מאת שרית שץgeopolitics
פורסם לראשונה בפייסבוק, 17.11.2020

השמאל האמריקאי איננו מסתיר יותר את כוונותיו מן העולם. אתמול פרש בפני העולם את סדר היום של השמאל, עוד שחקן בזירה הגלובליסטית, ג'סטין טרודו, ופירט את המשנה בשלמותה.

לא אלאה אתכם בתסריט האימה כולו, אך השורה התחתונה של נער הפוסטר היא "היכונו לאתחול הגדול (The Reat Reset) או לאג'נדה 2021 המכונה היום אג'נדה 2030". במילים אלה ממש, כאילו היו לקוחות מסרט מדע בדיוני.
ג'סטין, נושא כליו של אובמה הוסיף ואמר שאין הזדמנות טובה יותר ממגפת הקורונה, להעמיד בראש סדר העדיפויות העולמי, לא של ארצו, לא של שכנתו, אלא של העולם כולו, את מיגורו המוחלט של העוני, החלת שוויון לכל וכמובן כנסיית ההתחממות הגלובלית. המשתמע מכך ברמז עבה כפיל הוא שהאג'נדה כוונתה לחתור תחת מדינות הלאום. בקיצור: אוטופיה דיסטופית שתיצור כאוס בעולם כולו.nwsh 2

זאת איננה קונספירציה, זאת איננה עוד אגדה אורבנית שנרקחה ממוחות קודחים. זה ג'סטין אמר, לא אני. אך העולם ותושביו ממאנים להקשיב ומכחישים את הנאמר במפורש במונח הנפוץ מאוד לאחרונה "תיאורית קונספירציה". רק אלה בעלי האוזן הרגישה והתודעה המפוקחת, מקשיבים להם כבר שנים. לא תיאוריות קונספירציה ולא סיפורי אגדה. היו מי שאמרו זאת הרבה לפניו.
"אנחנו נשנה את אמריקה באופן רדיקלי" אמר בנונשלנטיות הנשיא השרמנטי ברק אובמה, כשכבש את לב העולם ואת הבית הלבן, כשנבחר לראשונה. מעטים בלבד הבינו למה התכוון הנשיא שהשחית את כל שורות הממשל האמריקאי, החל משירותי המודיעין וכלה במערכת החוק והמשפט. אך מה שאנו רואים היום בארצות הברית, הוא רק קצה קצהו של קרחון ה"טרנספורמציה הרדיקלית".
אובמה לא עמד כמעט באף הבטחה אותה הבטיח לציבור בוחריו ולעולם. הרבה מילים חלקלקות, הרבה גולף, אפס כיסוי. אך הבטחה זו הוא יקיים גם היא תעלה לו בחייו. לכן הבחירות המפוברקות הללו, כל כך קריטיות עבור הביצה, אילי ההון והגלובליסטים. הם יגנבו, ישקרו, ישחיתו כל דבר בדרכם למטרה הנעלה. "אג'נדה 21" בשמה הקודם היא גם משנתו של ארגון האומות המאוחדות. הארגון המושחת ביותר שקם אי פעם בהיסטוריה המודרנית. מי שיטריח את עצמו לבדוק, ימצא כי זאת אמת לאמיתה.biden2
"אני לא צריך אתכם כדי לנצח בבחירות, אני צריך אתכם אחרי הבחירות. יש לנו עבודה רבה לעשות" אמר המועמד לנשיאות ג'ו ביידן באחת הגיחות הבודדות שלו ל"עצרת בחירות" מול 3 אנשים, שתי מכוניות ו-10 אנשי צוות. אפילו ברק אובמה המהולל שהריץ את סגנו המושחת, נאלץ לצחצח את אמנותו הדמגוגית, מול 4 משאיות ו-5 מכוניות. איזה בזבוז וכיצד חולפת לה תהילת עולם.

"גו ביידן ינצח בבחירות האלה ויושבע ב-27.1.2021 לנשיא ה-46 של ארצות הברית, וזאת ללא כל קשר לספירת הקולות" אמרה דוברת בית הנבחרים ננסי אנטואנט פלוסי חובבת הגלידות, שאיננה רואה בטראמפ נשיא לגיטימי עד עצם היום הזה. לא רק היא עשתה במשך 4 שנים דה-לגיטימציה לנשיא ה-45. כל הקומרטים החרו אחריה אמן.
הסיבה שטראמפ ניצח את הילארי קלינטון, היא מכיוון שהדמוקרטים ראו בו בדיחה משעשעת, תופעת ריאליטי חולפת ולכן לא התכוננו בהתאם. מה שלא מפריע להם לבוז לציבור האמריקאי או ה"דיפלורובלס" בשפתה של הגברת או "המכוערים והמטומטים" בשפתו של ראש משפחת הפשע. הם זלזלו בציבור ובטראמפ ששבה לבם של עשרות מיליונים.

בהפגנת תמיכה ענקית בטראמפ, בדמוקרטיה ובטוהר הבחירות, שהתקיימה שלשום, השתתפו מאות אלפי בני אדם שהתקבצו מכל רחבי ארצות הברית. מישהו שמע על כך משהו בתקשורת שלנו?
הקרואים מכל קצוות ארץ, באו לתבוע חזרה את ארצם שנגזלה מהם מתחת לאפם בתכסיסים, מזימות וקנוניות. משהו רקוב מאוד בממלכת אמריקה, לכן קמה תנועת התעוררות חסרת תקדים וחבריה אינם מתכוונים ללכת לשום מקום. ההפגנה הססגונית והעליזה, שנאמרו בה דברים של אמת מתוך כאב וחששות אך מתוך אהבה לטראמפ, התנהלה כמו הפנינג ענק של כחול, אדום, לבן, מוזיקה ועליצות. עצרת זו הישרתה מעט תקווה על המשתתפים בה.
הכל התנהל כשורה עד שהחל הערב לרדת. וכבר נוכחנו לדעת שכשהלילה יורד, מגיחות המפלצות. לפתע, משום מקום הגיעו הטרוריסטים בחולצות השחורות של אנטיפה ובי אל אם, הצבא של המפלגה הדמוקרטית. הם הפליאו מכותיהם בכל מי שנקרה בדרכם כשהם אינם חסים על נפש חיה: ילדים, נשים, גברים וקשישים. לא אתאר בפניכם את מראות הזוועה הקשים. והם באמת קשים, גם עבור מי שאיננו בעל לב חלש. מי שרוצה לצפות מוזמן ליו טיוב. אך רצוי למהר לפני שעריצי הטכנולוגיה יזדרזו למחוק את האמת.
donaldtrumprally 1280x720
מאז נבחר טראמפ לנשיא, הזדעזעה הביצה הרוחשת שסובלת מתסביך אלוהים חמור. אנשיה מבינים היטב שטראמפ איננו קוריוז חולף, אלא שמדובר בתנועת המונים אנטי ממסדית, שמטרתה להציב בחזרה את אמריקה ואזרחיה בראש סולם העדיפויות, להשיב את הדמוקרטיה לארצה של גבירת החירות ולשקם את אמון הציבור בממשל הפדרלי שהשחית עצמו במיוחד תחת שרביטו של אובמה.
על דגלה חרתה תנועה זו מאבק עד חורמה בביצה הוושינגטונית המסואבת בה קצה נפשם של למעלה מ-73 מיליון אזרחי הדמוקרטיה הגדולה ביותר במערב.
במעמת האחרון בין טראמפ לביידן, ענה המועמד ביידן לשאלתו של כריס וואלאס "האם אתה נשבע שלא להכריז על ניצחונך עד שזה לא יוכרז כחוק לאחר ספירת הקולות?"
"בוודאי שאני נשבע שלא להכריז על ניצחוני אלא לאחר שאמתין לספירת כל (!!!) הקולות. אנחנו הרי חיים בדמוקרטיה", ענה ביידן תשובה מן המוכן לשאלה מן המוכן. אמר "כל הקולות" ולא "כל הקולות החוקיים" מה שהפך היום לסלע המחלוקת. כבר ברור שנעשתה מניפולציה בקולות רבים, הן בדרך ההצבעה והן בדרך ניתוח הנתונים על ידי תוכנת דומיניון הידועה לשימצה.
"ארגנו תרמית בחירות נרחבת וכוללנית שהירא התרמית הגדולה ביותר בהיסטוריה הפוליטית של ארצות הברית. היא נוסתה כבר בעבר בהצלחה רבה" אמר ביידן באחד מרגעי האמת הנדירים ביותר שלו. הוא הלך לבחירות אלה כמנצח ולא כמועמד. נכנס יין או משהו אחר, יצא סוד.
ביידן הכריז על עצמו כמנצח לא בכדי. המשחק היה מכור מראש. שכן אילולא עמדה לצדו התקשורת התעמולתית שהסתירה את פשעיו של ראש משפחת המאפיה, השחירה ללא הרף את דמותו של היריב בסיפורי קנוניה הזויים ומיהרה להכתיר את האנדרדוג למלך. אילולא היו ענקי הטכנולוגיה מגויסים באופן מוחלט לניצחונו של ביידן, תוך הפעלת צנזורה חמורה על האמת ועל דובריה, ואילולא השקרים הבוטים של קברניטי המפלגה ששטפו לציבור את המוח, ביידן האמיתי ולא זה הבדוי, היה נוחל מפלה ניצחת, גם אם היה מעמיד עצמו למשול על איזה ישוב נידח במדבריות אמריקה.Biden MIPA1 1

הרמיזות העבות לתרמית בחירות ולא בפעם הראשונה, פוזרו לאורך כל הדרך, כמו הפירורים של הנזל וגרטל. רבים שמעו אותן, זיהו אותן, וכעת נערמות העדויות, ההוכחות והראיות שרבות מהן מהוות עברות פליליות שעונשי מאסר ארוכים בצידן.
התרמית בוצעה באינסוף דרכים. המפורסמת שבהן היא השימוש בתוכנת בחירות בשם "דומיניון". הבעיות החמורות הכרוכות בתוכנת דומיניון, אינן חדשות. לפני כשנתיים הגידו 3 פוליטיקאיות בכירות ביותר מהמפלגה הדמוקרטית, תלונה שהתפרשה על 15 עמודים לבית המשפט, בטענה שתוכנה זו איננה אמינה והיא פרוצה לתרמיות. אליזבת וורן ואמי קלובשר, הן שתיים מאותן פוליטיקאיות שרצו אף הן להיות נשיאות, אך "הפסידו" לביידן הדמנטי בן ה-78.
על תוכנה זו אפשר לכתוב ספר עב כרס ולא אלאה אתכם בכל הפרטים הטכניים. הקשיבו לדיסני פאוול בסרטון המצורף. היא אומרת הכל ואיננה מסתירה מאומה.
דומיניון הייתה בשימוש בבחירות אלה ב-30!!! מדינות, למרות שבית משפט בטקסס קבע שהיא פרוצה לתרמיות, ולמרות שמומחים הזהירו הרבה לפני הבחירות שמסוכן להשתמש בה, ולמרות שמרצה למחשבים באחת האוניברסיטאות הראה לתלמידיו, כיצד ניתן לגנוב בחירות בקלי קלות באמצעות דומיניון.
לצורך ענייננו, מה שידוע על התוכנה שהיא נוצרה בוונצואלה במטרה לחולל תרמית בחירות, כיאה לדיקטטורות. תרמית בחירות היא היעוד המקודש שלה. היא נוצרה עבור הוגו צ'אבס בכבודו ובעצמו ועבור מדינות נוספות באמריקה הלטינית, שאינן שוחרות ידועות של דמוקרטיה וזכויות אדם. ג'סטין טרודו יקירנו אף הוא הלך לבחירות שתוכנה זו משמשת אותו כגיבוי לא רע.
בבחירות הנוכחיות בארצות הברית, הנתונים לא עובדו על אדמת ארצות הברית. הם הועברו לברצלונה ומשם לשרת שאחסן אותם בפרנקפורט, גרמניה. עוד מתברר שכל נער מחוצ'קן היושב במרתף של הוריו, יכול בידיו המשומנות מהפיצה האחרונה אותה אכל, לשחק עם הנתונים כאוות נפשו באמצעות רוגלות אותן ניתן לרכוש באי ביי.
מאפיין נוסף ונוח מאוד של התוכנה הוא שניתן לצפות בנתונים הנאספים ובקולות, בזמן אמת. לכן בכל רגע נתון אפשר לבצע בהם מניפולציות על פי דורש. להוסיף קולות, לגרוע, למחק, להעלים. כפי שאכן נעשה, על פי עדויות רבות.
5fecab9f41205.image
וכיצד תוכניתם של הדמוקרטים לנצח בבחירות ויהי מה, יצאה לפועל? פשוט מאוד. זוכרים את ההפסקה הגדולה של סופרי הקולות בשלוש לפנות בוקר? ובכן, מתברר כי מחנה ביידן שעקב כל העת אחר התוצאות עם אצבע על ההדק, הבחין כי טראמפ מנצח ניצחון גדול בכל המדינות המתנדנדות ובבחירות באופן כללי. הם נזעקו, שלחו את כל המשקיפים הרפובליקנים לחופש כפוי ל-21 שעות למרות המחאות שנפלו על אוזניים ערלות ומשוחדות, ומהר מאוד הפכו את ההפסד הצורב ל"ניצחון" עליו מיהרה התקשורת להודיע עוד טרם נספרו כל הקולות.
את הדברים הללו אומרת סידני פאוול שהצטרפה לאחרונה לצוותו של טראמפ. המראיינת היא ריטה ברטרומו הנפלאה. אחת מאחרוני העיתונאים שעוד נותרו לפליטה. פאוול איננה "עוד עורכת דין מצליחה". היא מוכרת וידועה בארצות הברית, כמי שנלחמת בשחיתות, במיוחד בשחיתות של מוסדות הממשל ומערכת המשפט. היא לעולם לא תיקח על עצמה משימה כשאין ניצחון כמעט בטוח לצדה. עובדה. היא הצליחה לזכות את הגנרל מייקל פלין שהופלל על ידי ממשל אובמה וג'ו ביידן בכבודו, בניגוד לכל הסיכויים. ניתן לשמוע אותה מספרת על ההוכחות המצויות בידיו של הצוות המשפטי של טראמפ. עוד היא מספרת על "צונאמי של מדליפים ועדים" לדבריה, שפנו אל הצוות המשפטי מכל קצוות ארצות הברית, רבים מהם דמוקרטים שמצפונם ייסר אותם. לדוגמה: יש בידיהם הצהרות חתומות של מדליפים המוכנים להעיד שמדינתם השתמשה בתוכנה זו רק לאחר שמיליוני דולרים החליפו ידיים לטובתה.
דוגמה אחת מיני אינספור דוגמאות מהשעות האחרונות: ג'ורג'יה היא אחת מהמדינות הנמצאות במחלוקת קשה בין הצדדים. לאחר הערעור של דונלד טראמפ וצוותו המשפטי על תוצאות הבחירות שנשמעו בלתי הגיוניות בעליל, ניתנה הוראה לספירה מחדש באופן ידני. בג'ורג'יה ישנם 159 מחוזות. הספירה מחדש נמצאת בעיצומה והיא מגלה אוצרות גנוזים. במחוז פלויד למשל, 2,600 קולות לא נספרו כלל. באופן לגמרי בלתי צפוי, כולם קולות עבור טראמפ. קולם של אותם אלפים נמחק והוחנק. זאת בנוסף ל-6,000 קולות שהועברו מטראמפ לביידן באמצעות דומיניון במחוז אחר, בין 3-4 באישון לילה. בשלב זה ג'ו ביידן מוביל על טראמפ בג'ורג'יה, ב-14,000 קולות בלבד! מגמה זו תתהפך לאחר שתתגלנה כל התרמיות. התקשורת לעומת זאת, שמזמן איבדה את המוטיבציה לגלות שחיתויות והיא מעורבת בהן עד מעל למיקרופוניה, זועקת לתוך אוזנו של האזרח האמריקאי "תיאורית קונספירציה!!!" מבלי שיש בידיה כל הוכחות לכך. נהפוך הוא. העדויות להפרכת הפזמון החוזר רק נערמות. או כדבריה של פאוול "צונאמי ענק".

יש לזכור שלתרמית השלכות לא רק בבחירות לנשיאות, אלא לבית הנבחרים ולסנאט.
ונסיים שוב בענקי הטכנולוגיה. היום נערך המשכו של השימוע בסנאט לדורסי רספוטין ולצוקי פינוקי. דורסי שוב נראה כמישהו תחת השפעה וצוקי שוב נשמע מתחנחן ומנסה לרצות את אבא הנוזף. המשותף לשניהם הוא השקרים הרבים אותם שפכו תחת שבועה.
לדוגמה: אחת השאלות אותן נשאל צוקי היא "האם גוגל, טוויטר ופייסבוק מתאמים ביניהם עמדות לגבי נושאים מסוימים, כמו הבחירות למשל?". לאחר גמגום ארוך וחיפוש נואש אחר מקלט לנוס אליו, ענה צוקרברג "לא זכור לי. אני לא חושב כך". כן, והשמש זורחת במערב.
מטרת השימוע היא הדרך בה יתייחס החוק האמריקאי לענקי הטכנולוגיה. הם עצמם צריכים להחליט מה הם בדיוק. האם הם פלטפורמה ואז אסור להם לצנזר, לחסום, למחוק, להעלים, כפי שהם עושים היום, שכן זה בניגוד לחוקה האמריקאית הדוגלת בחופש הביטוי. או שהם רוצים להיות עורכים, כפי שהם עושים היום. אז זכותם לפרסם כראות עיניהם, אך היחס אליהם היה כאל כל ערוץ תקשורת אחר, בין היתר חשיפה לתביעות משפטיות.
אני מאוד ממליצה להקשיב לסידני פאוול. במדינה מתוקנת בחירות מושחתות אלה היו מתבטלות והיה צורך להכריז על בחירות חדשות. אני לא מאמינה שזה מה שאכן יקרה. אך הראיות, ההוכחות, העדויות וההצהרות שיש בידי הצוות המשפטי של טראמפ ושל עשרות המיליונים העומדים מאחוריו, הן כה רבות, עד כי סידני פאוול אומרת שברגע שאלה יגיעו לפתחו של בית המשפט העליון, הוא לא יוכל להתעלם מאינספור עברות פליליות של קברניטי המפלגה הדמוקרטית והביצה הביצה הוושינגטונית.

אני יודעת שיהיו כאלה שיצווחו לי דרך מקלדתם "מה זה השטויות האלה? עד כמה תשרכי עוד דרכיך? זאת תיאורית קונספירציה". ואני אומרת להם: אדרבא, תביאו לי הוכחות מחוץ! לתקשורת של "הזרם המרכזי" ואשמח לעיין בהן. עד שכל הנאמר לא הופרך בדרך שיטתית והגיונית, אני אוחזת בדעתי מתוך שפיות מלאה וראייה מפוקחת. מוזר לראות אנשים שהאמינו בכל לבם ומאודם שטראמפ הוא מרגל רוסי, אך הם צורחים " תיאורית קונספירציה" אל מול תופעה נפוצה ביותר, והיא תרמית בחירות. ולכן אני מחזירה את השאלה לפתחם: הבה נאמר שחלק או כל הנאמר לעיל אכן נכון. כיצד אתם בכלל יכולים לתמוך בשחיתות מוסרית כה נרחבת, בשעה שאתם טוענים שאתם חרדים לדמוקרטיה?
אחת הסיבות בגינן עזבתי את השמאל, היא הדיססוננס הקוגניטיבי הרווח במרבית הטענות שבאות מהצד הזה של המפה. דבר המעיד על בריחתו של השכל הישר ועל מנוסתו של ההיגיון בשיח.

 

 650f71a8c4e