מאת שרית שץdivider blue
פורסם לראשונה בפייסבוק, 30.5.2021

כשנבחר אובמה לכהונת נשיאותו הראשונה, הוא התקבל באהבה חובקת עולם. אז יכול היה לומר כל מה שעולה על דעתו מתוך ידיעה שאף אחד לא באמת יקשיב וישים לב לדברים. צבע עורו סינוור את ההיגיון.

העובדה שאדם שחור (למחצה) נבחר לראשונה בהיסטוריה, לנשיאות ארצות הברית, הציתה תקווה בלבבות רבים ברחבי העולם שהנה תרבות המערב ממשיכה בדרך לנאורות גדולה יותר.
לכן, משפטו המפורסם מלפני 12 שנה, "אנחנו נשנה את אמריקה באופן רדיקלי", נתפס על ידי ההמונים כמשהו חיובי מחד, כי "שינוי" היא מילת הקסם הערבה לאוזן ההמונים, או כדמגוגיה חסרת משמעות מאידך.
כך או כך, 12 שנה מאוחר יותר אנו נוכחים לדעת שהאיש איים וגם קיים, תוך ניצול ציני מרושע של תרבות העדר. אמריקה המסורתית אותה שונא אובמה בכל נימי נפשו, אכן השתנתה באופן רדיקלי. היא איננה דמוקרטיה יותר, והיא מגלה סימנים ראשונים של פשיזם שעלה באמצעות אינספור התנקשויות פוליטיות.

היום, ה-30.5.2021 הוא היום בו תשתנה מדינת ישראל באופן רדיקלי. לא עוד מדינת ישראל הציונית עליה חלמו מאות דורות של יהודים, אלא "מדינת כל אזרחיה", מה שאומר חיסול מוחלט של מדינת ישראל כביתו הלאומי של העם היהודי, אליו מתקבצים היום יותר ויותר יהודים מרחבי העולם, הנמלטים מאימת המפלצת האנטישמית שמרימה את ראש המכוער. אך לא תשמעו על כך בתקשורת שביצעה כמו בארצות הברית, הפיכה שלטונית תוך אינדוקטרינציה של ההמונים הבלתי נאורים שאבדו את חירות המחשבה ואת הערכים הבסיסיים עליהם קמה מדינת ישראל.
barak chohen
ממשלה בה יושב ניצן הורוביץ בוועדת חוץ וביטחון, צריכה לעורר חלחלה בכל מי שחרד לגורלה של מדינת ישראל. לא בגלל שהורוביץ לא אדם נחמד. אינני מכירה אותו. יתכן שהוא האיש הכי מקסים בעולם, אלא מכיוון שאני מכירה את האג'נדה שלו - הורוביץ לא יהסס ולו לרגע! ללהג בפני כל! ארגון שרק יהיה מוכן לשמוע ואלה רבים מספור, על "פשעי המלחמה" של חיילי צה"ל שמסכנים את חייהם בעודם מגנים עליו ועל בני משפחתו, בגופם ובעלומיהם. מדינה בה תמר זנדברג שעלתה לקברו של ערפאת שלא היה ציוני גדול מי יודע מה, מכהנת כשרה, לא תהיה ציונית יותר, כל עוד היא יושבת במקום בה מקבלים החלטות. על יאיר גולן של שנות ה-30 תקצר היריעה מלהכיל.
אביו של יאיר לפיד לעומת זאת, ניצול שואה שנמלט למקום היחידי ששימש לו מקום מקלט, לבטח מתהפך בקברו על כך שלבנו חשוב יותר ליישם את האג'נדה של ג'יי סטריט ויהדות ארצות הברית הפרוגרסיבית הפוסט-ציונית, מאשר לשמור על צביונה של המדינה על פי חזון מייסדיה, חזון עליו שלמו עשרות אלפי בנים, אבות, נערים ונערות בדמם שהירוותה את אדמת הארץ הזאת.y lapid
לפיד סומן לפני שנים, כיורשו של נתניהו. לא כי הוא ראוי להיות ראש ממשלה, אלא כי מאחורי לפיד עומדים כוחות רבי עוצמה בעלי ממון, שררה וכוח. נוני מוזס וארנון מילצ'ן אצלו עבר בעבר הרחוק, הם שתי דוגמאות בלבד. על לפיד בעזרת החמ"ל המכובד העומד מאחוריו, הוטלה המשימה: הפלת בנימין נתניהו בכל מחיר, כי הוא עמד בדרך ליישום סדר היום של השמאל היהודי האמריקאי, קרי: מדינת כל אזרחיה. על הנרטיב הזה ועליו בלבד, נאבקו תנועות השמאל בשנה וחצי האחרונות, החל מקריימיניסטר, דרך "לך!" ועד לדגלים השחורים. טביעות האצבעות של "הדגלים השחורים" מאחוריהם עומד אהוד ברק, ניכרות בכל מקום אפשרי. הם לא יתנו לשום מכשול לעמוד בדרכם להפלת נתניהו.

הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה, אלא על מותה של הציונות. האיש אשר שכב עבורנו על הגדר במשך שנים רבות, כדי שמדינת ישראל תישאר ציונית, היה בנימין נתניהו שפעל כנגד כוחות בלתי נתפסים בתוך מדינת ישראל ובעיקר מחוצה לה. הפלתו בכל מחיר, כולל בידוי תיקים, הייתה שלב הכרחי בתוכנית רבת שלבים משומנת היטב. הוא כלל לא הסיפור, אלא היותו אבן נגף בלבד. מעבר לכך, קיים כמובן גם ההיבט האישי: אובמה מעולם! לא סלח לו ולא יסלח לו על הנאום בקונגרס כנגד עסקת הגרעין הנחתמת בימים אלה ממש. הגיעה עת נקם ועת זו מתוקה מאוד לחיכו.
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה, אלא על החלתה של פוליטיקת הזהויות ותיאורית הגזע הביקורתית המאוסות כל כך, שאכן ישנו מן הקצה אל הקצה, את אופייה של מדינת ישראל. משמעות הדבר שינוי ההמנון, שינוי הדגל, שינוי ערכי יסוד, שינוי מערכת החינוך. האקדמיה איננה זקוקה לשינוי. זאת כבר השתנתה לבלי הכר.
black flag1הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה חדשה, אלא על בחירתו של ראש ממשלה שאף אחד! לא בחר בו. ואם האחד הוא בלתי נבחר, גם השני המסתמך על הראשון, הוא בלתי נבחר. על פי סקר שהתפרסם לפני מספר ימים, בנט לא היה עובר היום את אחוז החסימה. מדוע? כי 72%!!! מכלל בוחריו מתנגדים! לממשלת השינוי הרדיקלי. נפתלי בנט פשוט הונה את בוחריו. "אחרי ימינה!", צעק המפקד בעודו מהתל בבוחריו, הולך שמאלה ומשאיר אותם לחטוף את הכדורים עבורו. איזו דאחקה. עבדתי עליכם.
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה אלא על מותה של מדינת ישראל כביתו הלאומי של העם היהודי.
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה, אלא על ניצחונה של אג'נדה חובקת עולם המוכרת את מדינת ישראל לכוחות עוינים. איך אמר בנט? "מכונה משומנת היטב".
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה. ממשלה זו בה אף! אחד איננו מייצג אותי ואנשים רבים כמוני, תיתפס ובצדק רב, כממשלה חלשה, רופסת, אוליגרכית המאובזרת במילים יפות, שאינן עובדות לא על החמאס, לא על חיזבאללה ולבטח לא על האיתולות של אירן ועל נשיאה הקיצוני שיבחר בקרוב מאוד. הם כבר מלקקים שפתיים.
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה חדשה, אלא על תהום עמוקה הנפערת בציבור היהודי במדינת ישראל, תהום שתשפיע על כל אחד ואחת מאתנו.
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה, אלא על אובדן עצמאותה של מדינת ישראל שמעתה תצטרך לתת דין וחשבון לגורמים מעבר לים ולא! לאזרחי מדינת ישראל.
הערב לא הוכרז על הקמתה של ממשלה, אלא סומן V נוסף בתוכנית רבת שלבים לרצוח את הציונות כי היא "גזענית". כשהאו"ם הכריז על הציונות בוועידת דרבן ב-2001 על הציונות כגזענות, כולנו ללא יוצא מן הכלל, הזדעקנו על ההגדרה, כולל אני למרות שהייתי חברה נאמנה במר"צ שהייתה פעם בעברה הרחוק, ציונית. הערב הוכרז על הקמתה של ממשלה ש-20 שנה בלבד לאחר אותה ועידה ידועה לשימצה, מסכימה עם ההגדרה של האו"ם.
הערב הוכרז על הקמתה של ממשלה שנחטפה במירמה, במזימות בינלאומיות, בהון ובתאוות שלטון.
כל השוואה להרכבים שונים של הקמת ממשלות מן העבר, מופרכת ואיננה רלוונטית, כי המכנה המשותף לכל! הממשלות הקודמות הייתה הציונות. מעורבות של גורמים חיצוניים רדיקליים בריבונות הישראלית, היא זו שהקימה את הממשלה המוצעת על ידי לפיד.
מה שהיה הוא לא! מה שהווה. אנו ניצבים מול מצב חדש שאיננו דומה לשום דבר אותו הכרנו קודם לכן. הרכבים מוזרים ככל שיהיו אינם אלא תוצר באושים של שיטת הבחירות המזוויעה שלנו. באיטליה החולקת אתנו אותה שיטת בחירות, לא ניתן להקים ממשלות יציבות.black flag2
היום בפעם הראשונה בתולדתיה של המדינה הקטנה והצעירה שלנו, קמה ממשלה פוסט ציונית מבית מדרשו של שלמה זנד. 70 שנה בלבד ואנו כבר שולחים את הציונות הביתה. העיקר שבנט שכבר איננו ציוני, חוסך לנו בחירות נוספות.
אני רק יכולה לקוות שממשלה זו לא תאריך ימים, לא כי אני נגד דמוקרטיה ואין לי ברירה אלא לקבל את רצון הבוחר. נהפוך הוא. אני בעד!! דמוקרטיה. אך אם הייתה באמת דמוקרטיה, הייתי משלימה עם המצב עד לבחירות הבאות. ממשלה זו לא רק שלא נבחרה באורח דמוקרטי, היא נבחרה על ידי מיעוט אוליגרכי בעל אג'נדה החותרת תחת מהותה הציונית של מדינת היהודים.
אובמה יכול לתלות קרקפת נוספת בחגורת "הניצחונות" שלו. יאללה, שונאים ליעד הבא במהפכה - בריטניה ובוריס ג'ונסון. הסימנים כבר נכתבים על הקיר.
מה שבעיקר מעציב אותי בכל הסיפור הוא שהרוע ניצח, הבורות המחפירה ניצחה, התקשורת ניצחה, צבא השקל ניצח, הדגלים השחורים ניצחו. אהוד ברק ניצח. הקנוניות מאחורי הקלעים ניצחו. הכסף ניצח, הולכת השולל ניצחה, ג'יי סטריט ניצחו, השחיתות במערכת המשפט ניצחה, אדוארד סעיד ניצח. אובמה ניצח. הסיאוב המוסרי ניצח. ובעיקר: השנאה ניצחה. השחור ניצח את הכחול-לבן. אין שום משמעות להצבת דגלי ישראל ברקע הנאומים, כי מי שמכיר היטב את המצב רואה את האוקסימורון הזועק. העיקר שבנט קורא ללפיד עמו הבטיח!!! שלא יקים ממשלה, "לפיד ידידי".
הדמוקרטיה לעומת זאת, הפסידה בגדול והיא חבוטה ומוכה. לפחות בשלב זה. אך עלינו לזכור דבר אחד בלבד: בשעה שמדינת ישראל מהווה היום מקום אליו נמלטים יהודים מאימת האנטישמיות הגוברת באירופה ובקרוב גם בארצות הברית, היא איננה!! ארצות הברית. כי לנו אין כל!! ארץ אחרת.

אם הדברים הללו אותם כתבתי לא נעימים לאוזניים מסוימות או נתפסים כקיצוניים מידי, אין לי אלא לומר להם: תתמודדו. אין בכוונתי לנהל דיונים או ויכוחים עם אף אדם. לא כי אינני מסוגלת, אלא כי אני בוחרת לבטא את מה שאני חשה היום ולהביע את חששותי ודאגותיי מתוך ידיעה על המתרחש בעולם.
אני חשה שעוד מדינה נפלה קורבן למהפכת התרבות המתחוללת במערב. אלא שהפעם זאת המדינה שלי, בה נולדו לי ילדיי ונכדיי. 
אני שלמה עם עצמי בכך שעשיתי ככל שיכולתי כדי לעורר, להתריע, להסביר, לנתח, להציג עובדות וראיות, להציג תמונה מלאה ברמה הגלובלית החורגת הרבה מעבר לביצה הירושלמית הקטנה שלנו. אך דבר אחד לא שערתי בנפשי והוא עומקה של הביצה הירושלמית. מתגלה אט אט שהיא עמוקה יותר מעבר לכל דימיון. חודשים ארוכים אני כותבת שמה שקורה שם, קורה פה. למרבה הצער, היום התחושה הזאת קיבלה תוקף מוחשי ביותר.
מהפכת התרבות של השמאל המערבי והתמוטטותה של הדמוקרטיה המערבית, עולה שלב נוסף והפעם בתוך גבולות מדינת ישראל.
תתחילו להתרגל לשלטים עליהם יהיה כתוב: ברוכים.ות הבאים.ות.
וליברמן מלך ישראל.

 

לפוסט המקורי בפייסבוק

 

0b255042