יומן מסע בעקבות ברק אובמהgeopolitics

מאת שרית שץ
פורסם לראשונה בפייסבוק 11.10.20

כשנבחר ברק אובמה ב-2008, לנשיאות ארצות הברית, התרגשתי עד דמעות. 

העובדה שאדם שחור (למחצה אמנם, אך על פי פוליטיקת הזהויות הוא כשר, על פי חוק "הטיפה האחת") נבחר לתפקיד הרם ביותר והמשפיע ביותר בעולם, נטעה בי תקווה גדולה לכך שאולי בחר המין האנושי ללכת בדרך שונה, שתגאל מעט את נפשו המיוסרת שיש בה מעט אורות והרבה מאוד צללים.
סיפרתי לעצמי ששר ההיסטוריה מאיר לנו פנים ואירוע זה ייזכר לדורי דורות כאירוע שילמד עלינו, בני התמותה, זכות. ברגעים אלה הרגשתי תחושה עזה של איחוד וקירבה לכל מיליארדי בני האדם באשר הם בתבל, שחלקו עמי תקווה לעתיד טוב יותר.
לכן היה בי צורך עז להקפיא ולהנציח את אירוע השבעתו של אובמה לנשיא, אירוע שעצר את נשימת העולם כולו.
התמונה המצורפת צולמה בעת השבעתו של אובמה לנשיא השחור הראשון בהיסטוריה המערבית. הוא נשבע כשידו על ספר התנך, כמו כל הנשיאים לפניו, לשמור על החוקה, על החוק, על טוהר המידות ולהביא עתיד טוב יותר על העולם.obama tv
באוקטובר 2009, פחות משנה לאחר שנכנס לבית הלבן, זכה ברק אובמה בפרס נובל לשלום. רבים, ואני ביניהם, הרימו גבה, עקמו את האף ושאלו עצמם על מה ולמה.
הנימוק הבלתי מספק של הוועדה הבוחרת היה: "הפרס מוענק לברק אובמה בשל מאמציו לחיזוק הדיפלומטיה ולשיתוף פעולה בין העמים ותקווה לעתיד טוב יותר".
אם אלה היו הטיעונים להענקת הפרס, הרי שכל אדם המייחל לעתיד טוב יותר, ראוי להיזכר לדראון עולם ולשלשל מיליון דולר אל כיסו.
חשתי אי נוחות רבה מול נימוק כה דחוק ומאולץ, אך לא עשיתי מכך עניין. פוליטיקה אף פעם לא עניינה אותי. מה לי ולה? כמו כן ידעתי שפרס נובל לשלום כבר מזמן הפך לפרס פוליטי והוא נגוע בשיקולים זרים שאינם קשורים לשלום. מה שנקרא "רציונאליזציה במיטבה".

כל זאת, עד שנת 2011, אז קראתי לראשונה את נאום קהיר המפורסם של אובמה ביוני 2009, בו פנה לעולם המוסלמי בכניעות ורפיסות, תוך שהוא נוטש את הברית עם ישראל לפחות מבחינה מוסרית,  ואמר בין היתר כי "ארצות הברית עומדת בפני התחלות חדשות והיא תרה אחר בריתות חדשות".
דמותו של הגואל כבר לא הצטיירה בעיני כפי שהוצגה בתקשורת שהגישה לנו אותו עטופה בניר צלופן מרשרש: נאה מאוד, כריזמטי, בעל הליכה חתולית וקופצנית, טוב ומיטיב, רהוט ואורטור בחסד, נשיא שיביא עתיד טוב יותר לאנושות.
ידעתי שמדינת ישראל מצויה בסכנה אמיתית כי הבנתי את משמעותה של אמירה זו והכרתי היטב את תפיסת השמאל המערבי שחלקו הגדול אוחז בדעות אנטישמיות ואוטו-אנטישמיות.
ברק אובמה הופשט באחת מהילתו הזוהרת והמבטיחה, ודמותו התנפצה לאינספור רסיסים. יחד עמה התנפצה גם התקווה. חשתי באופן אינטואיטיבי כי "מוכרים" לי דמות פיקטיבית שאין בינה לבין ברק אובמה האמיתי, דבר וחצי דבר. באותה תקופה גם איבדתי באופן מוחלט את אמוני בתקשורת המקומית והאמריקאית. צפייה בה מול מבול השקרים, החלה להרגיש לי כמו עינוי סיני מתמשך.
עוד הרגשתי שתחת שלטונו של אובמה, עומדות בפני מדינת ישראל שנים מאוד לא פשוטות. כל מנהיג ישראלי ששרד 8 שנות אובמה, ראוי להוקרה.
כדי לבחון האם תחושותיי מבוססות או שמא הן עורבא פרח, התחלתי לחקור על האיש באובססיביות: מאין הגיע, מהי הביוגרפיה שלו, ממה מורכבת אישיותו, מה מניע אותו, מהי תפיסת עולמו, מהו החזון שלו, מי הדגמים לחיקוי עבורו (כמו אדוארד סעיד) וכישראלית ויהודייה, שאלתי מה יחסו לישראל, ליהודים ולסכסוך במזרח התיכון.
היה לי צורך עז לשתף את מחשבותיי לאור הממצאים אותם העליתי בחכתי לאחר שחרשתי חודשים ארוכים את המרחב הוירטואלי. כמעט ולא היה מקור שעסק באובמה, שלא הנחתי עליו את ידי: מאמרים, סרטונים, ראיונות אתו ועליו. אט אט התגבשה דמותו בתודעתי. עקבתי בקפדנות אחר התנהלותו בתקופת "האביב הערבי". ממצאיי בשלב זה רק חיזקו את תחושותיי.

כתבתי בהתחלה בעיקר עבור עצמי. היה לי חשוב לכתוב, כדי לא לחוש שותקת ואילמת אל מול עוולות המתגלים לנגד עיני. כדור שני לשואה יש לכך משמעות עמוקה עבורי.
בין היתר כתבתי פוסט ארוך שניתח לעומק את אישיותו של ברק אובמה כפי שקרמה עור וגידים. לצערי הרב לא הצלחתי למצוא את אותו פוסט.
המסמר האחרון בארונה של דמותו הפיקטיבית של אובמה, היה ביקורו בארץ ב-2013. לאור סירובו לנאום בכנסת, הבנתי שבניגוד לנוהל המקובל בו מנהיג המבקר במדינה ידידותית נואם באירוע חגיגי בבית הנבחרים שלה, אובמה איננו מכיר בבית הנבחרים שלנו השוכן בירושלים, אלא אם כן יועבר לתל אביב. לכן נאם בבנייני האומה ואף בחר את הקהל. אובמה הוא זה שהחליט למי מותר להשתתף ולמי אסור. אין עזות מצח וחוצפה גדולות מאלה. זאת התנהלות מנוגדת לפרוטוקול הדיפלומטי והיא איננה מוסרית. obama bibiלנתניהו לא הייתה כל ברירה אלא למלא אחר גחמותיו האידאולוגיות של כבוד הנשיא.
כדי להוסיף חטא על פשע, בנאומו קרא אובמה בגלוי לאזרחי מדינת ישראל, לצאת לרחובות במרד אזרחי כנגד ממשלת נתניהו והיו מי שאמצו המלצה זו בחום רב. היש היבריס גדול מזה?


וכעת נעבור להווה.
למותר לצין שלאור הגילויים האחרונים בארצות הברית אחריהם אני עוקבת בקפדנות, דמותו המתגלית של אובמה תואמת כמו יד לכפפה וכמו שיר לקיר, לנכתב באותו פוסט שאבד לנצח. אך עדיפה במקרה זה המציאות, על ספקולציות מלומדות, גם אם המציאות מחזקת אותן ומעניקה להן משנה תוקף.
הגילויים האחרונים אינם נוגעים רק לאובמה וממשלו שהושחתו עד העצם, אלא לשמאל האמריקאי שהגיע לתחתית הביבים של השחיתות המוסרית והפך להיות פשיסטי, מרקסיסטי ואנטי דמוקרטי. אין גבול שהשמאל האמריקאי לא חצה ולא יחצה לקראת הבחירות הקרבות. נראה היום, שלאור הגילויים האחרונים, הדמוקרטים בפניקה רבתי. הם יעשו הכל כדי לפגוע בטראמפ, שנוא נפשם, כולל ירי עם ארטילריה כבדה בתוך הנגמ"ש. גם הזוג אובמה בהיסטריה. לכן שלח ברק את מישל לפני מספר ימים לתקשורת, כדי שתעמוד מול הציבור ותזהיר אותו במשך 40 דקות, עד כמה טראמפ גזען מסוכן.
אם אינכם יודעים מאומה על המתרחש בארצות הברית, זאת מכיוון התקשורת הישראלית כמו אחותה הגדולה מאמריקה, תעשה הכל כדי ליצור בציבור תודעה כוזבת. היא תעסוק לעייפה בכל ציוץ של טראמפ, אך לא תעסוק גם לא בחצי דקה בשערורייה הפוליטית החמורה ביותר בתולדות ארצות הברית והמערב שלאחר מלחמת העולם השנייה.
בעניין זה ראוי שנעלה בזכרונינו מחזה אחד או שניים מהתקשורת הישראלית: יונית לוי מראיינת את אובמה ומביטה בו בעיני עגל מעריצות כשל נערה מתבגרת מול כוכב רוק נערץ, או התקשורת הישראלית כולה נזעקת יוניסונו כי נתניהו "מקלקל את יחסנו עם ארצות הברית". אך היום מותר ואף חובה להציג את טראמפ כקריקטורה מעוותת של המציאות. זה כמובן לא נכלל בקטגוריה של "קלקול היחסים עם ארצות הברית", כי לתקשורת מותר הכל ושמה האמצעי הוא "מוסר כפול'. היא נוקטת באמצעים אנטי דמוקרטיים החל מהרעפת שקרים על ראש הקהל הקדוש ועד שותפות מלאה בהפיכה שלטונית והשחרת דמותו של הנשיא "הציוני" ביותר בהיסטוריה האמריקאית.
לא נתניהו פגע ביחסנו עם ארצות הברית, אלא אובמה היה זה שהאמין בסתר לבו באי זכותה של מדינת ישראל להתקיים כביתו הלאומי היחידי של העם היהודי. לשיטתו, מדינת ישראל בחטא קדום יסודה "אין סבל בעולם כסבלו של העם הפלשתיני" אמר נשיא הטפלון כשהוא מתעלם למשל, ממחנות הריכוז וההשמדה בסין.

על פי מסמכים סודיים (כולל מכתבים שנכתבו בכתב ידו של ראש הסי אי איי לאובמה)obama castro שהוסר מעליהם החיסיון על ידי טראמפ והתובע הכללי ביל באר, מתבררים כמה דברים מסמרי שיער. חשוב לציין שטראמפ מנסה מאז נכנס לבית הלבן, להסיר את החיסיון. אך כל המוסדות המעורבים דחו אותו בלך ושוב בהמתלות שווא.

  1. מאז צץ דונלנד טראמפ בזירה הפוליטית כמועמד הרפובליקנים לנשיאות ארצות הברית, נעשו ניסיונות חוזרים ונישנים להדיחו כמועמד, כנשיא נבחר וכנשיא מכהן. ניסיונות אלה נמשכים עד עצם היום הזה, במטרה לחבל בסיכויי בחירתו מחדש. 

הגדילה לעשות הילארי קלינטון שרקחה מזימה הזויה בה היו מתקנאים ג'יימס בונד וג'ון לה קארה. המזימה לא הייתה מתגלית לעולם אם הייתה נבחרת לנשיאה.
עיקרה של תרמית זו היא הטחת האשמה כלפי טראמפ על כך ששיתף פעולה עם הרוסים שעזרו לו להיבחר, והוא איננו אלא בובה של פוטין, המושך האמיתי בחוטים האמריקאים. בקיצור: הפללתו, הדחתו והאשמתו בבגידה.
נשמע לכם הזוי וקונספירטיבי??
לא כך חושב השמאל האמריקאי. קלינטון הפיצה את התרמית לפני הבחירות, ביולי 2016, כדי להסיט את דעת הקהל משערוריית השרת הפרטי שלה, מ-38,000 אימיילים שמחקה, ומ-8 פלאפונים שהשמידה בפטיש וכלור. לימי התברר כי מיילים אלה נפלו ביד שירותי המודיעין הרוסים. כל אדם מן השורה שאיננו יכול לקנות בכסף את "חפותו", היה יושב על פשע זה שנים ארןוכו בכלא בגלל סיכון ביטחון המדינה.
במשך קרוב ל-4 שנים ניסו הדמוקרטים להדיח את טראמפ בהאשמה זו ואף לנסות להעמידו למשפט ראווה: שימועים בקונגרס המצוי בשליטת הדמוקרטים, בסנאט, אינספור וועדות חקירה ומאות מיליוני דולרים הושקעו בניסיון להאשים את טראמפ במזימה זו.
על כך יש להוסיף את התקשורת ואת ענקי הטכנולוגיה מעמק הסיליקון שליחיהם הנאמנים של השמאל וקודקודיו. הם השקיעו לילות וימים בשטיפת מוח בלתי פוסקת של הציבור האמריקאי, ובמחיקה, חסימה וצנזור כל מידע המפריך את התרמית. הם יצרו מציאות הזויה כאילו טראמפ הוא שליחו של פוטין בבית הלבן. פרשה זו מכונה "רוסיהגייט".
מהמסמכים עולה כי הילארי קלינטון היא זו שרקחה מזימה יחד עם הרוסים ועם מרגל לשעבר בביון הבריטי בשם סטיל על שמו מכונה דו"ח מזויף מתחילתו ועד סופו.
קלינטון עתירת הממון שלמה תועפות, כדי ליצור את "דו"ח סטיל". כולם ידעו על כך ושיתפו פעולה עם התרמית הקולוסלית:
אובמה, ביידן, ראש האף בי איי ג'יימס קומי, ראש הסי אי איי גון ברנן, משרד המשפטים, התובעת הכללית לורטה לינץ' (זוכרים שהיא דיברה עם ביל קלינטון בשדה התעופה?), סוזן רייס היועצת לביטחון לאומי של אובמה וכל שרשרת מדינת העומק שהתחזקה והתעצמה תחת שרביטו של אובמה, העומד היום בראש המאבק והבלגן כנגד טראמפ.
אובמה נתן לתרמית אור ירוק ותמך בה, כי חשב שכך יהרוג שתי ציפורים שנואות במכה אחת: הילארי קלינטון ודונלד טראמפ. הוא היה דואג להשאיר את קלינטון לבדה בזירת המזימה ובכך להפילה אחת ולתמיד. אובמה איננו נאמן לאף אדם בעולם, פרט לאובמה. גם לא לשרת החוץ שלו.

  1. המזימה השנייה החמורה לא פחות מהראשונה, גם היא כוונתה להדיח את טראמפ מהנשיאות. היא מכונה איך לא "אובמהגייט". מאחורי מזימה זו עומדים השחקנים הידועים של מדינת העומק או הדיפ סטייט בלעז: אובמה, סגנו והמועמד לנשיאות ג'ו ביידן, ראש האף בי יי ג'יימס קומי, היועץ המשפטי הבכיר ביותר של האף בי איי, ראש הסי אי איי ג'ון ברנן, משרד המשפטים, התובעת הכללית ועוד שחקנים רבים כמוזכר למעלה. מדינת עומק במיטבה.
    מזימה זו נרקמה על ידי אובמה וביידן, במטרה להפיל את טראמפ באמצעות ריגול אחרי טראמפ ואנשיו תוך הפעלת שירותי המודיעין לצורך הפללתם. בסופה של קנוניה, הופללו מספר אנשים. ביניהם מי שמינה טראמפ ליועצו לביטחון לאומי, הגנרל מייקל פלין.

כשהעביר (כביכול) אובמה את הממשל כמקובל לנשיא החדש, דונלד טראמפ הוא לחש באוזנו: משני דברים עליך להישמר - מסין ומגנרל מייקל פלין.
פלין שהיה גם יועצו של אובמה לענייני מודיעין, התנגד נחרצות לעיסקת הגרעין עם אירן. על כך אובמה לא סלח לו. פלין הוא אחד הגנרלים המעוטרים ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית.obama tree
ברגע שנוכח אובמה לדעת שטראמפ מינה אותו ליועץ לביטחון לאומי, הבין שלא יקח זמן רב ופלין יעלה על תרמית רוסיהגייט, דבר שיעמיד בסכנה את אובמה. לכן פלין היה כתובת מושלמת להפללה ואמצעי להדחת נשיא. אובמה פועל בשיטת "כמה שיותר ציפורים במכה אחת".

על פרשות השחיתות הרבות של ג'ו ביידן, המועמד הדמנטי לנשיאות מטעם הדמוקרטים ובנו האנטר, לא אדבר כאן. אולי בהזדמנות אחרת.
אך די אם נזכיר ניסיונות הדחה בלתי פוסקים של נשיא שאיננו אוחז באג'נדה של השמאל, הפללות ומזימות שנרקחו בחדרי חדרים על ידי ממשל מכהן, האשמות שווא, העמדות שקריות לדין, השחרת דמות היריב על ידי התקשורת תוך השמטת האמת, ועוד כהנה וכהנה פטנטים מהסוג האפל. בקיצור: פשיזם.

אובמה שותף סמוי והיועץ הבכיר ביותר בנטפליקס. זאת הסיבה מדוע אינני צופה בערוץ זה. האיש שדרס ורמס כל אדם וכל ערך מוסרי בדרכו אל העושר המאפיוזי, לא יקבל ממני אגורה שחוקה אחת.

אך כן צפיתי בסדרה המצוינת "בית הקלפים". הסדרה הופקה על ידי נטפליקס בתחילת דרכה. היא שודרה בארצות הברית ב-2014, כשאובמה כיהן כנשיא. לימים התגלה כי הוא ייעץ בסתר לכותב התסריט, למרות שהסדרה מתבססת על ספרו של מייקל דובס, היא מייצגת באופן מובהק את המציאות ששררה בבית הלבן בתקופתו של הנשיא המושחת ביותר בתולדות ארצה של גבירת החירות.
ג'יי אנדרווד, הנשיא בסידרה, יכול ללמוד רבות מאובמה, שמעמיד אותו בצל.obama kevin
אובמה עצמו, כפי שניתן לראות בציוץ המצורף, אמר לא פעם כי הוא מכור לסידרה. בכל שבוע היה דוחק בעשרות מיליוני עוקביו לצפות בסדרה. כך נכנס לנטפליקס הרבה מאוד כסף.
אובמה השחית בתקופת כהונתו את כל הממשל האמריקאי באופן חסר תקדים. ההבטחה שהכזיבה, יצרה מציאות מזוויעה העולה על כל פיקציה הוליוודית.
מזימתו לגבי הלארי קלינטון הצליחה גם הצליחה. היום הוא השולט במפלגה הדמוקרטית שלטון ללא מצרים, לאחר שהדיח את המוכתרת הקודמת ותקע סכין בגבה ובגבו של ביל.
קלינטון שהתחילה להרגיש שרגליה נדחקות, חזרה לתודעת הציבור לפני מספר שבועות בראיון בו קראה לג'ו ביידן שלא לקבל את תוצאות הבחירות בשום תנאי. דמוקרטיה במיטבה.
טראמפ הלא פוליטיקאי, הבטיח לבוחריו שהוא "ינקז את הביצה". הביצה שאיננה מורגלת בחשיפת פניה המכוערים, מחזירה מלחמת חורמה השערה.
לאחר התגלות המסמכים, פתחה התקשורת האמריקאית את דלותיה לרווחה לכל מעורב בפרשה, והם רבים, כדי לערוך בקרת נזקים. הם משקרים את עצמם לדעת במטרה להעביר את שק הבוץ הביצתי לפתחו של טראמפ, כמובן.
ידם של ענקי הטכנולוגיה כבדה מאוד על כפתורי המחק, חסום, צנזר, העלם והם עובדים ללא לאות על האלגוריתמים. אבירי הרשתות החברתיות - גוגל, פייקבוק, טוויטר, יו טיוב, אוסרים לפרסם את תוצאות הבחירות או לכתוב משהו על כך.
הכלל הוא שכל מה שהשמאל האמריקאי מאשים בו את טראמפ, הוא חוטא בכך בעצמו בממדים בלתי נתפסים. השלכה תמיד הייתה מנגנון ההגנה של החלשים והמושחתים.
ברור שבחירות אלה לא תהיינה נקיות. כבר יש סימנים רבים לתרמיות החירות ולכך שהדמוקרטים מתכננים מרד אלים לאחר הבחירות.
נרמז על ידי יודעי דבר, שמסמכים נוספים (כ-40 במספר) יפורסמו בשבועיים הקרובים.
כדי לא להשאיר אתכם באפלת התודעה הכוזבת, אשתדל לכתוב על כך ככל האפשר. כי התקשורת הישראלית לא תדבר על שערורייה שלא הייתה כדוגמתה. למה לה? זה מקלקל את סדר האג'נדה.
אובמה סיים את נשיאותו בהצהרה ששודרה בכל אמצעי התקשורת כדלקמן "אני הנשיא היחידי בהיסטוריה שסיים את כהונתו ללא שערוריות". יה שורררררר - אובמהבלוף. הצהיר ולא הוסיף "ללא שערוריות גלויות לציבור ופתי מאמין לכל דבר".
בשנת 2013 כתבתי כי אובמה, שהשתוקק להותיר מורשת, ירד מעל בימת ההיסטוריה בקלון ובושה. 
קלון ובושה - זאת תהיה מורשת אובמה, משיח השקר עליו היה אומר יוליוס קיסר "הגם אתה אובמוס?".
אם אתם חושבים שדבר כזה לא יכול להתרחש בישראל, אינכם אלא תמימים ורואים מהרהורי לבכם.
כך בדיוק כך נראה שלטון בעלי ההון והשררה, פקידים ומערכת משפט מושחתת. אלה פניה של הפיכה ללא צבא. וכדאי שכולנו נתבונן היטב במחזה האימה המתפתח הזה וללמוד ממנו.
אל לנו לעולם לשכוח שהתקשורת ברצותה מבריקה וברצותה משחירה. היא פועלת כך הן לגבי אובמה והן לגבי טראמפ ונתניהו. אנחנו לא פוגשים אותם באופן ישיר, אלא דרך הריבוע המרצד בסלון ביתנו, והוא כופה עלינו מציאות כוזבת. זאת איננה דעה, זאת עובדה.
ואסיים בפרס הנובל לשלום - אני מאמינה שהוא "נקנה" עבור אובמה על ידי אותו גורם עלום שהביא את הסנטור האנונימי והבינוני כל הדרך לבית הלבן ומשם לטירה המפוארת שהפכה למשכנתו של אחד הנובורישים הסוציאליסטים העשירים ביותר בעולם, הנהנה הנאה מרובה ממנעמי השוק החופשי.

 

* למתקשים לקרוא בגלל גודל הכתב: נא ללחוץ מקש Ctrl והקשה על מקש ה+ ולהגדיל על פי הגודל הרצוי. באותו אופן ניתן להקטין על ידי הקשה על מקש ה -..

0b255042c59e8d