בפייסבוק 3.7.2020

אתמול, 6.3.20, נעצרה בניו המפשיר שבארצות הברית, ג'יילן מקסוול (הבת של...אביה היה אייל עיתונות בריטי יהודי עשיר להתפקע ואיש אפוף מסתורין, שמותו על ספינה בלב ים, היה מסתורי עוד יותר).

ג'ייסלן מקסוול (Ghislaine Maxwell) שהייתה שותפתו לחיים ולעסקים
של ג'פרי אפשטיין שלא maxwellתלה את עצמו, מואשמת, כמו אפשטיין רגע לפני שהחל לזמר, בניהול רשת פדופיליה שסיפקה שירותי מין עם קטינות, חלקן בגילאי 14-15.

מתברר כי אנשים רבים מכל קצוות תבל, שיכולים להרשות לעצמם, התכבדו בשירותים יוקרתיים, פליליים ונפשעים אלה. רובם ככולם שועי עולם צדקניים ומוסרניים: פוליטיקאים ומפורסמי הוליווד, ספורטאים שעלו לגדולה ומנהיגים - כולל נשיאים לשעבר, אנשי תקשורת ופרופסורים מלומדים, רוזנים ומלכים. הידוע ביותר עד כה, הוא הנסיך אנדרו המסרב להתבגר, עושה צרות לאימא המלכה וממיט קלון על בית המלוכה. המלכה האם הענישה אותו קשות על כך והוא איבד את כל עולמו.
השמועות הרבות (עם תוספת אמצעי המחשה רבים, כמו צילומים ועדויות כתובות) אומרות כי גם אהוד ברק המטיף בשער שלנו, שהיו לו עסקים משותפים עם אפשטיין, היה בין הפוקדים הרבים את הטירה לקבלת שירות משובח ומפנק.

ראוי לציין כי המשכן המפואר היה מרושת ברשת מסועפת של מצלמות שצלמו את המתרחש לא רק באולם הריקודים, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת. כמו כן אפשטיין ומקסוול נהגו לתעד את כל הפרטים של כל מתארח שחשקה נפשו בקטינות, מתי הגיע, איך הגיע, כמה שילם וכו'. כל אלה תועדו בפנקס שחור עב כרס והחומרים המרשיעים הרבים היו בידי שני השותפים לפשע.

נחזור למקסוול. כמו בכל סיפור מתח טוב, הליך מעצרה של ג'לין, מעורר אף הוא תהיות רבות מבחינת העיתוי ואירועים מקדימים לו.
למשל, האם יש קשר בין פיטוריו לאחרונה של התובע הכללי של המחוז השני של ניו יורק על ידי טראמפ לבין עיתוי מעצרה של מקסוול? וזאת לדעת, התובע הסורר שפוטר, מר ברמן הדמוקרטי, שימש כתובע במשפטו של אפשטיין אשר לא תלה את עצמו במשמרת של ברמן עצמו.
ג'לין מקסוול נעצרה באחוזה מפוארת בניו המפשיר אותה רכשה לאחרונה ולא בניו יורק, שם היא נהגה בדרך כלל לשהות. מדוע החליטה לשהות דווקא שם ולא במקום משכנה הקבוע? בניתוח מעמיק של הסיפור נראה כי יש לכך סיבות טובות, חלקן פוליטיות וחלקן משפטיות. אך לא אלאה אתכם בכך.
שאלת מליון הדולר היא: האם יתכן שהיא כלל לא עזבה את ארצות הברית ושהתה שם תקופה ארוכה כשהיא מוגנת בטבעת הדוקה של בעלי עניין מכל שדרות החברה הגבוהה? האם אותם בעלי עניין האמינו עד למעצרה של מקסוול שהם מחוסנים לנצח לאחר שאפשטיין לא תלה את עצמו ובזאת מבחינתם הפרשה מחוסלת, תרתי משמע?
שאלות רבות צצות עם מעצרה של מקסוול והגשת כתב אישום נגדה. אני מתכוונת לעקוב אחר התפתחות מהלך האירועים, כי הסיפור מרתק ואני אוהבת סיפורי מתח מהחיים.
אני רוצה מאוד להאמין שבמקרה של ג'לין לא יירדמו לפתע שומריה ולא תתגלה כל תקלה במצלמות האבטחה, שני אלה בעת ובעונה אחת. אם כך יקרה חלילה, השומרים שיקיצו משנתם, עלולים לגלות כעבור חצי שעה, כי גלין מקסוול תלתה את עצמה.
אני מקווה שהפוקדים מיטותיהן של קטינות, יבואו על עונשם, למרות הידיעה שיש שווים בפני החוק ויש שווים הרבה יותר. אינני תמימה אך אני מתעבת שחיתות מוסרית וסולדת בשאט נפש מניצול מיני של קטינים. prince 2001אני מניחה שמאז מעצרה של ג'לין מקסוול, שנתם של תפוחי כיסים רבים, נודדת מאוד והם מוצפים פחד ואימה. כנגד נדודי שינה מהסוג של חולי המצפון והמוסר, אפילו כיסים תפוחים להתפקע, אינם בבחינת ישועה.
בין כל אלה, אהוד ברק המטיף בשער שלנו. הגיע הזמן שיתעסק בענייני השחיתות הדוחקים שלו ויניח סוף סוף לנתניהו לנפשו. אותו ברק שלא חוטא (לכאורה, לכאורה) רק בשחיתות מוסרית, אלא גם בחטא ההיבריס.
ולקארמה, פתרונים.

עדכון:

האירועים כיום מתפתחים במהירות הבזק, עד כי מה שנכון היה לאתמול, כבר איננו נכון להיום, או שמתווספים למידע הקיים פרטים נוספים המעמיקים ומתקפים או שוללים את התמונה הכללית.
וזאת לדעת כי באופן כללי כאשר אני אוספת מידע לגבי כל נושא חיוני מבחינתי, חשוב לי ביותר להגיע לחקר האמת בהתבסס על עובדות ושכל ישר. לגמרי אנטי פוסטמודרניסטי. חקר האמת הוא זה המנחה אותי. אני עוקבת אחריה לאן שהיא מובילה אותי. ולכן אני נוהגת להצליב מידע ממקורות שונים ומגוונים. רבים מהם מצויים בתקשורת האלטרנטיבית, וזאת מכיוון שאין היום לסמוך כלל על התקשורת של הזירמה המרכזית. היא בעלת אג'נדה מובחנת, היא צפויה בתכניה, היא בלתי אמינה בעליל והיא תעמולתית באופן מובהק.
את המידע שאספתי אני מנתחת, מחברת נקודות ומגיעה למסקנות. בדרך כלל חיבור הנקודות יוצר תמונה אובייקטיבית שלמה יותר, עקבית ובעלת סדר והיגיון פנימי. מצרכים נדירים מאוד בימינו.
לפרשת מעצרה של ג'ליין מקסוול, שותפתו לעסקים של בעל רשת הפדופיליה שלא תלה את עצמו, ג'פרי אפשטיין, קשר הדוק לישראל ביותר מהיבט אחד. לכן אני עוקבת אחרי התפתחותה.
נשאלת השאלה האם לאור ההתפתחותיות האחרונות, תנדוד שנתו של המלך אהוד ברק בתקופה הקרובה והוא יניח סוף סוף לנתניהו ולא ינסה ללא לאות להפיל אותו?
מתברר על פי מידע ממקורות החקירה (לא מידע רשמי כמובן) כי ג'ליין מקסוול שנעצרה שלשום בטירתה המפוארת בניו המפשיר על ידי האף בי איי, מוכנה לפצוח את פיה ולזמרר בסלסולי סופרנו רמים.
המגמה המסתמנת היא שהמאדאם הלא מכובדת, תגיע כנראה לעסקת טיעון דשנה עם התביעה לפיה היא תנקוב בשמות כל אנשי המעלה תפוחי הכיסים שנהנו מהמנעמים והעינוגים אותם הציעו להם אפשטיין ומקסוול בטירה מפוארת. אלה שלשלו שלמונים רבים לידי השניים כדי לפקוד את יצועיהן של ילדות רכות בשנים.
לא רק שמקסוול תנקוב באותם שמות, אלא תספק ראיות מפלילות למכביר שיש בהן בכדי לשלוח את המפורסמים שבעשירי העולם לכלא לשנים רבות.
התובע הכללי ביל בר (מינוי מוצלח ביותר של טארמפ. בעל אישיות יוצאת דופן היורד לחקר האמת) נחוש ביותר שכך אכן יקרה, שכן על פשעים של סחר בילדים למטרות מין, אחד מסעיפי האשמה של התביעה, לא חל חוק ההתיישנות.
פשעיה של מקסוול חמורים ונפשעים לא פחות מאלה של שותפה שלא תלה את עצמו ואולי אף יותר. מתברר שבשל היותה אישה (!!!) היא הייתה אחראית על גיוס הנערות הצעירות שתענגנה את אנשי המעלה. היא טיפחה אותן (Grooming) יצרה אתן יחסי קירבה ואמון, הרעיפה עליהן מתנות ואהבה, והבטיחה להן ש"הכל יהיה בסדר והרווח יהיה כולו שלהן".
לאור חומרת הפשעים, מקסוול הגיעה כנראה למסקנה שאין לה מה להפסיד אם תסגיר את עצמה (השערה שלי בלבד) ושעדיף לה להתגורר בתא קטן של 2x2, ולהיות מוגנת על ידי האף בי איי, מאשר להסתתר במשך שארית חייה ולחוש את החבל מתהדק על צווארה תוך איום על חייה. היא סבלה האומללה.
אלה שעשו שימוש בשירותיה, חטאו לא רק במוסר נחות של מי אפסיים, אלא גם בחטא הנורא מכל בגינו נענשו בני האדם על ידי האלים: חטא ההיבריס.
הגיעה העת שאלה יבואו על עונשם. הגיע הזמן שנוכל מעט להרים ראש מעבר לביצה המסואבת של שחיתות מוסרית הרווחת כיום בתרבות המערבית, שכן הכל פוליטי והכל פוסט-מודרניסטי. מגמות מטרידות מאוד אלה, מזכירות תקופות אפלות מאוד לאורך כל ההיסטוריה האנוושית. אל לנו חלילה לאבד את הדרך לאמת, לצדק ולשלטון החוק., ראוי שהצדק יראה אור יום בחוצות העיר. הדבר משמעותי שבעתיים דווקא לגבי פלח אוכלוסייה זה שאף פעם איננו נותן את הדין.
בהערת אגב אומר שבין השמות המוזכרים בהקשר לפרשה מזוויעה זאת, נמצאים ביל קלינטון, ביל גייטס, אלן דרשוביץ, הנסיך אנדרו אותו כבר הזכרתי ועוד רבים ולא טובים. כל אלה כמובן חפים מפשע עד שתוכח אשמתם, אך לפחות במקרה של הנסיך אנדרו, אין עשן בלי להבה ענקית של אש.
האם הדבר נכון גם לגבי אהוד ברק? ימים יגידו.
אמשיך לעקוב אחר הסיפור בגלל הרלוונטיות שלו לגבי כל אחד ואחד מאתנו, בבחינת אפקט משק כנפי הפרפר בניו המפשיר וגו', היצור כאוס גדול.

 

 

* למתקשים לקרוא בגלל גודל הכתב: נא ללחוץ מקש Ctrl והקשה על מקש ה+ ולהגדיל על פי הגודל הרצוי. באותו אופן ניתן להקטין על ידי הקשה על מקש ה -..

div11