מאת שרית שץdivider blue
פורסם לראשונה בפייסבוק 30.7.2021

מי מאתנו איננו אוהב את השיר הנפלא "תשמור על העולם, ילד"? למרות יופיו של השיר, אותו אנו שרים בערגה, אנו מבקשים להטיל על ילדים אחריות לא להם, תוך שאנו זועקים על עוולות העולם.

כולנו מתחננים בחוסר אונים והרמת ידיים נואשת, בפני  הילד, לשמור עלינו מפני העולם הכיאוטי אותו יצרו המבוגרים. בכך אנו משנים סדרי טבע מבראשית. אפילו בעלי החיים מגוננים על צאצאיהם בחירוף נפש.

child abuse2אין זה מתפקידם של ילדים לשמור על העולם. נהפוך הוא. תפקידם של מבוגרים הוא לשמור על הילדים מפני העולם, כעל בבת עיניהם ולאפשר להם להיות ילדים, כל עוד הם תמים וברים לחיות בביטחה בגן העדן של ילדות.
כל עוד הם אינם בוגרים מספיק כדי להבין במוחם הבלתי בשל עדיין, עניינים של מבוגרים, ואת הכאוס השורר בעולם בשל מאבקים אכזריים של המבוגרים על כוח, שליטה, שלטון וממון. 

בתרבות של ימינו, ההופכת את הפתולוגי לנורמלי ואת החריג לרווח, לא רק שאנו מגרשים מוקדם מידי את הילדים מגן העדן, ילדים הם משלמי המחיר הכבד! ביותר על הטירוף הפוליטי שפשה בעולם המבוגרים המערבי.
החל ממגפת הפרעות חרדה בקרב ילדים ובני נוער המאמינים שהם עומדים למות בעוד 10 שנים כדברי כת ההתחממות הגלובלית, דרך טיפולים מעכבי בשלות מינית בגיל 9-10 ומגפה של "טרנסג'נדריות" בקרב ילדות ונערות מתבגרות (4000%!!! לעומת מספר דו ספרתי צנוע בקרב בנים) הדומה דימיון רב למגפת הפרעות האכילה, והיא עומדת בניגוד לכל הגיון מדעי, דרך "זכות האישה על גופה" ועד הפנינה המפוקפקת שבכתר - סחר פורה ופורח בילדים למטרות מין.

בעוד אנו מלגלגים ובזים בשאת נפש מעושה ואף מזדעזעים בטהרנות צדקנית אל מול מנהגי העולם העתיק ושופטים את האנושות של אז רטרואקטיבית, טבע האדם נותר כשהיה, גם אם נחתנו על הירח או הצלחנו להשתיל איברים.
ילדים מהווים קורבן אדם, כאז כך היום ומוקרבים למולך הפוליטיקה ותאוות היצרים, בניגוד לציווי התנכי המפורט באריכות בספר ויקרא "לֹא יִמָּצֵא בְךָ מַעֲבִיר בְּנוֹ וּבִתּוֹ בָּאֵשׁ".ynet pedo האש במקרה זה איננה בכרח מוחשית, אלא גם מטראפורית.

למרבה הצער, התרבות שלנו מתיימרת שלא בצדק! להיות תרבות "מתקדמת ונאורה" ואף מכנה עצמה ביוהרה חסרת כל כיסוי, "מפותחת". אך האמת היא שתרבות המערב איננה שונה כהוא זה מתרבויות קדומות שהקריבו קורבן אדםובכלל זה תינוקות וילדים . גם בתרבות "הנאורה" והמתקדמת שלנו, מוקרבים מידי יום ביומו מליוני ילדים ברחבי העולם באמצעות שוק הסחר במין, האימוץ הבלתי חוקי, קצירת איברים ועבודה בכפייה.. ילד קורבן איננו צריך למות פיזית, כדי למות.
לא רק זאת, הולנד הכשירה מפלגה המקדמת פדופיליה בגלוי ובית המשפט התיר לה לקחת חלק בבחירות לבית המחוקקים שלה. מדוע? רק כדי להכריז בפני העולם עד כמה היא "מתקדמת ומפותחת" בשם איזו "זכות אדם" הנוטלת את זכותם של ילדים לחיים..

בעוד שבארצות הברית "דוחפים" גורמים פוליטים רבי כוח וממון, למרכז השיח הציבורי את סחר העבדים השחורים שנסחרו על ידי שחורים! לפני 300 שנה, סחר שהיה קיים במשך אלפי שנים עד שהגיע לקיצו בגלל ארצות הברית, מתעלמים באופן מוחלט מסחר מדרני בבני אדם שלא התרחש לפני 300 שנה, אלא חי, בועט ונושם בימינו אנו.

סחר בבני אדם הוא מגפה חובקת עולם. שוק המין הוא רק חלק מה"סחורה" אותה מספק שוק הסחר משגשג זה, הכולל גם סחר למטרות עבודה בכפייה או במילים ברורות יותר "סחר עבדים", והתופעה המזוויעה של סחר באיברים שילדים הם חלק מקורבנותיו.
הנתונים לגבי הסחר בילדים, מציגים מספרים מבעיתים.  27%! מכלל שוק הסחר ב"עבדים", שוק זה סוחר בבנים ובנות גם יחד, כאשר בנות מהוות כשני שליש  מכלל שוק הסחר בילדים. לעניות דעתי התופעה הרבה יותר נרחבת מהנתונים המוצגים. אך גם כך המספרים הידועים מטלטלים.

בעת שהחל ממשל ביידן את כהונתו, נפרצו שערי הגבול בין מקסיקו לארצות הברית על פי הוראת הבית הלבן.
בנובמבר 2020, בסוף כהונתו של טראמפ, הגיעו לארצות הבית 484 ילדים בלתי מלווים על ידי מבוגרים, מגיל ינקות ועד גיל 14. במרץ 2021, לאחר שפתח ביידן את הגבול, המספר היה גבוה יותר מפי שלוש! 1478. באוגסט 2021, מספר הילדים הבלתי מלווים בגילאים הללו ליום אחד! עמד על 834 
לאחר ידיה של משטרת הגבולות קשורות, בשל ההוראות לשחרר את עוברי הגבול אל תוך המדינה פנימה ולא לעצור אותם יותר מ-72 שעות, או להחזיר אותם למקום ממנו באו. דבר זה יצר משבר הומניטרי חמור ביותר והציף את ארצות הברית במאות אלפי ואף יותר גונבי גבול ממדינות דרום אמריקה.
לפי נתונים של משטרת הגבולות האמריקאית מחודש מרץ 2021, ארצות הברית מתמודדת עם אחד ממשברי ההגירה הגדולים ביותר בעשורים האחרונים, בעיצומעה של מגפה. ארגוני הפשע וקרטלי הסמים הידועים לשימצה הם אלה שולטים בפועל על הכאוס השורר בגבול, ניצלו את משבר הגבול והשתמשו בילדים כתמירים לסחר בבני אדם, על פי משטרת הגבול בין ארה"ב למקסיקו.

על פי הערכות בינלאומיות, 79% מכלל שוק הסחר בבני אדם, הוא שוק הסחר במין.  הערכות הן שבכל שנה עוברים 2 מיליון! ילדים ברחבי העולם, תחת ידיהם של הסוחרים. סביר להניח שהמספר גדול הרבה יותר. בארצות הברית לבדה, עוברים מידי שנה 300,000! ילדים בשוק הבשר הרך. מה שאומר שארצות הברית, לא אפגניסטן למשל, היא צרכנית הילדים הגדולה ביותר למטרות מין.
שוק הסחר בילדים הפך למשגשג כל כך, עד שהוא מתחרה היום בשוק הסמים המגלגל מיליארדים רבים. שוק הסחר בילדים המגלגל אף הוא מיליארדים רבים, הופך את הסוחרים לעתירי כסף וממון.
child mexico borderעד שלא תחליט התרבות המערבית "המפותחת" להגן על הדבר המקודש ביותר הקיים תחת כיפת השמיים, קרי: ילדים, יהיה זה עוד סימן להתפרקותה של תרבות שהפכה את המוסר ליחסי. אין דבר כזה "מוסר מוחלט" טוענים הפרוגרסיביים הפוסט מודרניסטים. מתוקף כך, איבדה התרבות המערבית את הקודים המוסריים הבסיסיים ובמקביל יצרה קודים פסאודו מוסריים אך פוליטיים למהדרין, תוך רמיסה מוחלטת של כל טאבו חברתי-תרבותי.
חברה המכריזה על עצמה כמי ששוברת כל טאבו, כי הוא עומד בניגוד לאיזו אג'נדה קיקיונית, הופכת בהכרח לחברה ניהיליסטית בלתי מוסרית.
הניהיליזם פורץ כל גבול ולכן אי הצבת גבולות תוך רציונליזציות אידאולוגיות משונות שנוצרו על ידי אנשים לוקים בנפשם, במיוחד בתחום המין, כמו פוקו למשל, מובילה בהכרח להלבנת פשעים ואפילו נירמולם.
כשהיה טראמפ נשיא ארצות הברית, הוא שם לו למטרה עליונה להילחם בכל כוחו כנגד שוק הסחר בילדים. הפשעים שהתגלו בתקופת כהונתו הם פשוט בלתי נתפסים.
cchildren border"דרך המשי" של יבוא "סחורה טרייה" לארצות הברית וממנה למערב כולו, הוא הגבול בין ארצות הברית למקסיקו.  זאת אחת הסיבות העיקריות בגינן בנה טראמפ את החומה בין שתי המדינות, לה התנגדו חברי המפלגה הדמוקרטית באופן נחרץ ביותר, מסיבות אידאולוגיות לכאורה..
ב-2019 נהגתה תכנית ניסיונית על ידי המחלקה  לביטחון לאומי בממשל טראמפ לערוך בדיקות DNA מהירות לילדים שחצו את הגבול עם מבוגרים, על מנת לקבוע האם ילדים קטנים מלווים על ידי קרוביהם או על ידי אנשים  זרים, למרות שהוכח שקירבת משפחה איננה שוללת בהכרח שימוש ילדים בסחר למטרות מין, מכיוון שחלק מהילדים "נסחרים" על ידי בני משפחתם..
גם אם נמצאה החומה יעילה בהפחתת גניבת הגבול הבלתי חוקית, היא איננה עוצרת את ארגוני הפשע להעביר ילדים קטנים אל תחומה של ארצות הברית. בתמונה שמקורה במצלמות האבטחה, ניתן לראות כיצד ילדים בני  3-5 מושלכים מעבר לחומה.


תינוקות, פעוטות וילדים לפני גיל הבשלות המינית, נחטפים ברחובות עיריהן של מדינות רבות, לאור יום, בעיקר במדינות דרום אמריקה העניות בהן אין דין ואין דיין. אין צורך במבצעי חטיפה מסובכים מסוג משימה בלתי אפשרית. מספיק אופנוע מקרטע אחד ושני חוטפים, המחפשים ברחוב "סחורה טרייה" ובתולית. זוהי הקלות הבלתי נסבלת של חטיפת ילדים.
הסחורה מועברת לקאיוטי, שהם מבריחי גבול בשכר. הם עוד חוליה בשרשרת זרימת הסחורה מבית אבא ואימא ועד ליעדה הסופי, קרי: בית הלקוח. אותם קאיוטי (שפירושו זאב ערבות) הם חיילים נאמנים בארגוני הפשע וקרטלי הסמים הגדולים ביותר. הם למעשה אלה ששולטים על הגבול בעוד המחוקקים הדמוקרטים והתקשורת מבקשים לחסל את משמר הגבול האמריקאי ויש ביניהם המכנים אותם "נאצים", כמו AOC, אך היא איננה היחידה.

הקאיוטים מדביקים לילדים שנחטפו ממשפחות קשות יום, "קרובי משפחה" ובארצות הברית יהיו רבים שידאגו לכך שהחבילה בת החצי שנה, שנתיים, 3,4,5,6,7,8 שנים, בנים ובנות גם יחד, תגיע בלתי פגומה עד למפתן, כולל מוצץ וטיטולים כשי על הרכישה.
children border crisisהחל מיומו הראשון של ביידן בבית הלבן, הוא פתח לרווחה את גבול מקסיקו-ארצות הברית כי יבש מעיין הסחורה הנובע במשך 4 שנות כהונתו של טראמפ שבנה תכנית רצינית ורב ממדית כדי לשמור על הילדים. כל הקשור לתוכנית זו, בוטל על ידי משטר ביידן.
למותר לציין שהשוק השתקם לא רע בחודשים הראשונים לכהונת הנשיא שאוהב שילדים מלטפים לו את הרגליים.
זאת אחת הסיבות מדוע לא איפשרו אנשים מטעם המפלגה הדמוקרטית, לעיתונאים ולחברי קונגרס וסנאטורים, להיכנס אל מרכזי הקליטה ולצלם את "הבלתי רשומים" כפי שהם מכונים בשפת התקינות הפוליטית.
ומהו התירוץ לאיסור? "פגיעה בזכויות אדם ובכבודם! של הילדים". משפט הפלא המשחרר מכל פשע.

בארצות הברית ישנם רינונים רבים במשך שנים!!! לגבי העדפותיהם המיניות של עמודי התווך של החברה האמריקאית, החל מהנשיא עצמו שמשיכתו לילדים ולילדות, איננה סוד על פי הודאתו, דרך בנו הפדופיל, שלחלק מצילומי הפדופיליה מהלפטופ שלו, נחשפתי בעצמי, עד שאלה הועלמו מהמרחב הוירטואלי בשיטת הצנזורה הזוחלת ועד אושיות האליטה האמריקאית.
בקהל מפוקפק מאוד זה באים פוליטיקאים, שופטים חמורי סבר היושבים בדין ואמורים לעשות משפט צדק בעודם מסתירים את סודם מתחת לקפלי הגלימה, הוליווד עיר החטאים, אנשי עסקים מכובדים הקובעים גורלות בשליטתם על שוק ההון, מרצים מכובדים ממגדל השן, ראשי תאגידי ענק ועוד כהנה וכהנה. מדובר בשמנת של השמנת של עשירי אמריקה שכספם קונה להם הכל, כולל ילדים למען עינוג עצמם ועד לאינטלקטואלים המטיפים לציבור מוסר מהו.

ראוי להעלות באוב בהקשר זה, את רוחו של ג'פרי אפשטיין שלא תלה את עצמו, ואת תעשיית הסחר בילדים למטרות מין בה היה מעורב עד צוואר.
ידוע לכל שבין לקוחותיו הרבים, נכללו שועי עולם מזדקנים וצעירים גם יחד.
לפני שלא תלה את עצמו, עמד אפשטיין לבצע עיסקת טיעון ובתמורה הבטיח לזמר את זמר הפדופילים ולגלות בפני חוקריו מי ומי בין צורכי שירותיו.
ראוי גם שנזכור את שני אבירי המוסר תוצרת כחול-לבן, הנושאים לשווא את שם השחיתות בטענה לטוהר מידות, המופיעים ברשימה השחורה. מדינת ישראל הזעירה סיפקה שני!! ראשי ממשלה לשעבר. תודו שזה הישג בלתי מבוטל.
אני מאלה המאמינים שמי שמחלל תומתם של ילדים, אונס אותם ומקיים עמם יחסי מין הוא פושע אפל הראוי לעונש כבד. במיוחד כאשר הוא מבצע את מעשיו הרחק מעיני הציבור שאיננו מודע לזוועות, כי יש מי שמכסה, מטייח, מגן ומסתיר, וזאת באווירה תרבותית-חברתית המטפחת פדופיליה. אדם כזה שהוא עבד ליצריו הבלתי נשלטים, יעבור על כל דיבר מוסרי הכתוב בספר המוסר המוחלט ולא היחסי.
פעמים רבות שטפתי לקוראיי את המוח, בטענה שמה שקורה שם, קורה פה. אחד לאחד בשיטת העתק והדבק. מבקרי טענו שאני "קונספירטורית הזויה".
אם כך הבה נבחן את "הקונספירציה".
elad ben nun
אתמול נתקלתי בידיעה שטלטלה אותי, למרות שבאופן מסוים הייתי מוכנה לה מנטלית. אבל הרגש מדבר בקול אחר, מכריע ללא קושי את האינטלקט ומסרב לתפוס.
אלעד בן נון, בחור צעיר בן 35, נתפס על ידי המשטרה ב-2019, כמי שהתחזה לנער בן 15, ופיתה גברים ברשת החברתית.
אני משערת וזאת השערה בלבד, שהוא שם לו למטרה להפיל במלכודת הדבש שלו גברים מסוג מסוים שסביר להניח שיש להם כסף והרבה. ולראיה היא שרבים מ"העדים" נגדו מחזיקים חשבונות בנק שמנים.
גם אם הכל אנונימי בעולם האפל של הפדופיליה המשגשגת ופורחת בתרבות החולה שלנו, ניתן לעמוד על טיבו של אדם, גם אם באופן גס מאוד באמצעות השפה למשל. שיחה קצרה ומובנית לפני שניגשים למנה העיקרית, יש ביכולתה לעשות סינון גס.
לאחר שפיתח שיח וקצת יותר מזה, עם הקורבן המיועד, גילה בן נון את עובדת היותו אדם בוגר ולא נער בן 15, וסחט את קורבנותיו שהיו מוכנים לשלשל לידיו כסף רב כדי שלא יגלה את קלונם ברבים. הסוד האפל צריך להישמר מכל משמר ואת זה ניתן לקנות בכסף.
אלעד בן נון עבר התעללות מינית קשה בילדותו שהותירה עליו את חותמה הקשה, ולכן הוא חדור מוטיבצית נקמה.

אין מידע רב על המניע הברור של אלעד, אך אינני מאמינה למילה אחת!! היוצאת מפיה של הפרקליטות.
אני מתקשה להאמין שהוא עשה מה שעשה למען בצע כסף גרידא. אחרת לא היה תובע מחובבי הנערים הצעירים, לשלם כסף לקרנות ועמותות שונות. קרנות אלה לא צוינו בשמן, אך אני יכולה רק לשער בתוך מסך ערפל הקרב הכבד, כי מדובר בקרנות ועמותות הפועלות כנגד פדופיליה וסחר בילדים. כי שוק הפדופיליה משגשג ופורח בישראל לא פחות משהוא משגשג ופורח בארצות הברית.
היום מתברר כי (מתוך הכתבה) "הפרקליטות מציעה חיסיון מוחלט!! ל-30 מעורבים בפרשת פדופיליה בתמורה לעדותם נגד מי שלכאורה סחט אותם, כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13. המעורבים הם בכירים בעולם הרפואה, ביטחון ועסקים שקבעו להיפגש עם אלעד בן נון שהגדיר עצמו "צייד פדופילים" והתחזה לבן 15. בפגישה הוא חשף את עצמו וגרם להם לשלם לו ולעמותות נבחרות, כספים רבים.
נגד בן נון מתנהל משפט ב-3 השנים האחרונות במסגרתו הפרקליטות מבקשת לגזור עליו עונש של 10 שנים בכלא. לעומת זאת, אותם הבכירים אשר הגיעו לפגישה עם ה"נער", לא הוענשו! לעולם".
אז איך מגנה הפרקליטות לגביה אנחנו יודעים כבר שהיא מומחית גדולה בבישול תיקים, בקומבינות ובהולכת שולל?
היא הופכת את דג הרקק לארכי נבל, בעודה משחררת מכל!!! אחריות את הליוויתנים השמנים שיתרונם היחידי!! על אלעד בן נון הוא מעמדם, כספם, קשריהם, סוללת עורכי דינם וביטחונם "במערכת" שתציל אותם בכל מחיר.
אני רוצה להזכיר בהקשר זה שיועציו האמריקאים של גדעון סער, שר המשפטים!! היו אנשי "פרויקט לינקולן" שנוסד לשם מטרה אחת בלבד: להפיל את טראמפ. שניים ממקימי הפרויקט התגלו כאוהבי נערים צעירים, קלונם התגלה ברבים, הפרויקט נהרס ואם אני לא טועה, הם עומדים היום לדין באשמת פדופיליה.
אז מה ההבדל בין הכנסייה הקתולית לבין כנסיית הנעורות? אפס הבדל.

אי אפשר להתחמק מן העובדה שעל פי לשון החוק היבש, בן נון אכן עבר על החוק. אך אם נתבונן קצת יותר לעומק בפרשה סבוכה זו, אין מנוס מלנהל דיון פילוסופי-אתי מתוך יושרה אינטלקטואלית חפה מכל פוליטיקה.
אני רואה משהו מרובין הוד באלעד בן נון, אשר גנב מהעשירים כדי לתת לעניים. הוא אכן התחזה ואכן סחט באיומים. אך למרות שעבר על החוק ואלי אף ראוי לעונש מידתי!!, כל הסיפור שלו קם ונופל על סוגיית המניע. יתכן שהוא לא ראוי לעונש כלל, אם הפרקליטות רק תהפוך את היוצרות ותהפוך אותו! לעד הראשי שיעיד כנגד מי יודע כמה פדופילים אותם לכד ברשתו. עד כמה הם סחיטים למשל וניתן לאלץ אותם לעשות כל מיני מעשים שיהיו בבחינת נזק בלתי הפיך לציבור כולו? זאת שאלה לגמרי לגיטימית.


בעיני סיפור זה דומה לדילמה המוסרית המפורסמת אותה מלמדים בכל חוג העוסק בפילוסופיה ואתיקה: מה דינו של אב שגנב תרופה מצילת חיים מבית מרקחת, כדי להציל את בנו החולה אנושות, באין ידו משגת את הכסף?
יהיו כאלה שיאמרו "פשע" ויהיו כאלה שיאמרו "אב השנה". אין פתרון לדילמה מוסרית שכזאת. הפתרון הוא בעיני המתבונן.
לפרקליטות לא! איכפת מהמניע של אלעד בן נון והיא גם לא עוסקת בו כלל. היא הופכת אותן לארכי נבל בעודה הופכת את הפדופילים שהודו!!! בפשעיהם, לעדים כנגדו, מטילה עליו עונש כבד שיצור בו טראומה על גבי טראומה ובכך היא סותמת לעד את הגולל על הפשעים המזוויעים שבוצעו על ידי שמנא וסלתא של החברה הישראלית.
מי יודע באיזו עמדה של קבלת החלטות ושליטה, מצויים האנונימיים שפשעיהם הולבנו כשלג תמורת "עדות"? מה אנו יודעים עד כמה הם סחיטים למשל וניתן לאלץ אותם לעשות כל מיני מעשים שיהיו בבחינת נזק בלתי הפיך לציבור כולו? למדינה כולה? מה אנחנו יודעים כשמסתירים מאתנו מידע קריטי באמצעות קומבינות מאחורי הקלעים?
משהו רע מאוד עובר על החברה הישראלית ובמיוחד על מה שמכונה שלא בצדק בעיני "האליטה", שאיננו אלא מועדון חברים יוקרתי המשחרר את חבריו ממתן דין רק!!! בגלל כספם ומעמדם של חבריו. האם מישהו באמת מאמין שאם היה מדובר בבני תמותה רגילים שאינם משתייכים "לאליטה", חרדים למשל, הם היו משתחררים מעונש בקלות בלתי נסבלת ידועה מראש?
חברה שאיננה שומרת ומגנה על ילדיה, תרבות שבה רעיון חשוב יותר מתומתו של ילד, חברה שבה ילדים הופכים לכלי פוליטי או לצעצוע של מבוגרים, אין לה כל זכות קיום וסופה להיכחד, גם בשל פגיעתה הקשה בשלשלת הדורות שמעולם לא נותקה כפי שקורה היום במערב שאיבד את דרכו.
לכן אני מתכוונת לעקוב אחר הפרשה המזעזעת הזאת. כי אין דבר המכעיס אותי יותר מהתעללות בילדים והחברה שלנו מתעללת בילדים בחסות זוהמת הפוליטיקה.cuties
היא מפגישה אותם עם סוגיות מיניות החל מהגיל הרך והופכת אותם פעמים רבות לאובייקטים מיניים באופנים שונים ודי אם נזכיר את הסרט CUTEIS של נטפליקס. גם אם אין זאת כוונת יוצרי הסרט, הוא הופך את הפדופיליה ללגיטימית בעוד ילדות בגיל טרום הבשלות המינית, מוצגות שם כאובייקט מיני פתייני עבור גברים מבוגרים. כל זאת במסווה אידיאולוגי של פוליטיקת הזהויות ותיאורית הגזע הביקורתית. לא רק זאת, לאחר שהוגשה תביעה כנגד נטפליקס על הפצת הסרט על רקע זה, טענה נטפליקס כי הסרט יוצא כנגד! שימוש בילדות כאובייקטים מיניים. כיצד שימוש ילדות כאובייקטים מיניים כדי להעביר מסר כנגד הפיכת ילדות לאובייקטים מיניים הוא טיעון בעל תוקף הגיוני, רק לנטפליקס פתרונים. למרות הסערה הציבורית שקמה סביב הסרט בכל רחבי העולם, סרבו בנטפליקס להסיר את הסרט הצרפתי.

ברור לכל מי שעיניו בראשו ששוק הפדופיליה חי, בועט, נושם ומגלגל מחזורי כספים דמיוניים. ברור כי הוא לא פסח על מדינת ישראל. כי מה שקורה שם, קורה פה. זה רק הגיוני.
גם ברור שהפרקליטות כל כך מושחתת ומסואבת, שהיא תזרוק לכלבים את הש. ג. בעוד הפדופילים ימשיכו לעלוץ ולחגוג, כי פדופיליה היא דפוס החוזר על עצמו. לא בכדי כפתה הפסיכולוגית של הילדים של אלמנת אחיו של האנטר ביידן, להרחיק ממנו את ילדיה, בעוד התקשורת ויחצני הדמוקרטים הופכים אותו "למשתקם העשור".
בעקבות משבר הלגיטימציה והאמון החמור הפוקד את החברה הישראלית, בחלקו בשל מופע הראווה הגרוטסקי המכונה "משפט נתניהו" אינני תולה את יהבי במערכת המשפט הישראלית שאמורה לעשות הכל!!! כדי להגן על חסרי הישע החברה, קרי: תינוקות, פעוטות וילדים.
רבים בחברה הישראלית נפלו קורבן למלכודת המשפט בעודם מעלימים עין מעוולות אמיתיות המתרחשות מתחת לאפם.
יש לומר את האמת העירומה: הפרקליטות הלבינה חטאים של 30!!! "בכירים" פדופילים בחברה הישראלית ולדעתי מדובר במספר גדול הרבה יותר. הרציונליזציה שקופה ובלתי אמינה.
כדאי לשים לב לכך שהוזכרו בשמן קבוצות של "בכירים" אך נעדרת משום מה קבוצה חשובה ורלוונטית במיוחד, קבוצת ה"פוליטיקאים".
למבקשי ההוכחות למיניהם: אינני יכולה כמובן להוכיח כלום, כי זאת בדיוק מהות המשחק, ארגון פשע איננו מציג "הוכחות" אחרת היה ארגון פשע כושל.
הפרקליטות ותומכיה אינם יכולים להרשות לעצמם שיתחיל בציבור משחק הניחושים לגבי פוליטיקאים כשממשלת החלומות ממילא תלויה על בלימה. לכן הושמטה לדעתי הבלתי נחשבת, קבוצה זו מהרשימה למרות שהשכל הישר והיכרות קרובה עם תרבות הפדופיליה ושוק הסחר בילדים, אומרים שיש לא מעט נציגים לפוליטיקה בקבוצת הפדופילים. זה כך בכל העולם המערבי, לכן אין סיבה שזה יהיה שונה בישראל.
לא מתקבל על דעתו של האדם הסביר שמערכת המשפט והצדק תגן על פושעים מועדים שיחזרו על פשעיהם שוב ושוב. כי יצרם דוחק בהם. אך בעידן בו אישה שהגישה הרצאה ב-TED מבקשת מאתנו "להבין"!!! את הפדופילים, אין מי שיבין את הילדים.
אל תשמור על העולם ילד, אנחנו משחררים אותך לאלתר מהעול הכבד, כי אין זה מתפקידך לשאת אותו על כתפיך הדלות.
למרבה הצער, ידיהם של האנשים המוסריים קשורות אל מול המדבר המוסרי הפוקד את התרבות שלנו שהפכה על פיה את פירמידת המוסר.
בהעדר צדק, חוק ומשפט, הדבר היחידי והזעיר אותו אנחנו יכולים לעשות למענך, ילד אומלל של כולנו, הוא לזעוק את זעקתך המוחנקת בידיהם הגסות של המועלים במעל והשולטים במוקדי הכוח.
ובהזדמנות זאת הרשו לי לפנות לכל ההורים והסבים/סבתות המפרסמים בגאווה מוצדקת את תמונות הילדים היקרים שלהם:
מיליוני תמונות נגנבות מרחבי האינטרנט, בומיוחד מהרשתות החברתיות, על ידי תעשיית הפדופיליה לשימוש עצמי או למסחר. למרות הרצון הטבעי והמובן להתגאות בילדים האהובים, הימנעו מלעשות זאת אם אינכם רוצים לגלות או רק לחשוב על כך שתמונת הילד הפרטי המקסים שלכם, משרתת עשרות אלפי ואולי הרבה יותר, פדופילים ברחבי העולם.

אני ממליצה בחום רב להתאפק ולא!! להעלות תמונות של ילדים, במיוחד לא תמונות של ילדים בעירומם משחקים במים. פעמים רבות פניתי באופן פרטי לאנשים שפרסמו תמונות של ילדיהם האהובים, כדי להסב את תשומת לבם לתופעה. גם אני לא מפרסמת תמונות של נכדיי, אלא במקרים יוצאי דופן וגם אז אך ורק באישור בנותיי.
בארצות הברית מתנהל כבר מספר שנים משפט של הורים כנגד טוויטר המאפשרים לפדופילים לפעול באין מפריע, לאחר שההורים גילו שתמונת ילדתם בת ה-8, מככבת באתרי פדופיליה בחסות טוויטר. ברור שמול דורסי וגדוד עורכי דינו, אין להורים האומללים הללו ולילדתם שמבינה את המתרחש, כל סיכוי.